2 Kasım 2019 Cumartesi

Yolunu, İzini Bilmem Ama...


Çıkmaz Bir Sokakta Tek Başımayım...
Omuzlarımda Bir Hayli Ağır Yük,
İçimde Yine Aynı Ağrı,
Kalbim Yine Ellerimde...
Yine Ayazlarda Donuyor,
Yangınlarda Yanıyorum...
Ümitlerimi 
Hayallerimi,
Düşlerimi Zamansız Hasat Vurmuş Olsa da
Sabırla Ördüğüm,
Zamanla Düzelir Diye İnandığım Yalanlarım Var...
Biliyorum, 
Bir Gün Bana; 
Avuçlarında Bir Tutam Umut Olan,
Bir El Uzanacak,
Kimsenin Sahip Çıkmadığı Acılarıma Ortak Olacak...
Geçmeyen Sancılarımı,
Dinmeyen Acılarımı Unutturacak,
İyileşmeyen Yaralarımı Saracak...
Kalbim Kanatlanıp,
Uçarken Gönlünün Semalarında,
Bir Bahar Başlayacak İçimde...
Rengarenk Olacak İçimin Ovalarında ki Tüm Çiçekler...
Onda Kaybolup,
Kendimi Ararken, 
Beni Yine Onda Bulacağım...
Biliyorum,
Hiç Gitmeyecek...
Bırakmayacak Işıksız...
Soğuk Kış Gecelerimde,
Üşüyen Ellerimi Isıtacak...
Güzel Olan Her Ne Varsa,
Onda Adı Yazılacak...
Huzur Veren Her Şey O Kokacak...
Tutundukça Umutlara,
Göğüs Gerebileceğim Acılara...
Kimdir?
Nerededir?
Yolunu, 
İzini Bilmem Ama; 
Gözlerinin Zevki İle Değil,
Kalbinin Sıcaklığıyla Seven,
Kocaman Bir Sevgi,
Bir Tutam Umut,
Beni Yarınlara Taşıyacak...

Bir Yanım Eksik, 

Bir Yanım Fazlaca Sen...
Sensizken,
Ve Bu Kadar Seninle Doluyken, 
Üstelik Yerini,
Yurdunu Bilmiyorken Seni Arıyorum... 
Bilmelisin ki,
Senden Yanadır Özlemlerim...
Bir Şiirin Dizelerindesin Belki
Belki de Bir Şarkının Sözlerinde,
Sen,
Her Kimsen,
Neredeysen,
Özlüyorum Seni,
Ve Seninle Birlikte Bir Bütün İçinde Yaşanacak Her Şeyi... 
Sen İşte, 
Sen,
Her Kimsen,
Neredeysen...
Sen İşte,
Sen...
Zamanımı Alıp, 
Dipsiz Hayallere Sürükleyen...
Sen Geleceksin Diye,
Karanlıklardan Çıkardım Hayallerimi,
Uyuyamadığım Uykulardan Düşlerimi...
Sen Geleceksin Diye,
Gönlümde Bir Ateş Yaktım...
Hayata Kocaman Bir Kucak Açtım...
Benim Günümün Aydınlanması, 
Senin İki Dudağının Arasında..
Bir ''Merhaba''Desen, 
Günüme,
Gönlüme Güneş Doğacak...
İçim Isınacak, 
Yaşama Sevincim Yeniden Yeşerecek...
Bekliyorum, Demiyorum,
Geleceksin Biliyorum...
Geldiğinde Senden İstediğim Tek Bir Şey Var...
Yorgun, 
Ama Mutlu,
Yorgun,
Ama Umutlu,
Sana Sarılıp Uyumak...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.