3 Kasım 2019 Pazar

Sen, Hayalini Bana Yasaklayan...

Sen,
Ruhumun Dehlizlerinde Saklı Olan,
Sen,
Hayalini Bana Yasaklayan...
Bugün Yokluğunun En Hoyrat,
En Acımasız Halini Yaşıyorum...
Bak,
Bugün de Sensiz Eksiğim,
Bugünde  Gri'yim...
Evet,
Bir Tek Sen Varsın Bende,
Bir de, 
Gönlünde Hiç Varolamamış,
Ben Varım Sende...
Evet,
Ben,
Sana Her Gelişimde Geri Gönderdiğin,
Suskunluğun,
Yenemediğin Korkuların...
En Çok,
Seni İsteyişlerimde,
Beni Çağırmayışların...
Evet,
Sen,
Bu Aşkın Sönmeyen Közü,
Ben Sönmüş Umutların Külü...
Evet,
Ben..
Bu Aşkın Dipsiz Uçurumlarına Düşeni,
Bütün Günahlarını, 
Yasaklarını,
Suçlarını Üstleneni...
Evet,
Ben,
Bu Aşkın Yargılananı,
Kınananı...
Evet,
Sen,
Bu Aşkın Zindanı,
Kalbime,
Ruhuma,
Aklıma El Koyanı,
Kalbimi Mecalsiz Bırakanı...
Evet,
Ben,
İmkansız Bir Aşkın,
Yenileni,
Üzüleni, 
Yıkılanı,
Ağlayanı...
Evet,
Sen,
Bu Aşkta Bedenimi Zindan Yeri,
Yüreğimi,
Aklımı,
Ruhumu
Acı Çeken Birer Mahkum Yapanı,
Bedenimi Yokluğunun Esaretiyle Sınayanı,
Yüreğimi,
Aklımı,
Ruhumu Her Gün Firarlara Yollayanı,
İsimsiz,
Cisimsiz Yaşatanı,
Geçmişten,
Gelecekten Koparanı...
Evet,
Ben,
Kör Kütük Aşıktım,
Evet,
Sen,
Çok Uzak Bir Düş'tün...
Hüzünlüysem,
Senden Gidemediğim, 
Senden Gitmek İçin,
Tek Bir Adım Dahi Atamadığım İçindir...
İklimlerimi Hazan Vurmuşsa,
Aklımın Sende Kaldığı,
Kalbim Sen Diye Atığı,
Kokun Her Yanımı Sardığı İçindir...
Karanlık Gecelerde,
Bir Divane Gibi Yürüyorsam,
Hem Senden Gidemeyip,
Hem Sana Gelemediğim İçindir... 
Ayaz Vurduysa Yapraklarıma,
Kuşlar Konmuyorsa Dallarıma,
Hem Sensiz Yapamayıp,
Hem Seninle Olamadığım İçindir...
En Çok,
Sevmemeliyim Dedikçe, 
Daha da Çok Sevdiğim İçindir...
Bilinmez,
Tarifsiz Bir Şey Bu,
Gözlerinden Ruhuma Akan,
Aklımı Başımdan Alan,
Ruhumu İçin İçin Yakan...
Bu Ne Bir Heves, 
Ne Art Niyet, 
Sadece Aşk...
Gözlerime Baksan Görecek,
Gözbebeklerimi Okusan Bilecektin...

Sen Bana,
Yazdıklarıma Aldırma...
Biliyorum,
Ben Yokum Sende...
Hiç Olmadım ki Zaten...!
Ben Savrulup Gittim Evet,
Ama Bil ki,
Yüreğimde ki Sana,
Aşkıma,
Sevdama Asla İhanet Etmedim...
Yüreğin Uzak Bana Biliyorum,
Ama Bil ki,
Yüreğim Uzak Değildir Sana...
Ayağımda Prangalar Olsa da,
Aklımdasın...
Önümde Uçurumlar Olsa da,
Yüreğimdesin...
Çünkü Ben Seni,
Sana Yakışır Bir Şekilde,
Ruhumu Her Şeyden Azad Ederek,
Bedenimi Özgür Kılarak, 
Geçmediğin Damarım, 
Ulaşmadığın Hücrem Bırakmayarak,
Nefesime, 
Kanımın Sıcak Akışına Karıştırarak,
Hücrelerimde Dolaştırarak,
Ruhumda Gezdirerek Sevdim...
Sevda Sıcaklığında,
Yüreğimde "Sen" Demleyip,
Ruhumla Yudumlayarak,
Yüreğimin Yangınıyla,
Seni Yazarak,
Seni Ezberleyerek,
İçimde Büyüterek,
Özleyerek,
Bu Bedende Seni Taşımaktan Gurur Duyarak,Sevdim....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.