15 Kasım 2019 Cuma

Uzaktan İzliyorum Sevdamın İntiharını...

Elim Kalem Tutmayalı,
Yüreğime Eşlik Etmiyorum... 
Ben Her Şeyi Özlem Olup Canıma Karışan,
Hayaline Anlatıyor,
Hayalinle Dertleşiyor,
Hayaline Okuyorum Sana Özel Yazdığım Şiirleri...
Bırakmışım Kendimi Hayatın Sisli Kuytularına,
En Karanlık Dehlizlerine,
Yok Olmayı Göze Alarak...
Ölüm Kadar Sessizim...
Zaman Denen Ayna Eskitmiş Suretimi...
Sorular Cevapsız, 
Cevaplar Anlamsız,
Suskunluğum Avaz Avaz...
Sadece Susuyor,
Uzaktan İzliyorum Sevdamın İntiharını...
İçimde Yaşıyorum Hüzünlerimi,
Özlemlerimi,
Düş Kırıklarımı...
Kimsenin Bilmediği Yerlere Gizliyorum Anlatamadıklarımı...
Senin Bile Bilmediğin,
İçinde Sen Olan,
Ben Olan,
Hasret Olan Duygularımı...
Yüreğimden Geçen,
Ama Sana Ulaşamayan,
Haykırmak İsteyip de,
Susmaya Mahkum Bırakılan Her Şeyi...
Yaşamak İsteyip Yaşayamadıklarımı,
Konuşmak İsteyip Anlatamadıklarımı...
Bir Girdap Var İçimde,
Garip Bir Durgunluk Hali...
Canımı Acıtıyor Her Şey,
Her Şey Acıtıyor Canımı...
Yüreğimin Dar Sokaklarına,
Nefessiz Yolculuklarım Var...
Derin Sızıların Olduğu,
Çıkmazlara Varan Yollarım,
Ruhumu Sarsan,
Geçer Zannedip Geçmeyen Ağrılarım Var...
Sana Karışmışlığım,
Susamışlığım Var...
Işıksızım, 
Mahzun, 
Kırgın, 
Karamsar,
Üzgün, 
Ve Tarumar...
Yalnızlık,
Yoksunluk,
Fukaralık Gibi Bir Şey Bu...
Bir Çıkmaz,
Baştan Sona Bir Gidiş...
Kalbin Haritasında Yolu Yitiriş...

Bak,

Yine Aldım Hayalini Karşıma,
Ona İçimi Döküyorum...
Kızmazsın Değil mi Bana?
Yalvarırım Kızma, 
Darılma,
Hayalini Karşıma Almak,
O Duyguyu, 
O Hissi Yaşamak Bambaşka...
Hiç Görmeden Seni, 
Yıllarca Yaşamak, 
Nefes Almak Senden Uzakta,
Ne Kadar da Zor Biliyor musun...
Yüreğin Bir Başkası İçin Çarparken,
Ellerini Başka Eller Tutarken,
Nasıl da Zor Ayakta Durmak...
Sen Benim Gecelerimi Bilir misin?
Zemheri Ayazlarında Buz Kesmenin Yangısını?
Seni Arayışımın Sancılarını?
Düşlerime Sığmadığın Gecelerde,
Hayallerime Seni Saklayışımı?
Bir Sevdiren, 
Bin Kez Öldüren Duyguyu?
Sana Sevgim Ne Kadar?
Keşke Bunun Tarifi Olsaydı,
Sözcükler Bunun Tarifini Yapabilseydi,
Keşke Bilseydin İçimin Kasırgalarını,
Sükutumda Saklanan Cümlelerimi...
Yalanlara Sığdıramadığım Acıtan Gerçekleri...
Ama Ulaşmadı Feryadım Sana,
Duymadın...
Görmedin Yandığımı...
Sesini, 
Kokunu Aldın Benden...
Mutluluğuma Hüzün,
Hüznüme İsmini Bıraktın...
Şimdi Hayatım, 
Varlığınla Yokluğun Arasında Kurduğum Bir Köprüde, 
Yürümek Gibi Bir Şey...
Oysa Seni Sevmek,
Sayfalar Üzerinde Saatlerce Düşünüp,
Hiçbir Kelimeye Seni Sığdıramamaktı... 
Seni Sevmek, 
Yemin Etmekti Hayata, 
Senden Hiç Vazgeçmemek,
Yıllarca Sende Kalmak Adına...
Ama Sen Bende Kapanmaz Yaralar Açtın,
Her Şeyi Savurdum Saçtın...
Unut Deme Ne Olur,
Yaralı Yüreğime Ateşler Koyma...
Sen Benim Ömrüme,
Hiç Yazılmamış Bir Hikayesin...
Sen, Gündüzlerimden, 
Gecelerimden,
Rüyalarımdan,
Düşlerimden, 
Düşüncelerimden Çıkmayansın...
Biliyorum,
Gel Desem Gelmeyecek, 
Git Desem Gitmeyeceksin
Geriye Kalan Ömrümde,
Sen, Uzayan Yolum,
Dalgın Yürüyüşlerim Olacaksın...
Sen Benim Yüreğimin Soluduğu Hava,
Düşüm,
Sevdam,
Uyuduğum Uykularda,
Ansızın Yüreğime Saplanan Hançer,
Bir Ateş,
Bir Yangın,
Geceye Çöken Karanlıkta Hayallerime Sığmayan,
Beni Hayatta Bağlayan Tek Tutkum Olarak Kalacaksın...
Ve Biliyorum,
Sen Başkasının Olup,
Başkasını Kollarına Alacaksın...
Ve Biliyorum,
Bir Gün Ben,
Bir Yaprak Gibi Sararacak,
Düşeceğim Dalından...
Ezileceğim Gözyaşlarımın Islattığı Kaldırımlarda...
Varlığınla Yokluğun Arasında Yitip Gideceğim,
Hiç Bir İz Bırakmadan...
İçimdeki Sevdam Terkedilmiş Şehir Olacak,
Ve Ben O Enkazda Hep Yıkık Yaşayacağım...
Suskunluğuma Hapis, 
Seni Sevmeye Yeminli Bir Yüreğin Sahibi Kalacağım...
Senin Gülüşlerini,
Ellerinin Sıcaklığını,
Bir Başkasında Aramayacağım...

Sen,

Sen,
En Büyük Cezayı Sen Verdin Bana...
Sürgün Ettin Yüreğimi,
Hiç Bilmediğim Bir Hayata...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.