10 Kasım 2019 Pazar

Özlüyor Sol Yanım…

Satır Aralarında Farklı Anlamlar,
Satır Aralarında Gönül Yorgunluklarım...
Dudaklarım Titriyor...
Söylemek İsteyip,
Söyleyemediğim Her Şey, 
Gözlerimden Yüreğime Akıyor... 
O Kadar Çok Anlatmam Gereken Duygum Var ki; 
Söz Olarak İçimde Birikmiş,
Dinlemez, 
Duymaz Diye Sustuğum...

Sevgi Uzaklarda, 

Çok Uzaklarda...
Hasret, 
Özlem Uzaklarda... 
Yaşam Uzaklarda... 
Beklenen Uzaklarda,
Çok Uzaklarda...
Biri Var Orada, 
Günlerin, 
Ayların, 
Yılların Tükenmediği Bir Yerde,
Uzakta, 
Çok Uzakta Biri Var...
Derin İç Çekişlerimde,
Bulutlanan Gözlerimde Saklayıp,
İçimde Taşıdığım,
Ama Yaşayamadığım... 
Nefesimde Hissettiğim,
Ama İçime Çekemediğim Biri Var...

Seviyorum Bu Halimi... 

Satır Satır,
Cümle Cümle,
Kelime Kelime Onu Yaşatışımı... 
Yüreğimin Üstünden En Taze Düşlerle Kalışını...
Özlemler Üşütse de Bedenimi,
Ruhumun Bahar Mevsimi Oluşunu...
Gün Sabaha Açsa da Gözünü,
İnatla Ona Uyanışımı,
Görmeden Sevmeyi,
Dokunmadan Hissetmeyi,
Duymadan İşitmeyi,
Sadece Aklımda Değil, 
Yüreğimde Kalışını Seviyorum...

Seviyorum Bu Halimi... 

Harabeye Dönmüş Ruhumun Derinliklerinde ki,
Tarifi İmkansız Tını Oluşunu, 
Prangalar Vurulan Gönlümün,
Bakışlarına Hasret Gözlerimin,
Özleminden Buzlar Eritip,
Yanardağlar Söndürüşünü Seviyorum...
Seviyorum Her Sokak Dönemecinde,
Hayalini Görüşümü...
Her Gün Değişik Duygularla, 
Sesimin Ona Esişini...
Kelime Kelime Dökülüp,
Cümlelerden Kalbine Köprü Kuruşumu Seviyorum... 

Seviyorum Bu Halimi... 

Yokluğu Çarpsa da Yüreğimin Kıyılarına,
Sussa da Bütün Cümleler,
Nefesleri Kesilip, 
Anlamını Yitirse de Kelimeler,
Sol Yanım Ölmekten,
Hayallerim Yıkılmaktan Yorulsa da,
Sevdamın; Ucu-Bucağı Olmayan Bir Okyanus,
Dipsiz Bir Kuyu Oluşunu Seviyorum...
Unutamadığım, 
Unutmak İstemediğim Bizi Yaşıyorum Her Günümde...
Hayalimde Çoğalttığım Varlığı İle,
Gökkuşağının Renklerine Boyuyorum Hayallerimi...
Yetim Kalmış Bir Çocuğun Hıçkırıkları Gibi, 
Ağlamaklı Olsa da Onsuz Hayat,
Silmese de Yaşla Dolan Gözlerimi,
Tutmasa da Yokluğunda Titreyen Ellerimi,
Hayatımın Anlamı Yalnızca O dur,
Her An, 
Her Gün Aldığım Nefesimdir...
"O" Her Akşam Batan Güneşin Kızıllığında,
Her Sabah Uyandığım Günışığında,
Gün Boyu Yaşadığım Her Dakikada,
Dünümde,
Bugünümde, 
Yarınımda,
En Çok Gecelerimde,
Bir de Gündüzlerimde,
Bir de Her An, 
Her Saniye, 
Her Dakika, 
Her Nefesimde..
Bilsin ki,
Tüm Masumiyetiyle,
Sadece Onu Özlüyor Sol Yanım...
Ve Ben Ona,
"Nasılsın?" Diyemediğim,
Nice Günler Biriktiriyorum...
Sormak İstiyorum;
Ben Hiç İyi Değilim,
"O"
Ya "O" 
Nasıldır?
Umarım Hayat Güzeldir Onun Dünyasında...
İyi Olsun,
Ve Hep İyi insanlara Çıksın Gittiği Bütün Yollar...
Mutlulukla Açılsın Çaldığı Tüm Kapılar...
Kış Gelmesin Ömrüne, 
Onun Olsun Tüm Baharlar...
Aşk Daim Olsun Hayatında...

Bu Ona Yazdığım, 

Bıraktığım Son Hatıra...
Okumasını Bilirse, 
Ne Çok Şey Anlatır Ona....





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.