1 Kasım 2019 Cuma

Kimbilir, Belki Yarın..............

Merhaba Vuslatsız Aşkım...
Biliyorum, 
Dün Yoktun,
Bugün de,
Yarın da Olmayacaksın...
Ama Ben Bugün de Seni Unutmadım...
Unutamadım,
Unutulmadın... 
Bugün de Nefes Alışlarımın Anlamı Farklıydı...
Kalbimde,
Derinlerimde Bir Yerde,
Rüzgarın Sessizce Seni Söyleyişi,
Her Esişinde Seni Fısıldayışı,
Estikçe İçimi Yakışı,
Savuruşu,
Dağıtışı,
Yanağımı Okşayışı Farklıydı...
Başıma Düşen Yağmur Damlalarının,
Uçuşan Sararmış Yaprakların Anlamı Farklıydı...
Bugün de Fikrim, 
Zikrim, 
Ruhum Senindi,
Aşkın Kalbimde Mühürdü...

Anlatmak Zor Görmeden, 

Bilmeden,
Hissetmeden...
Bir Fısıltı Gibi Duyuyorum Nefesimi...
Kalbimin Atışlarını Hafif Hafif Hissediyorum... 
Yarından Bir Beklentim Yok...
Dünlerimi Sorma,
Yaşanmamış Sayıyorum...
Gitmek Değil,
Doya Doya Sevemedim Ya Seni? 
İşte Bu İncitiyor Ruhumu...
Sen Mahrum Ettin Bu Sevgiden Beni...
Ben Sana Açtım,
Sen Doyurmadın...
Ben Ödedim Diyetimi,
Yaşadım Payıma Düşeni...
Biliyorum,
Yollarımız Kesişmeyecek Asla...
Umutlar Yarınlarda,
Yarınlarsa Hayallerde Kalacak...

Kimbilir, 

Belki Yarın Dilimin Ucuna Gelse de,
Söylemem Seni Ne Çok Sevdiğimi...
Kimbilir Belki Durdurabilirim Yüreğimdeki Kanat Seslerini...
Kulaklarımda Çınlayıp Durmaz Sesinin Ahengi...

Kimbilir, 

Belki Yarın Ruhumda Yaktığın Ateş Söner...
Benliğim Küle Döner...
Aşk Pınarlarım Sana Akmaz,
Yüreğime Sevgin Dolmaz,
Gönlüm Her Mısrada Seni Bulmaz...

Kimbilir,

Belki Yarın Ellerin Düşmez Avuç İçlerime,
Sevdan İşlemez Ruhumun Derinliklerine...
Nefes Aldıkça,
Düşündükçe, 
Özledikçe,
Büyümez Hasretim...
Yalnız Uyuyup, 
Yalnız Ağlayışlarım Uçsuz Bucaksız Çöllerde Kalır...

Kimbilir,

Belki Yarın Yıkarım Kalbimin Surlarını...
Kaçarım Senden Olabildiğince Uzaklara...
Her Gün,
Her Gece Mahkumun Olmaksızın,
Özgürlüğü Yaşarım...
Gökkuşağı Renginde Yağmurlar Düşer Üzerime...

Kimbilir,

Belki Yarın Seninle Aynı Yerde Uyumayı,
Aynı Yerde Uyanmayı,
Aynı Yerde Islanmayı,
Aynı Yerde Üşümeyi,
Aynı Yerde Isınmayı İstemem...

Kimbilir,

Belki Yarın Özleyişlerimi,
Vuslatsız Kanayan Sevdamı
Yani Bekleyişlerimi,
Yani Acılarımı,
Yani Sancılarımı Unuturum...

Kimbilir,

Belki Yarın,
Belki Yarından da Yakın,
Ay Suskunlaşır,
Yıldızlar Söner,
Yitirir Sesini Yüreğim...
Fecrin Karanlığına Karışır Hüznüm...
Dal Kırılır, 
Yaprak Düşer,
Çiçek Solar,
Yol Biter,
Susar Zamanlarımın Sancısı...
Sonu Gelmeyen Karanlıklara Tutsak Olur Güneşim...

Kimbilir,
Belki Yarın..............




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.