17 Kasım 2019 Pazar

Özleniyorsun...

Yüreğimde Sana Söyleyemediklerimden Oluşan, 
Yüzlerce Cümle Birikince,
Kapatıp Gözlerimi,
Seni Düşünür,
Sana Seslenirim İçimden...
Düşlerim, 
Düşüncelerim Bir Boşluğa Uzanınca,
Sana Prangalı Düşüncelerle,
Düşlerle,
Nefeslerini İçimde Hissederek,
Senin Suskunluğunda, 
Kendi Cümlelerimle,
Sana Yolculuk Yaparım...
Sende Nefes Almaya Çalışırım Aslında...
Seni Kalbime Sığdıramam,
Bir Dirhem Eksilmez İçimdeki Sevdan,
Sensiz Yaşadığım Bir Saniyem Olmaz...
Rüyalarımda Tadın,
Düşlerimde Adın,
Benliğimde İzin Kalır...

Canımın İçi,

Asi Yüreklim;
Bu Sevda Gülmekle Ağlamak Arası,
Yüreğimde Yaşadığım,
Yaşattığımdır...
Bu Sevda Yüreğime Düşen Harlı Bir Ateş,
Duygularımın Kasırgasıdır...
Bu Sana Doğmak,
Sende Yaşamak,
Sende Ölmektir...
Bir Tek Sanadır Çağlayışım
Sanadır Yaşayışım...
Sana Kavuşmak,
Masallarda Kalan Rüya Olsa da,
Yağmura Hasret Toprak Misali,
Ben Tek Seni Beklerim,
Ben Hep Seni Beklerim...
Gözpınarlarım Yaşla Dolsa da,
Belki Bugün, 
Belki de Yarın Der, 
Yollarını Gözlerim...

Son Durağı Olmayan Sevgili,

Dinmeyen Yürek Ağrım;
Ben Seninle Kalkar, 
Seninle Bakarım Yeni Doğan Güneşe...
Duygularım Tüm Çölleri Vahaya Dönüştürür...
Ruhunu Ruhumla Buluşturur,
Ölümsüz Olur İsmin Nefesimde,
Bitimsiz Olur Sevgin Yüreğimde...
Gizemli Bir Gökyüzüsün Sen...
Derin, 
Çok Derin,
Uçsuz Bucaksız Okyanus...
Kalbimin Ritmi...
Tarifi Olmayan Renk...
İç Sesimin Yankısı...
Aşksın Sen,
Bütün Benliğimi Tepeden Tırnağa Sarsan,
İliklerime Kadar Ürperten...
Ben Sana Tutunmuşum Ya İçimde ki Sevdan İle?
Artık Sana Özlem Duymak,
Yüzüme Vuran Aşk Yansımasıdır...
Ben Olmazlarda Sevdim Seni...
Sabahtan Akşama,
Akşamdan Sabaha,
Her Anımda,
Gözbebeğimde
Kirpiklerimde,
Kalbimde,
Dilimde,
Daima Zikrimde,
Hem Özlemim,
Hem Hasretim,
Hem de Erişilmezim Oldun...
Seni Uzaktan Sevmek Yetmedi Bana....
Sana Dokunmak,
Gözlerine Bakmak,
Yanında Nefes Almak,
Nefes Aldıkça Sende Kaybolmak İstedim...
Ben Olmazlarda Sevdim Seni...
Gel Diyememenin Acısında,
Elini Tutamamanın Sancısında...
Ben Seni
Ömrümden Ömür Alacağını Bile Bile,
Bir Ömürlük Sevdim...
Sırtımı Dönemedim Sevdana,
Ölmedim Ama, 
İnan Hiç Yaşamadım da...
Sinsi Sinsi Kemirdi İçimi Yokluğun...
Karşı Koyamadığım Bu His Karşısında 
Aciz Kaldı Yüreğim...
Kanadı Kırık Bir Kuş Gibi Çırpınıp Durdu...
Çünkü Seni Severken,
Gözlerimde Nice Mevsimler Eskittim,
Sana Dair Yüzlerce Şiiri Mısralara Dökmedim...
Ben Hep Varla Yok Arası Bu Aşkın
Arafında Kaldım...
Güneş Ufukta Kaybolurken,
Gecelerin Koynunda,
Ben Hep Sensiz, 
Ben Hep Yetim, 
Ben Hep Öksüz Sabahladım...
Gittiğin Kadar Boşluk,
Sustuğun Kadar Yangın Kaldı İçimde...

Kalbimin Sahibi;

Varlığınla Hayat Bulan Kalbim,
Özleminle Yanıyor...
Nasıl Bir Gönül Yanığıdır ki Bu,
Yanıyorum Sen'de...
Seni Özledikçe,
Gönlüm Sen Diye İnledikçe,
Sen Kokuyor Seni Bekleyen Her Yerim...
Sana Özlem Duymak,
Gecenin İçimde Yaktığı Ateştir...
Yürekte,
Ruhta,
Alev Alev Eskimeyen Sevdadır...
Seni Özledikçe,
Kalp Atışlarımda,
Ruhumda Aşkını Hissettikçe,
Ahh Özlem! Deyip Yutkunuyorum...
Tüm Hislerime
Sana Olan Özlemimi Solutuyorum...
Gönlüme Hasret Kokan Aşkını Yaşatıyorum...

Son Baharım,

Son Umudum,
Son Bağlanışım,
Son Sevdam,
Zamanın ve Mekanın Farklılıklarına İnat, 
Özlemini İliklerimde Hissediyorum...
Bir Gün Sana,
Gündüz İle Gece Kadar Farklı,
İsmin Kadar Anlamlı,
"Seni Seviyorum" Diyebilmek,
En Büyük Dileğim...

Özlemime Yar Olanım,

Yaren Olanım;
Sen Benim Hayatım,
Yaşam Kaynağım,
Aşka Kanat Çırpışımsın...
Sen Canımsın...
Aşkımsın...
Kalbimsin...
Kalp Atışımsın...
Sen Aklımdasın...
Her An'ımdasın...
Tenimdesin...
Nefesimdesin...
Bu Sevda, 
Bu Aşk Benim...
Seni Seviyorum,
Bir Ömür Seveceğim...
İlk Nefesinle Başladığım Sevda Yolculuğum,
Ebediyete Kadar Sürecek...
Bil ki Özleniyorsun...

___________________________


Yine Düşüncemde,

Yalnızlığımı Kalabalıklaştıran Sen...
Yine Seni Unutamamazlığımdaki Acılar Birikimi...
Hüzünlerimin Ardında Yoksunluk, 
Belki de Hasretinin Kokusu...
Biraz Kendimden Kaçış Bu, 
Biraz da Kendini Kovalamak Sanki...
Bitmez Tükenmez Bir Sevda Yolculuğunda,
Bu Kaçıncı Sonbahar?
Kaçıncı Hüzün Baharı?
Kaç Mevsim Geçti Sen Gittiğinden, 
Ben Bittiğimden Bu Yana?
Kaç Kez İçimde Yangınlar Yanıp Yanıp Söndü?
Kaç Mevsim Sürdü Bu Sürgün?
Sana Prangalı Yaşam?
Kaç Mevsim Daha Sürecek,
Derinliğini Bilemediğim Bir Boşluğa, 
Umarsızca Adım Atış?

Öne Çıkan Özlem Duygularım İle, 

Baş Etmeye Çalışmak Artık Düşüncelerimi Yoruyor...
Yüreğim Bir Kırlangıcın Kanadında Sanki,
Tüm Umutlarımla Uzaklara Gidiyor...
Yılların,
Yolların Yorgunluğu Bu...
Unutulmuşluğun Boşluğu,
Ve Boğazıma Düğümlenen Umudun Son Soluğu...
Nasibini Almak Hüzünlerden,
Her Mısrasında Hüzün,
Her Mısrasında Özlem Olan Şiirlerde Yanmamak,
Savrulmak...
Belki de Yolun Sonuna Varmaya Çalıştıkça,
Kül Olmak,
Acıyı Dirhem Dirhem Tatmak...
Bu, Derin Bir Sevgiden Vazgeçiş,
Titreyişlerimin Benle Hesaplaşması,
Düşüncelerimin Yorgunluğu...
Üstüme Aldığım Düş,
Ve Düşünce Yükleri İle,
Bir Kez Daha Belimin Bükülmesi...
Bu Hayata Yenilmelerimin Başladığı Zamanlar,
Sorguladığım Hayatımın Son Anları,
Aşka Uzanan Zamanlarımın Karanlıkları...
Kalmakla Gitmek Arasındaki Garip Bir Çizgi Bu,
Düşmekle Kalmak Arasındaki Kararsızlık...
Sesimin Kısılışında,
Gülüşlerimin Kayboluşunda,
Sessizliğe Gömülüş...
Boynumu Bükerek,
Kaybettiğim Geçmişimde,
Bekleyecek Bir Şeyin Kalmadığını Kabulleniş...
Tek Cümleye Sığınmanın Bedeli,
Sevmenin Son Nefesi,
Aşıkın Son Sesi...
Yalnızlıkla, 
Sensizlikle Sürecek Bir Yaşam Bu...
Belki de Umudun Son Özlenişi...
Artık Zamanı Geldi,
Hayata Sensizlikle Sarılmanın...
Boğazıma Düğümlenen, 
Söylenmemiş Cümlelerimi Nadasa Bırakmanın...
Bir Daha Yazmamak İçin,
Suskunluğumla Derin Diplere Gömülmenin... 
Yaşadığım En Sevinçli Kareleri İçimde Gizleyip, 
Kuytularda Ağlamanın,
Kalabalıklarda Sessiz,
Ve Suskun Kalmanın...

Anlatmaya Yetmedi Kelimelerim,

Yoksa Susar mıydım Hiç?
Giremedi Gönlüne Bendeki Hisler,
Sen Bu Aşkı Kanatarak,
Yüreğimde Ağlayan Bir Çocuk Bırakarak Gittin...
Başardın Sonunda İşte
Götürdün Sana Dair İçimdeki Umut Kırıntılrını...
"Geriye Bir Tek!" Diyemiyorum 
Çünkü Hiçbir Şey Bırakmadın Bende...
Ve Şimdi Ölürcesine Korkuyorum Bir Bilinmeyene Gitmekten,
Hiçliğe Sürüklenmekten...
İçimi Titreten Sesini,
Yüreğini Özlemekten...
Boş Verilmiş Bir Hayatın Sancıları Bunlar,
Tüm Yaşam Haklarımdan Vazgeçiş... 
Usandım Artık Her Düşüşümde,
Ayağa Kalkma Çabalarımdan...
Sığamıyorum Artık Bedenime, 
Sığamıyorum Hiçbir Acının İzine...
Her Şeyin Ardında Sen Kalmışken, 
Artık Işığı Görmem Beklenemezken, 
Uzun Olacak Sana Yazmayacağım Günleri Yaşamak,
Seninle Konuşur Gibi Yazmamak... 
Düştüm Bu Yolda,
Koşar Adım Yürümek İsterken Sevdaya Dair Duygulara, 
Düştüm Bu Kulvarda... 
Ama Bil ki;
Bu Sevda Benim Sol Yanımdı...
Yaslandığım Omzundu...
Aldığım Soluktu...
Gözyaşımdı...
Özlemimdi...
Hasretimdi...
Nefesimdi...
Bu Sevda Dünümdü... 
Bugünümdü...
Sevincimdi...
Ümidimdi...
Umudumdu...
Yaşamımdı...
Mutluluğumdu...
Masum Heyecanımdı...
Bu Sevda Bendeki Sen Demekti...
Yokluğunun Suretime Yansımasından...
Suretinin Yokluk,
Unutulmaya Mahkum,
Hiç Yaşamamışlığım Olmasından... 
Karanlıklarda,
Sensizlikte,
Sessizlikte Kaybolmaktan...
İçimde Çoğalmandan,
Çoğalıp Taşmandan Korksam da, 
Söküp Yüreğimdeki Prangalarını,
Azad Ediyorum Gönlümdeki Sevgini...
Sendeki Bana,
Bendeki Duygulara,
Seni Anlatan Tüm Mısralara Veda Ediyorum...
Hasreti Dost,
Mutsuzluğu Arkadaş Edinip Kendime,
Sevgimden,
Kalbimden,
Yani Kendimden Vazgeçiyorum...
Bitiriyorum Artık Yüreğimde ki Sancılarımı...
Dindiriyorum Yağmurlarla Yarışan Gözyaşlarımı...
Yoksun Artık Ne Hayallerimde, 
Ne Düşlerimde,
Ne Yüreğimde,
Ne de Geleceğimde...
Evet ,
Yolculuğum Buraya Kadar...
Artık Kadere Teslimiyetten Başka,
Elimden Bir Şey Gelmez...
Artık Saklanarak, 
İçimde Gizlenerek Bekleyeceğim Yalnızlık Yıllarımı...
Artık Zaman Benim İçin, 
Bu Ayrılık Acısının Saniyelerini Saymakla Geçecek,
Çünkü Anladım,
Sevgine Dair, 
Hasretine Dahil Cümlelerin Peşinde Koşmak
Yetmeyecek Düşüncelerimi Toplamaya...
Senle Başlayan Bu Sızılar, 
Senden Sonra da Yaşamıma Dahil Olacak...
Her Şeye, 
Yaşanan Anlara Rağmen, 
Ben Sende Suskunluğu Seçiyorum...
Ben Sana Susuyorum...
Çünkü Sen Ne Kadar Çabalasan da,
İçimi Okuyamayacaksın,
Ruh Halimi Kavrayamayacaksın...
Kalbimi Açıp İçine Baksan Bile,
Sen Benim Sevgimi Anlayamayacaksın...
Ben, Benden Çoktan Vazgeçtim...
Zaman Çarkında Yitirdim Tüm Değerleri...
Yeşermeyen Ağaç,
Kurumuş Pınar Gibiyim...
Artık Hiçbir Gidiş Ürkütmüyor Beni...
Hiçbir Bekleyiş Üşütmüyor,
Hiçbir Ölüm Korkutmuyor...
Bir Bedel Ödemek Gerekiyorsa Sevgi Uğruna,
Benim Bu Acılara İtirazım Olamaz...
Umutlarıma Perde Çekip,
Düne,
Bu Güne,
Yarına Eyvallah Deyip,
Ben Senden Gidiyorum...
Bu Sevda Masalını,
Yaşanmadan Bitiriyorum..
Ben Karanlığa El Uzatırken,
Bilmediğim Bir Yolda İlerlerken,
Sensiz Bir Yaşama Adım Atarken,
Hiç Unutmayacağım Kalbimdeki Yerini...
Ve Bil ki Kimseye Vermeyeceğim,
Sana Verdiğim Değeri...
Hiç Bitmeyeceğini Bilmek,
Daha Çok Özletiyor Seni ...
Arada Bir de Olsa
Hatırla Aşk Dolu Yüreğimi...

İliklerime Kadar Hüznüm Var...
Nedeni Önemli Değil...
Her Sabah Yalnızlığa Uyanışım,
Her Gece Çaresizliğe Uykusuz Kalışım, 
Çektiğim Acılara Yeter  Nasılsa...
Öylesine Şikayetçiyim ki Bu Bedenden,
Ruhtan,
Ben, 
Ölesiye Şikayetçiyim Benden...!
Ben Yaralı,
Ve Kanatları Kırık Bir Kuşum Artık,
Bu Halde Ne Kadar Hür Olunabilirse,
O Kadar Hürüm İşte...
Hayatın,
Ve Senin Bana Çektirdiklerine Eyvallah...
Bu da Geçer Demeye Hacet Yok, 
Bu da Geçer...

 ____________________________




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.