1 Aralık 2019 Pazar

İçimi Çeke Çeke Özlüyorum...

İnsanların Güzel Beklentileri, 
Ve Özlemleri Var...
Aşk; Öyle Soyut Bir Kavram ki, 
İfadeler Hep Güçsüz Kalıyor...
Yanan Aşk mıdır,
Aşık mıdır Bilinmiyor...
Bazı Sevdalar Var ki, 
Bitip Tükenmiyor... 
Ve Bazı Sevdalar da Var ki,
Sel Suyu Gibi,
Arkasında Sadece Kum Bırakıyor...
Bir Yudum Sevgi mi? 
Şairlerin Özü...
Beklemek mi?
Sabır İşi... 

Bugün de,
Şehir Buram Buram Hasret Kokuyor...
Bugün de,
Gönlüm Kadar Kimsesiz,
Cümlelerim Kadar Belirsizim...
Yokluğunda Düştüğüm Yalnızlığımla,
Dayanılmaz Hasret Ağrısı,
Ten Sızlatan Uzaklığı İle,
Bugün de İçimi Çeke Çeke Özlüyorum...
Bulamamanın,
Bilememenin Getirdiği Yoklukla,
Yazılmamış Şiirlerin Arasında Sıkışmış,
Kasım Rüzgarlarında Üşürken,
Sonbahar Yağmurlarında Buz Tutmuşken,
Acı Veren Şarkılarla,
Yetim Kalmış Bir Aşkla,
Anlamsız Nefesler,
Anlamsız Bakışlar,
Duyulmayan Haykırışlarla,
Kırılan Duygularımla,
Bilinmezliğin Çıkmazında,
Yalnızlığa Yoldaş Ruhumla,
Ertelediğim Tebessümlerimin Gölgesinde,
Kimselere Söyleyemediğim Mısralarımla,
Suskunluk Bestelerken Suskunluğum,
Yalnızlık Büyütürken,
Özlüyorum...
Ne Bileyim,
Sarılasım,
Gözlerine Bakasım,
Nefesini Duyasım,
Ellerinden Tutasım,
Yaslayıp Omzuna Başımı,
Kokusunu Ala Ala,
Omuzlarında Gözyaşı Dökesim,
Kokusunu İçime Hapsedip,
Duygularıma Anlam Veresim,
Yüreğine Yerleşip,
Yüreğimi Yüreğine Tutsak Edesim,
Sevmenin Sonsuz Yolculuğuna,
Gözlerinde Çıkasım,
Yaşanmak İsteyip,
Yaşanamayanları Yaşayasım,
Bakışlarına Tutunup,
Bir Ömür Aşka Doyasım Var...

Özledim...!
Soluksuz, 
İç Geçirerek,
Aniden...
Sadece Özledim...
Hep Uzaklarımda,
Hayaller Boyu, 
Düşler Dolusu Uzaklarda Olanın,
Yokluğu Sardı İçimi Birden Bire,
Özlem Duydum İçten İçe..
Her Zaman ki Gibi,
Doldu Yine Yüreğime...
Sevda'nın Işığı Oldu Hayali,
Hasret Kokan Günüme...
Biliyorum, 
Yıllar Geçse de,
Her Adını Andığımda,
Bir Sızı Ouracak Sol Yanıma...
Hep Özleyeceğim,
Dün,
Bugün,
Yarın Olduğu Gibi...
Yanlış Zamanda,
Yanlış Yerde Açsa da,
Solmaya Mahkum Olsa da Sevda Çiçeğim,
Söz Verdiğim Gibi,
Daima Yüreğimde Taşıyacağım...
Sarı Yapraklar Misali Toprağa Düşüp,
Ebedi Hayata Dirilene Kadar,
Bu Yürek,
Bu Sevdayla,
Kavrulup,
Yanacak...

O En Güzel Sevdiğim,
En Özel Öptüğüm,
Dileğim, 
Gurbetim,
Umutlarım,
Ulaşılmazım,
Hayallerimde Bir Resim,
Ruhumu Yaralayan Bir Yangın,
Günler,
Geceler Boyunca Kanayıp Duran Bir Yara Olsa da,
Bu Aşkın; Dünü,
Bugünü,
Yarını Olmasa da,
Her Gün, 
Her Gece...
Her Saat,
Her Saniye Yanımda...
O Dualarımda,
Ruhumun Özleminde...
Gerisi Hikaye...

Özlesem, 
Özlesem,
Daha Çok, 
Daha da Çok Özlesem,
Rüyalarımda Bile Olsa,
Gelir mi?



_________________________







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.