13 Aralık 2019 Cuma

İflah Olmaz Bir Aşk Bu...

Gündüzlerde Geceyi Yaşamak,
Gözden Hasret Yaşları Dökmek,
Çaresizlikten Ne Yapacağını Bilememek Nasıldır Bilir misin?

Özlemin Bir Çığ  Gibi Büyürken İçimde,

Yüreğim Sen, Sen Diyerek Yollara Düştü...
Milyonlarca Sevdaya,
Binlerce Aşka Şahit Olan Şehrinin Sokaklarında,
Bitmek Tükenmek Bilmeyen Bir Umutla,
Kimi Zaman Fısıldayarak,
Kimi Zaman Haykırarak,
Yorgun Hislerimle,
Yorgun Düşlerimle,
Kokunu,
Yolunu,
İzlerini Aradım...
Seni Aradım Her Caddede,
Her Sokakta,
Seni Ardım Özlemimde, 
Hasretimde,
En Çok Kendimde...
Şehrinin Parkında,
Son Saatlerimin Havasını Solurken,
Dokunmadan Hissettim Seni...
Seni Solurken Esen Rüzgarda,
Kokunu Bir Ömürlük İçime Çektim...
Seni Görmek,
Sesini Duymak Hayali,
Çocuksu Bir Heyecan Oluşturdu Kalbimde...
Ruhum Sığmadı Bedenime... 
Aşkın Büyüdü İçimde...
Beklenen, 
Yürekten İstenen, 
Aklımda,
Gözlerimde,
Yüreğimde,
Ömrümde,
Sevda Kokan Duygularımda,
İçimdeki Sancılarım da
Ölümsüz Tutkularım da,
Yürüdüğüm Yolların Ardında,
Mesafelerin Sonunda Olan "Sen" in,
Hayaline Sarıldım...
Çünkü, Senin Olduğun Her Düş,
Uyanmak İstemediğim Bir Rüya...
Çünkü, Senin Olduğun Hayat,
Ölmek İstemeyeceğim Bir Yaşam...
Sen, Hayatımdaki Tüm Alışkanlıklarım,
Sen, Tüm Duygularımın Duyuları,
Sen, Her Sabah Yeni Bir Umut,
Yeni Bir Gün,
Yeni Bir Başlangıç,
Yalnız Bana Ait Olan,
Yalnız Kalbime Doğan...

Bu Aşk,

Gözlerimi Kapattığımda Karşımda Beliren,
Sonu Olmayan,
Tutamadığım,
Dokunamadığım,
Sıcaklığını Hissedemediğim,
Gerçeğini Göremediğim Bir Hayal Olsa da...

Bu Aşk, 

Düşünmeden Gidilen,
Ne İle Karşılaşacağımı Bilmeden,
Bir Yol Ayrımında Kaybolmak Olsa da...

Bu Aşk, 

Sevip,
Hücrelerime Kadar Hissedip,
Her Anımda Seni Düşünerek,
Yaşayarak,
Bir Sevgide Kaybolup
Sürüklenmek Olsa da...

Bu Aşk, 

Sönsün Diye Beklediğim,
Ama Bir Türlü Söndüremediğim...
Söndürmek İstedikçe,
Daha Çok Alevlendirdiğim,
Aşk Gibi,
Sevda Gibi,
Hasret Gibi,
Ne Yöne Savuracağı Bilinmeyen Rüzgar Misali,
Yüreğimde Bir Yangın Olsa da... 

Bu Aşk, 

Tarafından Görülmeyen,
Gözlerimden Akan Bir Damla Yaş,
Bir Umut Diye Yalvaran,
Masum Bakış Olsa da...

Bu Aşk, 

Benliğinde,
Gönlümün Kuytu Köşelerinde, 
Tek Acizliğim Olsa da,
Senden Öncesi Yok...
Hiç Olmadı...
Benim Duygularım Sadece Senle Dalgalanır,
Ruhumda Yalnızca Senin Sesin Yankılanır...
Sen Yoksan Hüzün Sarar,
Hasret Vurur,
Dünya Yorar Beni...

Sen Bu Aşkı,

Bir Parça Sevinçle Örtmesen de,
Az Biraz da Olsa Gülmesen de Hüznüme,
Sensizliğin Acısını,
Sancısını,
Yüreğimin En Derininde Biriktirsen de,
Gözlerimde Biriken Yaşları Silmesen de,
Sahipsiz Yüreğimi Sahiplenmesen de,
Ömrüme İlmek İlmek Düğümlediğim Varlığını, 
Sinemden Sökmeye Çalışsan da, 
Ellerin Bana Hasretle Uzanmasa da,
Kolların Beni Özlemle Sarmasa da,
Gözlerin Gözlerime Sevgiyle Bakmasa da,
Rüzgara Bırakılmış Yaprak Misali,
Oradan Oraya Sürüklenip Dursam da,
Bu Aşk Ölene Dek Bitmeyecek...

Bu Aşk, 

Yorgun, 
Yılgın Olsa da, 
Yaşıyorum, 
Yazıyorum, 
Seninle Sensiz Yaşamayı Kabullenişlerimi,
Bazı Geceler Duvarlar Üzerime Gelişini...
Konuşmuyorum,
Sadece Yaşıyorum... 
Yaşamayı İstediğim Şekilde Değil, 
Ama Yaşıyorum İşte...
Hayat Demişken, 
Seninle Vardı,
Sensizlikte Geçen Her Anımı,
Yaşanmamış Saymıyorum...
Beklemek En Zor Olanı,
Seni Düşünmek,
Düşlemek Bir Ayrıcalık... 
Seni Düşünürken, 
Sensiz Nasıl Yaşanacağının Yolunu Bulmaya Çalışmak İse,
En Büyük Sınavım...
Çünkü Seni Sevmek,
En Büyük Fırtınaları,
Boranları,
İçinin Derinliklerinde Estirmek Demek...
Tenime Dokunan Rüzgar,
İçime Çektiğim Nefes Demek...
Bazen Her An Ölmek,
Bazen Ölmekten Korkmak
Sensiz Bir Hayata Küsmek, 
Darılmak Demek... 
Seni Sevmek,
Gecenin Bir Vaktinde,
Derin Bir Maviliğin İçinde Uyanıp,
Özleyerek,
Çok Özleyerek Adını Haykırmak Demek...
Korkularımdan Sıyrılıp,
Kaçışlarımdan Vazgeçmek,
Ellerine Dokunmak,
Gözlerine Durmadan Bakmak Demek...
Seni Sevmek,
Sana Sarılmak,
Bir Yangını Söndürürcesine Sarılmak Demek...
Seni Sevmek,
Seni Tanımış Olmanın Onurunu,,
Seni Sevmiş Olmanın Gururunu Taşımak Demek...

Sen İnanmasan da,

Bir Tek Sana Açmışım Yüreğimin Kapılarını...
Şu Ömrümde Bir Tek Sana Ağlamış,
Bir Tek Seni Sevmiş Gönlüm...
Bir Tek Sana Çevirmişim,
Yaşadığım Hayatın Yörüngesini...

Sanma ki Söner Bu Deli Yangın,

Sanma ki İçimdeki Ateş Bir Gün Küllenir,
Sanma ki Gözlerimden Silinir Hayalin...
İflah Olmaz Bir Aşk Bu,
Bende Doğan,
Bende Yaşlanan...
İçimi Kor Ateş Gibi,
Yaktıkça Yakan...
Belki Öldürmeyecek Acıdan,
Seni Geri Getirmeyecek,
Ama Bil ki Bu Aşk,
Beni Yaşatmaya Yetecek...

İçimde ki İyileşmeyen Bu Yarayla,

Ruhumdaki Hicranla,
Tepeden Tırnağa "Sen" Kokan Bu Şehri, 
Kimbilir Daha Kaç Kez Adımlayacağım... 
Her Caddesi,
Her Sokağı "Sen" Olan Bu Şehirde, 
Sensiz,
Seni Severek,
Kimbilir Daha Kaç Kez Ağlayacağım...
Olur Ya,
Bir Gün,
Bir Yerde,
Aniden Karşılaşırsak Eğer,
Bil ki,
Karşında; Seni Seven Bir Kalp,
Sana Ağlayan Bir Çift Göz,
Umutları Kırılmış,
Yaşamaktan Bıkmış,
Bir Gün Olsun Gülmemiş,
Yalnız Senin İçin Yaşamış,
Bir Ben Bulacaksın...
Olur Ya,
Bir Gün,
Bir Yerde,
Aniden Karşılaşırsak,
Gözlerin Temas Ederse Gözlerimle,
Kalbim O An Durmazsa Eğer,
Bil ki,
Gözlerimin Gözlerine Anlatacağı Çok Şey Var...

Kimbilir,

Belki Bir Rüyaydı Görmek İstediğim,
Belkide Bir Hayaldi Görmeye Çalıştığım...
Çünkü İçimde Bir Sen Var, 
Senin Hiç Bilmediğin...
Zaman Doldu,
Gidiyorum İşte Şehrinden...
Kaybettiklerimle,
Kazanmayı Hayal Ettiklerimle,
Çaresi Olmayan Dertlerimle,
Sevgine Özlem Duyan Kalbimle,
Sana Dair Tüm Duygularımla,
Seni Düşleyerek Büyüttüğüm Hüznümle,
Ömrümü Bir Uçurumun Kenarında Oturtup,
Yıkılmış Duygularımı Bırakıp Yalnızlığımın İçine,
Gidiyorum Şehrinden...
Sensizliğimi,
Sessizliğimi,
Dertlerimi, 
Kederlerimi,
Senli Özlemlerimi,
Ve Hasretlerimi Alıp Yanıma, 
Gidiyorum...
Sana Küsercesine,
Ne Sana,
Ne de Şehrine,
Hoşçakal Demiyorum...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.