24 Ekim 2019 Perşembe

Unutmak, Unutabilmek Nasıl Bir Şeydir?

Dedi ki; Darmadağın bir yaşamın ardından pişmanlık duymadığınız bir geçmişin içine sığdırdığınız sevdanızı unuttunuz mu ?

Dedim ki; Unutmak,
Unutabilmek Nasıl Bir Şeydir?
Aşk Gelmeyecek Birini Bir Ömür Beklemek Değil midir?
Zamanın İçinde Derin Bir Aşkı Kaybetmek İhanet Değil midir?
Bedeni ve Ruhu En Çok Sarsan Unutmak mıdır Yoksa Unutulmak mı?
Taraflı mıdır Sevmek?
Sevileni Hak Etmek?
Sevilenin Değeri Sevende Arttıkça,
Sevilende Sevenin Değeri Azalır mı?
Ya da Şöyle Sorayım; Seven mi En Çok Acı Çeker,
Sevilen mi?
Sevmek mi,
Yoksa Sevilmek mi Daha Sancılıdır?
Sahi, Aşk Hiç Biter mi?
Biterse, 
Büyüyen Bir Ateş Yakıp Kül Etmez mi?
İsmini Söylediğinde,
Kalbin Atışına Harfler Düğümlenmez mi?
Bir Şey Eksik,
Yok Yok...!
Her Şey Eksik Kalmaz mı?
Aşk Biterse,
İnsan Terk Edilmiş Bir Liman,
Kendi İçine Yıkılmış Bir Çınar Olmaz mı?
Aşk Biterse, 
Umutlar,
Rüyalar,
Düşler,
Hayaller 
Yürekte Yeşeren Ümitlerin Her Biri Bir Darağacı Olmaz mı?

Sahi, Kaç Yıl Geçti Aradan? 
Geçen Uzun Seneler Yetti mi Ruhumu Sakinleştirmeye?
O Kadar Yorgun Yıllar,
O Kadar Uzun Geceler, 
O Kadar Yorgun Akşamlar Var ki Geride... 
Siz Özlemi Bilir misiniz? 
Ya Özlemin Ardında Saklanan Düşleri?
Siz Hiç Acı Demlediniz mi?
Sahi, Acı Nasıl Demlenir İnsanın Yüreğinde?
Her Gün Nasıl Ölür Ölür Dirilir İnsan?
Her Bekleyiş Umudu Yok Edip,
Aydınlığı Karartmaz mı?
Yaşanan Sevgiyi,
Aşkı,
Sevdayı Mısralara Döküp, 
Paylaşınca Yürek Hafifler mi?
Hayallerine Yağmur Yağınca,
Düşlerine Fırtınalar Esince,
Korkmaz mı Hiç Kendinden?
Düşüncelerinden,
Düşlerinden,
Hayallerinden?
Söz Geçiremeyince Kendine,
Pişmanlıklar, 
Kararsızlıklar,
En Çok ta Çaresizlik Beli Bükmez mi?
Söyleyecek Çok Şeyi Varken,
Susmaz mı Dudaklarını Kanatırcasına?

Dedi ki; Artık yazmayacak mısınız sevileni özleneni bekleneni? okumayacak mıyız derin aşkınızdan var ettiğiniz şiirlerinizi ?


Dedim ki; Suskunluk Vazgeçmek Değildir,

Vazgeçememenin Ardına Sığınmaktır...
Yılların İç Çekişi,
Gözyaşların İnleme Sesidir...
Hasretin İçindeki Bekleyiş,
Bekleyişin Ardındaki Titreyiştir...
Her Kurulan Düşün Sonunu "Sen" Diye Bitirmektir...
Susmak, Özlemlere Kapı Aralamaktır...
Bitmeyen, 
Bitirilemeyen Bir Uzaklıktır...
Belki de, Umutlarla Birlikte Hayal Aleminde Dolaşılan Bir Arayıştır...

Ne Yazmamı Bekliyorsunuz?

Düşler Sokağında Dahi Görülmemiş Düşler Kurduğumu mu?
Yüreğimin Yapraklarının Bir Bir Döküldüğünü mü?
İçin İçin Yandığı mı?
Uzaklaşmanın Yetmediğini
Kaçmanın Çare Olmadığını mı?
İçimde Dolanıp Duran Harfleri,
Kelimeleri,
Cümleleri Artık Yakalayamadığımı mı?
O Varken Sevda Cümleleriyle Açılan Ağzımın, 
Artık Tek Bir Harf Bile Söyleyemediğini mi?
Yüreğimde ki Sonbaharın Gözlerimden Döküldüğünü mü? 
Yoksa,
Şah Damarlarından Süzülerek Yüreğine Akışını mı?
Rüyalarımda Ellerimi Tuttuğunda;
Bir Kuş Gibi Çırpınıp,
Gözlerinin Kıyısına Konuşumu mu?
Aşka,
Sevmeye,
Sevilmeye Muhtaç Kalbimin,
Kalemimin Ucunda Hece Hece, 
Mısra Mısra Parmak Uçlarımda Sancı Çekişini mi?
Yokluğun Zindan,
Yokluğunun Ayaz,
Yokluğunun Bir Hiçlik Duygusu,
Yokluğunun Çaresizlik,
Yokluğunun Amansız Bir Hasret Olduğunu mu?
Yoksa,
Deli Sular Misali Sevilene,
Özlenene,
Beklenene Çağıl Çağıl Aktığımı mı? 
Ölçümü Olmayan Bir Değer,
Bitimsiz Özlem,
Düşlediğim Gelecek Olduğunu mu?

Dedim ki; Ne Kadar Kaçsan da Kendinden,

Her Gün Karışsan da Kalabalığa,
Sonunda Yine Baş Başa Kalmıyor mu İnsan Yalnızlığıyla?
Yokluğuna Dayanmak Mümkün mü?
Ya Yokmuş Gibi Davranmak? 
Çözüm mü?
Batan Bir Güneşi Geri Çevirebilir misiniz?
Ya Ağaran Saçları,
Yeniden Eski Haline Çevirebilir misiniz?
Yokuş Yukarı Bir Yol, 
Nefessiz Bir Koşu Bu...
Bu Düğümü Ne O Bağladı, 
Ne de Ben,
Ama Bağlandı İşte...
Zaman Ondan Uzak, 
Çok Uzak Zamanlara Aksa da,
Nereye Baksam Görüntüsü, 
Hangi Sesi Duysam Sesi Var Bu Sevdanın...
Evet,
Artık Yarınlar Yok Belki,
Ama Dünleri Var Tüm Yarınlarıma Yetecek...

Kimi Coşkulu Bir Aşk Melodisinde,

Kimi de Hüzünlü Bir Hasretin Gölgesinde,
Dans Etmez mi Sevgilisinin Hayaliyle?
Duvarlar Şahit Aşkıma,
Şahit Hıçkırıklarıma,
Şahit Ona Uzaklığıma...
Yetişemeyecek Olsa da Bahara Heveslerim,
Uzun Gecelerde Bir Nefes Kadar Yakın Bana...
Seviyorum Onu Denizin,
Gökyüzünün Mavisi Gibi...
Derin Okyanuslar,
Uçsuz, Bucaksız Ufuklar Gibi...
Güneşin Doğup Batışı,
Rüzgarın Hoyratça Esişi,
Kafesteki Bir Kuşun Özgürlüğü Gibi...
Gördüğüm Her Güzel Şey Gibi...
Seviyorum Ömrümün Geri Kalanı Gibi...
Hayatta Yitirdiklerim, 
Ertelediklerim, 
Unuttuklarım, 
Özlediklerim, 
Özlemlerim, 
Umutlarım, 
Konuşamadıklarım, 
Anlatamadıklarım;
Hepsi Onda...
O Derinde, 
Taa Derinimde...
Aşk İçinde,
Sevda İçinde...
Onu Düşünmek Acıtsa da Yüreğimi,
Sevmek,
Hayal Etmek,
Düşlemek,
İstemek,
Her Şeye Rağmen,
Mesafelere Rağmen Güzel...
Hala Kulağım, Sessizliğimi Sesiyle Bozacak Yankılarda...
Söylemeye Vakit Bulabilecek miyim Bilmiyorum,
Yokluğunda Lal Kesilen Kelimelerimi...
Söylemeye Hakkım Olacak mı Bilmiyorum, 
Ne Kadar Çok Sevdiğimi,
Özlediğimi,
İstediğimi...
Keşke Elimden Bir Şey Gelse...
Gel Demem, 
Gelmesini İstemem Yetse Keşke...
"Ben Sende Kaldım" Diyemesem de,
Bilin ki; Sonsuza Uzanır Bu Sevgi...

Çok Şiir Yazdım,

Çok Söz Söyledim Gibi Gelse de Sizlere,
Bakın,
Yine Döktüm Yokluğunu Kelimelere...
Çünkü Yokluğu Görmeyen Gözlerim,
Tutmayan Ellerim,
Duyulmayan Sözlerim...
Çünkü Yokluğu,
Sevgisine Yoksunluğum...
Suçlanması Gereken Biri Lazımsa Eğer Sizlere,
O Benim...
Bu Sevda Karşısında Bu Kadar Aciz,
İrademe Bu Kadar Yenik,
Ve Kendime Söz Geçiremeyecek Kadar Sevdiğim İçin...

İçimdeki Sancıyı Anlatabileceğim Cümleler Henüz Lügatımda Yok...

Halen Kendimi Bir Nebze Olsun Anlatamamışken,
Nasıl Unuturum Onu?
Çünkü Ben Onun Gözlerime Değen Gözlerini,
Avuçlarımın İçinde Terleyen Ellerini,
Beni Benden Alan Yüreğini Sevdim...

Bakmayın Siz Akan Gözyaşlarıma,
Dile Gelen Ne Varsa Serzenişimdir Hayata...
Yine,
Yeni,
Yeniden Dirilişimdir Sabahlara...

Sonra;

Sonrası Önemli Değil...!!!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.