21 Temmuz 2017 Cuma

Bugün; Benim Ateşlere Yürüdüğüm Senin İse Var Olduğun Gün...!

Yılların İçimde Biriktirdikleri,
Parmaklarımın Arasından Kayıp Gidiyor...
Sensizlik Sancılarım Birbirinin İçinden Çoğalıp,
Sana Olan Esaretime;
Yine,
Yeni,
Yeniden Zincirler Vuruyor...

Gitme Demiştim Sana,
Gitme...! 
Gidersen Gözyaşlarım Çağlayan Olur,
Yorulurum Sensiz Günleri Yaşamaktan,
Rüyalarıma Çağırıp Avunmaktan...
Ruhumun Rengi Solar,
Kalbim Darılır,
Çöl Gibi Yanar Yüreğim,
Mutluluk Diye Acıya Sarılır,
Hayalinin Peşinde Yorulurum...

Gitme Demiştim Sana,
Gitme...!
Gidersen Ardından Poyraz Estirir Rüzgar,
Sensiz Geceler Üşütür Tenimi, 
Yıkılır İçimdeki Umut Dağları,
Hasret Sarmaşıkları Sarar Benliğimi,
Titretir Yüreğimi,
Dalga Dalga Yayılır Hasretin,
Sığmaz Ruhuma,
Sığmaz Bedenime...
Adın Ateş Olur,
Hayalin Alev,
Özlemin Kor...

Gitme Demiştim Sana,
Gitme...!
Gidersen Satır Satır Dökülür Ömrüm,
Sonsuz Aydınlık İçinde,
Karanlık Gibi Olurum...
Ruhumu Varlığında Yitirir,
Kaybolmuş Gibi Hissederim Kendimi,
Eksilirim,
Boğazım Düğümlenir,
Yutkunamam...

Gitme Demiştim Sana,
Gitme...!
Gidersen Gözlerim Yorulur Yollarına Bakmaktan,
Yorulur Seni Aramaktan...  
Bir Ağrı Saplanır Ciğerlerime,
Dayanamam... 
Küserim Şarkılara,
Seni Bana Hatırlatan,
Şiirler Okuyamam...
Sıcaklığını Arayan Ruhumu,
Buz Tutmuş Yorganımla Isıtamam...

Gitme Demiştim Sana,
Gitme...!
Gidersen Bütün Sözcüklerim İntihar Eder,
Düşüncelerim, 
Hayallerim, 
Düşlerim Silinir,
Düşünemem,
Hayal Edemem,
Düşleyemem,
Sözcükler Ölür İçimde;
İçimde ki Dünyayı Depremler Vurur,
Yazamam...

Gitme Demiştim Sana,
Gitme...!
Gidersen Senden Bana Tarifsiz Bir Izdırab Kalır,
Zemheri Bir Fırtınaya Gebe Olur Günlerim,
İçimdeki Ağaçlar Yıkılır,
Yaprakları Savrulur,
Yüzüme Yüzüme Kapatır Baharlar Kapılarını,
Zaman Susar,
Kalemim Aşka Küser...

Gitme Demiştim Sana,
Gitme...!
Gidersen Çoğalarak Severim Seni;
Her Şeyi Yeniden Öğrenir Gibi,
Öğrendiklerimi Biriktirir Gibi...
Çoğala Çoğala,
Uzaklığında da, 
Yakınlığında da, 
Her Zamanda,
Her Mekanda,
Bir Kıvılcımdan Bir Yangına Dönüşür Gibi,
Büyüyerek,
Daha Çok, 
Her An Daha Çok,
Daha Daha Çok Severim Seni...

Gitme Demiştim Sana,
Gitme...!
Gidersen Vurgun Saatleri Başlar İçimde,
Hayallerim de Ağlar Benimle,
Gözyaşı Olursun Gözlerimde,
Tarifsiz Bir Yangın Olursun Yüreğimde,
Yokluğun İşlenir Gözlerime,
Düşlerime... 

Gitme Demiştim Sana,
Gitme...!
Daha Aşkı Yaşamadan,
Beraber Hayaller Kurmadan,
Gitme İşte,
Kal Benimle...
Yürek Sesimi Susturma,
Ayrılık Kokusunu Sürme Düşlerime,
Mazimi Süslemeden, 
Yalnızlık Tacını Giydirme...

Gitme Demiştim Sana,
Gitme...!
Daha Çok Küçüğüm,
Bu Ayrılığı Taşıyamam...
Gitme...! 
Gitme İşte,
Gidip de Öldürme, 
Öldürme İşte Demiştim...!
___________________________________

Bir Adamın Her Şeyi Olamamak Ne Zor...
Sabahları Gözlerinde Doğmadan; 
Uzaklarında Batmak,
Hiçbir Hayalinde,
Düşünde, 
Düşüncesinde Yer Alamamak, 
Görmek İçin Çabalamak; 
Ama Görülmek İstenmemek,
Kendini Gecelerin Koynunda Yalnız,
Yapayalnız Bulmak Zor...



Bana Kapılarını Kapatmadan Önce,
İzin Vermedin Ulaşsın Sesim Yüreğine...
Anlatmak İstedim Bende Kalanları, 
Sana Dair Olanları, 
Ama Dinlemedin,
Mahşer Gününü Yaşattın Gönlüme...! 
Ve Ben Bu Sevdanın Yıkıntıları Arasında Ezildim,
Tükendim, 
Bittim...
Hep Sustun Kahreden Sessizliğinde...
Oysa Ben Sensiz Uykusuzdum, 
Yorgundu Bedenim,
SuskunduYüreğim...
O Kadar Çok Şeyimi Kaybettim ki Sensizlikte;
Senden Sonram Yok,
Umut Yok, 
Çare Yok,
Yarın Yok.
Aşk Yok, 
Sevmek Yok...
Sıkışmış Ya Ruhum Ruhuna?
Çırpınmak Yok, 
Kaçış Yok...
Gelecek Kimsem Yok,
Gidecek Kimsem de Yok,
Hiç Kimsem Yok...!

Biliyor musun?
Sen Ölümüne İlk Kez Sevildin,
Ama Sen Hiç Sevemedin,
Sevmeyi Bilemedin... 
Ne Kadar Acın Varsa Geçmişine Ait, 
Yüzüme Haykırarak Tükettin;
Hayatının Tüm Hırsını Benden Aldın... 
Kendini Düşünmekten Bana Hiç Fırsatın Kalmadı...
Hep Senin Doğruların, 
Çektiğin Acıların, 
Kalp Kırıklıkların,
Sarsılan Güvenin... 
Hep Sen, 
Hep Sen...!
Hiç Düşündün mü,
Ya Ben?

Gitme Dememe Bakma,
Git...!
Geldiğin Gün Gibi Habersiz Git... 
Dünyamı Alt Üst Ettiğin Gibi Umarsız,
Konuşmadan, 
Sessizce Git...!
Sen Değilsin ki Zaten Beni Hayata,
Gecelerime Küstüren...! 
Rüyalarımda Gezinip,
Çocuk Gibi Sevindiren,...!
Sadece Benmişim İşte Seni Seven...
Gerçek Olan Benim Sana Hislerimmiş; 
Bitmeyen, 
Tükenmeyen,
Ne Olursa Olsun Değişmeyen, 
Sabreden, 
Bekleyen...
Git...!
Hayat Bir Darbe Daha Vursun Ne Olur ki?
Alıştırdı Nasılsa... 
Zaten Ne Kaldı ki Bana Seni Benden Aldıysa? 
Olsun...!
Ben Yine Sessizce Savrulurum Oradan Oraya, 
Kapatırım Gönlümün Kapılarını Bir Bir,
İstemem ki Başka Sevgi...
Sen Yoksan, 
Senden Sonram da Yok ki...

Başkaydı Seninle Her Şey, 
Sakin,
Nedensiz,
Her Şeyden Fazla Sevmek Güzeldi...
Gerçekleşme İhtimalinin Hiç Olmamasına Rağmen, 
Sana Dair Hayal Kurmak Güzeldi...
Uykusuzluğum Oldun Çoğu Zaman;
Bazen Unutmak İçin Gün Boyu Uyuduğum, 
Bazen Ağladığım...
Sen Bilmesen de,
Anlamasan da,
Kocaman Bir Aşk Yaşadım Ben Seninle... 
Sana Rağmen,
Seninle Yaşadım Her Şeyi...
Hala Bendesin, 
Hala İçimde, 
Hala Yüreğimde...
Hayatıma Girdiğinden Beri,
Ne Senden Başkasına Sen Gibi Baktım, 
Ne de Seni Sevdiğime Bir Gün Olsun Pişman Oldum...
Çünkü: Çok Sevmiştim Seni Senden Önce Olmadığı, 
Senden Sonrada Olmayacağı Gibi...
Ben Kimsenin Kimseyi Sevemeyeceği Kadar Çok Sevilmedim Belki,
Ama Olsun,
Ben Seni Her Şeye Rağmen Kimsenin Kimseyi Sevemeyeceği Kadar Çok Sevdim...
Seni Sevmek Bir Tercihti...
Ama Yanlış, 
Ama Doğru,
O Seçim Benimdi...! 
Keşke Sende
Dupduru Bir Irmak Gibi Kalbinin Göklerine Dökebilseydin Beni...
Sadece Sana Ait Mürekkeple;
Yine,
Yeni,
Yeniden Yazabilseydin...
Karanlıklarımdan Aydınlığa Çıkaran Gökkuşağım,
Sevda Okyanuslarına Savuran Rüzgarım,
İçime Çektiğim Nefesim Olabilseydin...
Keşke,
Unutulmaya Mahkum Ettiğin Ruhumu Azad Edebilseydin...

Gücenme Yüreğime,
Sen İstemiştin Bunları; 
Unut Demiştin, 
Sevme Beni Demiştin...
Ben Bu Güne Kadar Hiç Kırmadım Seni,
Şimdi de Kırmıyorum, 
Karşı Gelmiyorum İşte...
Sana Üzülme Demeyeceğim;
Çünkü Üzülmelisin...
Beni Kaybettiğine Değil,
Bende Bittiğine...
Beni Tükettiğine Değil,
Bende Tükendiğine...
Benim İçin Değil,
Kendin İçin Üzülmelisin...!
Artık Sana Karşı Koyabilecek, 
Gitme Diyebilecek Gücüm,
Savaşacak Bir Ruhum Yok...
Sitemlerim Bitti, 
Söndü Işıkları İçimin... 
Düşünme Sakın Nasılım,
Sen Olmayınca Bende Neler Olur Diye...
Bende Bir Hayat Tamamlanmışken Seninle,
Sen Gül; 
Çünkü Gülmek En Çok Sana Yakışır...
Hep Mutlu Ol;
Çünkü Bugün Senin Günün;
Benim Ateşlere Yürüdüğüm,
Senin İse Var Olduğun Gün...!
Sen Mutlu Ol,
Yaşamak İstediğin Ne Varsa Doyasıya Yaşa...
Hatırlama Beni...
Seni Ne Kadar Sevdiğim Gelmesin Aklına... 
Bakma Gözlerimin Yaşardığına, 
Boynumun Bükük Durduğuna,
Sen Hep Mutlu Ol Tamam mı? 
Gözlerinin İçi Gülsün...
Her Şeyin En Güzeli Seninle Olsun...

Bu Kez Anlıyor musun Beni?
Duyuyorsun Değil mi Sesimi?
Hayır...!
Anlamıyorsun,
Duymuyorsun...!
Anlasan,
Duysan Yine Ağlatırsın Bilirim,
Görmezsin Yanaklarımdan Süzülenleri,
Çünkü Sen Beni Görmezden Gelmeye Alışkınsın... 

Artık İyi Bir Şeyler Olması İçin Çabalamıyorum,
Bildiğim Tek Bir Şey Var ki;
Ben Sensizliği Hak Etmiyordum...!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.