1 Ekim 2017 Pazar

Paramparça Özlemişim...

Sağımda Solumda Hayallerimi Sardığım, 
Umutlarımı Astığım Kağıtlar Var Ama, 
Yazacak Renkli Düşlerim Yok, 
Solmuş, 
Yitip Gitmiş Sanki Her Şey...
Yıllanmış Kederlerim Kanıyor,
Yorgan Yorgun Bedenime Diken, 
Yastık Efkarlı Başıma Kabus...!
Suskunluk Bulaşmış Dilime,
Donuk Renkleri Gibiyim...
Gözlerimin Kanatları Kırılmış, 
Özlemlerim Nefessiz Kalmış, 
Her Geçen Gün Yokluğa Düşüyor Kirpiklerim,
Uzaklara Takılıp Kalıyor Nemli Gözlerim...
Dudağımın Kenarındaki Mecburi Tebessümler, 
Cam Kırıkları Gibi Acıttıkça Canımı,
Hazan Vuruyor Çehreme,
Eylül Yağmurları Yağıyor Gözlerime...
Gecenin Karanlığı Sahipleniyor Acılarla Dolu Sessiz Gözyaşlarımı,
Dilsiz Yakarışlarımı...
Kanatlarım Kırık; Yaralıyım da...
Gözlerimde Hıçkıran Bir Çocuk Var,
İçimde Asırlık Bir Boşluk...
Dizlerim Mısralara Takılıp Kanıyor,
Kayıp Zamanlar Yaşıyor,
Eksik Mevsimler Tüketiyorum...
İçimden Yoksulluğuma Ağlamak Geliyor,
Ama Ağlayamıyorum...
Her Şey Ateş Rengi,
Herkes Uzak
Her Ses Yabancı,
Yarınsızım...
Aklım Karışık,
Kalbim Dağınık,
Ruhum Karanlık...
Varla Yok Arasında,
Görünmeyen Bir Bedendeyim...
Ne Gelip Geçen Mevsimleri Anlatacak Güçte Yüreğim, 
Ne de Aşkı Yazacak Halde Yürek Kalemim... 
O Kadar Kendimden Uzaktayım ki;
Kendime Dönemiyor,
Baktığım Aynalarda Kendimi Göremiyorum...
Sızılarım mı Daha Çok,
Yaralarım mı Bilmiyorum...
Ne Çok Paramparçayım,
Ne Çok Şey Yitirmişim Kendimden,
Karanlığın Hüznü Dolmuş Sanki Ellerime...
Bir Gariplik Var Gibi Herşeyde,
Bu Yatak Benim mi? 
Bu Yastık? 
Bu Yorgan?
Peki Ya Yaşadığım Hayat?
Benim mi? 
Bilmiyorum...!
Mevsimler Kadar Yorgun,
Akşamlar Kadar Hüzün Doluyum,
İçimde Dinmeyen Yağmurlarım Var,
Gözyaşlarımdan Yuvarlanıp Duruyorum...
O Kadar Güçsüzüm ki,
Hiç Bir Avuntu Teselli Etmiyor Beni...
Dipsiz Bir Karanlık Bu,
Sınırsız Bir Uçurum...
Kaç Hüzün Mevsimi Daha Var Ömrüme Eklenen?
Kaç Ayrılık Mevsimi?
Daha Kaç Geceyi Sabaha Erdireceğim?
Kaç Gece Daha Kirpiklerimdeki Nemi Yastığıma Gömeceğim?
Nereye Kadar Dayanırım?
Öyle Yorgunum ki Yüreğimi Gecelere Bağışlamaktan,
Mektupları İçimin Boşluğuna Yazmaktan,
Suskunluğumu Resmedip,
Yüreğime Asmaktan, 
Alnımda ki Çizgide Yalnızlığı Taşımaktan... 
Keşke Diyorum,
Aklımın Bir Köşesinde Değil,
Tamamında Olan,
Hasretle,
Özlemle,
Sevdayla Gelse
Baksa Gözlerime,
Görse Orda Anlatmadıklarımı,
Yüreğinde Hissetse Acılarımı,
Bir Kaç Kelam Etse, 
Biliyorum ki Sözcüklerim Gebe Kalmayacak Şiirlere,
Aniden Bahar Gelecek Çiçeklerime,
Gidecek Renimden Üşümüşlüğüm,
Çözülecek Lal Olmuş Dilim,
Canlanacak Nadasa Bırakılmış Arzularım,
Bitecek Yüreğimin Sorgusu,
Çözülecek Anlamsızlığım...
Keşke Diyorum,
Hem Katilim, 
Hem Sahibim,
En Sevdiğim Yanımda Olsa...
Karanlık Gecelerden Gelip,
Yorgun Yüreğimi Sinesinde Uyutsa,
Sıcacık Dokunuşu İle Acılarıma Sarılsa,
Huzur Olsa Ruhuma,
Ki Ben Paramparça Özlemişim...
_____________________________

Gözlerim Gözlerine Bakmadan Görüyor,
Yüreğin Yüreğime Değmeden Özleminle Atıyor, 
Dudağım Adın Söylenmeden Nefes Almıyor...
Bu Aşk Sol Yanımda,
Avucumda,
Parmak Ucumda...
Sevgim ki Gökkuşağında,
Gecede, 
Günün Alacakaranlığında,
Günbatımlarında,
Gökyüzünde,
Sevgim Her Yerde,
Ve Bir Ömür Boyu Benimle...
Bu Büyük Bir Aşk, 
Alabildiğine Gerçek...
Ben Bu Büyük Aşkı Ona Borçluyum, 
Bu Güzel Duyguyu Yaşamayı Ona...
Gece Yanına Gidip Yanağına Masum 
Öpücükler Kondurduğumu,
Onu Uyandırmamak İçin Rüyalarına Girip
Usul Usul Dokunduğumu Hissetmese de,
Bilemese de Geceleri Ansızın Kokusunu Duyup Uyandığımı,
Dikip Gözlerimi Bir Noktaya,
Onu Düşünerek Kahrolduğumu,
Bu Sevda Yanlızca Bana Özel,
Ben Yaşıyorum Diye Güzel,
Her Anı mı?
Bir Asırlık Ömre Bedel...
Ben ki Onu Her Anımda Yaşıyor,
Yüreğimde Büyütüyor, 
Gözlerimden Bile Esirgiyorum...
Ben ki Onunla Başladım Hayata, 
Onunla Büyüyüp, 
Onunla Yaşlanıyorum... 
Öyle Naif Bir Tutku ki Benimkisi,
Karşılıksız,
Tek Taraflı,
Dokunmadan,
Kendi Halinde...
Yüreğim ki; Kırılgandır,
Alıngandır,
Ama Zararsızdır...
Varlığı Beni Mutlu Ediyor,
İçinde Keşkeleri Olmayan,
Olması Gerektiği Gibi,
Yürekli Benim Sevdam...
"O" ki,
Damla Damla Gözyaşlarımla Yazdığım, 
Ruhumun Derinliklerine Aldığım,
Tenimi Saran Ateşiyle Yandığım,
Ayaz Gecelerde Aşkıyla Isındığım, 
Bitmek Bilmeyen Sevgisiyle Beslendiğim,
Kalbimin Köşesinde Sakladığım,
Yüreğimden Çıkaramadığım Aşkımdır...
"O"ki,Yağmurdan Sonraki Gökkuşağım,
Aşka Doğru Yol Alışım,
Geceden Aydınlığa Çıkışım,
Kalp Atışım,
Mutluluğa Sevinçli Dalışımdır...
"O" ki İlkim,
Sonum,
Ağlayışım,
Yalnızlığım,
Sessizliğim,
Yaşama Amacım...
"O" ki Kalbimin Gizinde Can,
Garip Bir Özlem,
Hüzün,
Keder,
Hicran,
Kor Yangınım,
Çoğalan Sancılarım,
Her Sabah Bir Derin Bir İç Çekiş,
Her Akşam Derin Bir Ah! Ediş...
Mutluyum Rüzgarıyla Birlikte Çevresinde Savrulmaktan...
Hayatıma Kattığı Her Ritmi,
Uykusuz Bıraktığın Geceleri,
Ruhumu Demirlediğim Gözlerini Seviyorum...
İçimdeki Aşkı Öyle Büyük ki;
Aşıkları Kıskandırırcasına...
Eğer Hayallerimde "O" Olmasa; Ben Paramparçayım, 
Kalbim Sessizleşir, 
Ruhum Hissizleşir,
Daldığım Geceye Huzur,
Gördüğüm Rüyaya Aşk Olmaz... 
Süzülürüm Acının Kuyusuna,
Düğümlenir Sokaklarımda Acılarım,
Aşkın Arafında Kalır,
Meczup Köşelerde Yiterim...
Düş Kuramam,
Hayallerimin Alevleri Canımı Yakar,
Hayatta Yaşamaya Yer Bulamam...
Eğer Hayallerimde "O" Olmasa Mevsimler Karışır Birbirine,
Yazlarıma Yağmurlar, 
Sonbaharlarıma Karlar Yağar,
Zehir Olur Yediğim İçtiğim,
Ateş Olur, 
Kor Olur Kavurur,
İlkbahar Esintisini Yaşamak İsterken,
Eylülde Kalırım...
Darağacında Sallanır Gözlerim,
Kelepçe Vurulur Ellerime, 
Ayağıma Prangalar...
Mısralarım Lal Olur,
Anlatamam,
Anlatsam da Bitiremem...
Bu Yangında Yakan O,
Yanan Benim...
Bu Sevdanın Alevi O,
Dumanında Tüten Benim...

Yazdıklarım, 
Çizdiklerim Sayfalardan İbaret Değil,
Ben Aşkımı;Beynime, 
Gönlüme,
Kalbime Yazmışım...
Bitmez Bu Sevgi,
Yok Olmaz Bu Aşk,
Yıkılmaz Bu Sevda...
Bu Benim Sevdam,
Dimdik Ayakta, 
Gururla...!
Sevilmediğimi Bilip,
Yine de İyiliğini Mutluluğunu İsteyecek Kadar Güzeldir Benim Sevgim...

Durgun, 
Yorgun,
Suskun,
Küskün,
Paramparça Olsam da, Vefalıyım, 
Unutmadım,
Unutmam da...
Ne Zaman Hayale Dalsam, 
"Seviyorum" Demekten Bıkmadan,
Sevmekten Bir Gün Bile Pişman Olmadan,
Bakışı,
Sarılışı,
Gözleriyle Gözlerime Gülüşü,
Yüreğinden "Seni Seviyorum Deyişi,
Aklımın Tualine Çizilecek...
Asırlar Kadar Uzak Olsa da, 
Gözlerim Hep Onda Kalacak,
Uzanıp Tutmasam da, 
Ellerim Ellerinde Yanacak,
Yağmur Olup Gözlerimden Akacak...
Bu Saatlerde İşte; 
Yüzüme Dokunacak, 
Tutacak Ellerinden,
Rüzgarın Dağıttığı Saçlarımı Toplayacak Yüzümden...
Gözlerinin Buğusuyla Yakıp,
Isıtacak İçimin En Masum Çocuğunu...
Sonra, Deli 
Hoyrat Düşler Kurdurup,
İçimdeki Çocuğun En Sevdiği Olacak...
O Gerçek, 
Gerçeğim Benim, 
En Çok Özlenen,
Taa En Ötelerden...
Bakın, Yine Gözlerim Dolup Dolup Taşıyor...
Ne Kadar Benden Uzak Olsa da,
Aşkı Gönlümde Yaşıyor...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.