3 Ekim 2017 Salı

Eğer Bugün Kendimi Kendimde Kaybetmişsem...

Ne Seni Bulabildim,
Ne Seninle Yaşadım,
Ne de Senle Yaşlandım,
Ama Sen Yanımdaydın,
Ve Ben Sensiz Hiç Kalmadım,
Hayallerimde,
Ben Seninle Yaşayıp,
Seninle Yaşlandım...
İçimdesin,
Ta Derinlerimde...
Bazen Boğazımda Düğümlenip Nefes Aldırmıyorsun,
Bazen Kalbime Sıkışıp Canımı Yakıyorsun...

Ki Ben Seni Düşüncelerimde,
Hayallerimde,
Sensizliğimde,
Aldığım Her Nefeste,
Kalbimin Kanayan Yarasında,
Hasretimin Sızısında,
Senin Beni Sevip Sevmediğini Önemsemeden,
Karşılığı Olup Olmadığını İrdelemeden,
Kavuşmak Nasıldır,
Kalpten, 
İçten,
Yürekten, 
Sevgi Dolu Bir Sesle "Seni Seviyorum Demek Nasıldır Bilmeden Sevdim,
Unutmayı Hiç Denemedim...
Her Gece Şafak Sökerken Susuşlarımdaki Özlemim Oldun,
Hayaline Sarılarak Avundum...
Oysa Ben Sana Seni Susup Susup Anlatmak,
Sessizliğimin Sen Tarafıyla Sana Yenilmek İsterdim...

Eğer Bugün Kendimi Kendimde Kaybetmişsem,
Tüm Değerleri Yitirmişsem,
Uyuyamıyorsam Geceleri,
Gözlerim Geceye Açılıp,
Gündüzlere Kapanmıyorsa,
Saçlarıma Aklar Düşmüşse,
Umutsuzluğa Saplanmışsa Yarınlarım, 
Kapanmak Bilmiyorsa Göz Kapaklarım,
Sensin Sebebim...! 
Hasret Kaldığım Uykularımın,
Ağlayan Ömrümün,
Şu Perişan Halimin Sebebi Sensin...!






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.