6 Ekim 2017 Cuma

Bir Gülüşsün, Bir Dokunuş, Bir Öpüş...

Benim, Gözlerimi Kapatamadığım,
Uykulara Dalamadığım,
Geceyi Sabaha Bağladığım Sırılsıklam Yalnızlıklarım,
Kirpiklerimin Gölgesinde,
Gözlerimin Mavi Denizlerinde Yangınlarım,
Uzayan Gecelerde Gecenin Karanlığına Düşen Duygularım,
Sevgisiz Yüreklerden Yorgunluklarım,
Hayal Kurarken Yutkunduklarım,
Hayat Boyu Geçmesi Mümkün Olmayan Yaralarım,
Konuşmak İsterken Susmalarım,
Gülmek İsterken Ağlamalarım,
Söylenmemiş Sözlerimi Sakladığım Cümlelerim Var…
Sen Mutluyken Sevgilinin Kollarında,
Üşürüm Ben Buz Gibi Yalnızlıklarda...
Sen Öperken Nemli Dudakları,
Benim Dudaklarım Kurur,
Nemli Gözlerim Umutsuzca Bakar Etrafına, 
Sıcak Bir Nefes Arar,
Koyduğun Yasaklar Sınırlamaz Beni,
Yüreğim Sevdanla Sonsuzlaşır,
Çünkü Ben Seni Sen Başka Kollarda Isınırken, 
Ben Sensizlikten Üşürken,
Sensizlik Ayazında Tir Tir Titrerken Sevdim...
Ben Bilmediğinde,
Bilmek İstemediğinde,
Gözlerini Kapatıp,
Kulaklarını Tıkadığında Sevdim...
Hiç Bilmedin Seni Aradığımı,  
Özlediğimi,
Hayallerde Seni Büyüttüğümü...
Ben Seni Hayallerimle,
Hayallerimde,
Rüyalarımda,
Gözyaşlarımda,
Şuursuzca,
Uzaktan, 
Sensizliğin Derin Acısıyla,
Umutsuzluğun Siyahıyla,
Sessiz ve Yalnız Sevdim...
Ben Seni Severken,
Hasretinden Parçalara Bölünürken Sen Yoktun...
Özledim,
Yandım Gecelerce Hasretinden,
Düşlerimde Sarıldım Boynuna,
Rüzgar Estikçe  Kokun Vurdu Ruhuma...
Ben Seni Delicesine Özlerken,
Varlığın Hiç Uğramadı Ruhumun Sokaklarına,
Ama Ben Yine de Sevdim...
Arzularımın Sel Olduğu Yerde,
Dokunmadan,
Sarılmadan,
Minicik Yüreğimle Kocaman Sevdim...
Seni Sevmek Güzel,
Sarılmak,
Kokunu Duyumsamak
Uzaktan da Olsa Doyasıya Öpmek...
Sen Açlığımsın Benim, 
Susuzluğum,
Renkli Düşlerim,
Beni Yakan Ateşim,
Delice Esen Fırtınam,
Yüreğimde Esip Kasırgalar Koparan,
Küçücük Bir Kıvılcımla Küllenmiş Ateşi Aleve Dönüştüren,
Hasreti Kor Olan,
Durmadan Ateşlenen Alevimsin...
Aklımdasın,
İçimdesin, 
Ben Seni Böyle Sevdim,
Böyle Çizdim Siluetini Yüreğime...
Her Nağmede, 
Her Ezgide,
Her Mısrada Seni Buldum...
Mutluluğumsun Sen Benim Dirhem Dirhem Tattığım, 
Ama Sana Bir Türlü Anlatamadığım...!
Ki Ben Gönül Açamam Kimseye...
Hayalde Bile Olsa, 
İhanet Etmem Bu Sevgiye...

Bak,
Yine Yine Seni Düşünüyorum,
Elini Tutuğumu,
Gözlerine Baktığımı Hayal Ediyorum...
Sana Sarılıyorum Sımsıkı,
Hissediyorum Teninin Sıcaklığını...
Ben Seni Uzaktan Seviyorum,
Uzaktan Büyütüyorum İçimdeki Aşkını,
Her Şey Sensin,
Sen Her Şeysin...
Bir Gülüşsün Kimi Zaman,
Bir Dokunuş,
Bir Öpüş Yüreğimi Yakan,
Gözlerimi Dolduran...
______________________________

Öyle Doğal Uzanmıştı ki Elim Eline,
Parmak Uçlarımda Yanan Ateşle Tutuştu Tenim...
Bir Yangındı Başlayan, 
Alev Alev, 
Hiç Sönmeden Yıllarca Yanan,
Bana Hasret Dolu Şiirler Yazdıran..
Kalbime Ne Desem Bilirim ki Teselli Edemem,
Çünkü Sendin Kalbimi Keskin Bıçakla İkiye Bölen,
İçimi Yangın Yerine Çeviren...
Oysa Ne Sevinçler Biriktirmiştim Adına; 
Sen Gelince Tüm Acılarım Ruhumdan Dökülecek, 
Gönlümün Hazanı Bitecekti... 
Sabahlarım Hüzün Sarısı, 
Gecelerim Kış Ayazı Olmayacaktı...
Adın Dudaklarımda, 
Adımlarım Sana Koşacaktı...
Yok Olacaktı Yalnızlıklarım,
Yalnızlığım Sen Kokacaktı...

İnan Çok Zordu Seni Sevmek,
İncitmeden, 
Kırmadan,
Sınırları Aşmadan Gel Demeni Beklemek...
Akşamları Uzandığımda Yatağıma,
Yanağımdaki Damları Sessizce Silmek...
Seni Sevmek Erişilmeyen Bir Duygu,
Ulaşılmayan Umut,
Dayanılmaz Bir Tutkuydu...

Şimdi Yaprak Dökerken Ömrüm,
Sana Gel,
Fırtınalar Koparken Gecelerimde,
Elimi Tut Diyemem...
Yoruldum,
Çok Yoruldum İnan Sevmekten,
Beklemekten,
Özlemekten,
Ama Bil ki; Seni Beklemenin Hüznü de Güzeldi,
Seni,
Ruhunu,
Kokunu Satır Aralarında Aramak da...

_________________________

"Umut" Nedir? Diye Kendime Sordum;
"Umut" Beklemek,
Her Şeye Rağmen Umudunu Yitirmemek,
Yine de Beklemek...
"Umut" Kimi Zaman Beklenenin Gelmesi,
Bazen de İnsanı Hayata Bağlayan Satırların Ta Kendisidir...
"Sevmek" Nedir? Diye Sordum Kendime;
"Sevmek" Olmaktır,
Bırakıp Gitmemek,
Konuşmadan Anlatabilmek,
Her Şeye Rağmen "Ben Buradayım" Diyebilmektir...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.