7 Ekim 2017 Cumartesi

Devasa Bir Aşk, Derin Bir Sevda Gömüyorum Dehlizlere...!

Hayat Hep Üstüme Üstüme Yürüdü,
Acılarıyla,
Hüzünleriyle...
Kendi Kendine Yetinebilmeyi Öğretsem de Kendime,
Ömrümden Çok Acılar Geçti,
Ruhuma Çok Bedeller Ödetildi,
Omuzlarıma Taşıyamayacağım Yükler Yükletildi...
Yitirdim Kimliğimi,
Bilmiyorum Kimim,
Adım Ne...
Hayallerim Bile Izdırap Veriyor,
Üşütüyor Alabildiğine...
Sessizliğim İçimde Çığlık, 
Duyuramıyorum Kendimi Kimseye...
Hayat Yılgınlığı mı Beni Bu Hale Koyan? 
Belki de Mutluluk,
Huzur Nerede Diye Kendime Sorunca,
Benden Çok Uzakta Olduğunu Anlamam...
Bu Kaçıncı Hayat Kulvarında Yaşam Savaşı Verişim?
Mutluluğu Avuç İçlerime Sığdırmak İsterken,
Mutsuzluk İçinde Dolanışım?
Karanlığın Sessizliğinde Dudaklarından Dökülen Bir İsmi Tekrar Edişim?
Gecenin Sabahına Gözyaşlarımla Uyanıp,
Kendimi Yargılayışım?
Bu Kaçıncı Sonbahar?
Kaçıncı Gözbebeklerimde Adresini Şaşırmış Yağmur Bulutu,
Ruhumun Aynalarının Tuz Buz Oluşu,
Umutlarımın,
Hayallerimin Darağacında Sallanışı?
Bu Kaçıncı Uzaklara Dalıp Dalıp Gitmeler,
Sayfalara Damla Damla Gözyaşı Dökmeler?
Uyanmayı Başaramadığım Kaçıncı Kabusum Bu, 
Girdabında Çırpındığım Kaçıncı Fırtına? 
Güneşin Kuytularıma Kaçıncı Doğmayışı?
Acılarımı Süpürsün Diye Bir Rüzgar Ararken,
Fırtına Olup Çıktın Karşıma,
Paramparça Ettin İçimin Her Yanını,
Söküp Aldın Bende Ne Varsa,
Önce Yıktın,
Sonra Savurdun Bilinmeze...!
Sana Hangisini Anlatayım? 
Ruhumu Yaktıktan Sonra Damarlarımda Dolaşan Sensizliğin Ruhumu Yakan Acısını mı? 
Acılarım Dinsin Diye Sığındığım Rüyalarımı mı?
Her Gece Koyununda Uyuduğum Zamansız Ölümlerimi mi?
Yalnızlık Rüzgarlarının Alabora Ettiği Parçalanmış Düşlerimi mi?
Eğer Görebilseydin,
Ama Gözünle Değil,
Yüreğinle Görebilseydin Yıllar Yılı Kimseye Açılmayan, 
Anahtarı Dipsiz Dehlizlere Atılmış Yüreğin Yeniden Çarptığını, 
Acıtan,
Can Yakan Sözlerinle Bu Gönlü En Onulmaz Yerinden Vurmaya Kıyamazdın...
Sensizliği Sormuyorum Sana,
Çünkü Bunun Cevabı Bende,
Bensizliği Sormuyorum Sana,
Çünkü Biliyorum ki Bunun Cevabı Yok Sende...!
Ama Merak Ediyorum;
Hiç mi Düşünmedin Senden Sonra Geride Ne Kaldı Diye? 
Hiç mi Sormadın Kendine Bana Ne Oldu Diye?
Hiç mi Duyumsamadın Çığlıklarımı?
Hiç mi Hissetmedin Hıçkırıklarımı?
Soğuk Gecelerin Ayazında İçimdeki Hislerin Titrediğini?
Umurumda Olmadan Adımlarımı Sayıyorum Artık...!
Yüreğimde Bitmeyen O Aşina Sızı İle,
Yüreğimde Tutuşan Hayallerimi Yakıp,
Darağacına Asıp Kalbimi,
Uçurumdan İtiyorum Kendimi...
İçimde Götürdüklerimi Geri Getirmeyecek Olmanın Sancısı İçimi Acıtsa da,
Öksüz Kalsa da Bir Yanım,
Gecelerden Ürküp,
Gözyaşlarım Sel Olsa da,
Depreşsede İçimde ki İç Acısı,
Değişirken İklimlerim,
Yüzümdeki Hazanı Saklayamasam da,
Bütün Acılar Üstüme Üstüme Gelse de,
Devsa Bir Aşk,
Derin Bir Sevda,
Alabildiğine Yanan,
Alabildiğine Sırılsıklam Bir Yürek Gömüyorum Dehlizlere...!
Yenildim İşte Aşkına,
Ağlasam Neye Yarar, 
Bilirim, Dokunmaz Kalbine Yüzümün Hazan Oluşu,
Dokunmaz Sana Canımdan Can Kopuşu...!
Alışılmışlığın İçindeyim Artık,
Sarfettiğim Emek,
Verdiğim Değer,
Hepsi Geride Kalmış...
"Geçmişi Boş Ver,
Geriye Bakma" Derler Ya?
Çok Şey Bıraksam da Geride,
Yaşanmış, 
Yaşanacak Belki de Dönüp Bakmıyorum Neleri Arkamda Bıraktım Diye...
İçimde Deli Rüzgar Estikçe Coşuyor,
Beni Nerelere Savuracak Bilmiyorum...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.