1 Temmuz 2017 Cumartesi

Aşksız Bırakma, Aşksızlığım Olma...!

Sen Hayatımda Yokken;
Koca Bir Hayali Yazıyordum... 
Sen Hayatıma Girdikten Sonra;
Sevda Şiirleri, 
Aşk Şiirleri Yazdım...
Bezen Sevdiğimdin, 
Bazen Yaşama Sevincim...
Yağmurun Yağdığı Her Yerde Sen Vardın,
Güneşin Doğduğu Yerde Sen...
Rüzgarın Estiği Her Yerde Sen Vardın,
İçime Çektiğim Sigara Dumanında Sen...
Ne Zaman Sokağa Çıksam,
Karşıma Çıkan Yüz Sendin... 
Hangi Yana Baksam Gözlerime Doldun,
Boğazıma Düğümlendin...
Seni Sevdim Ben;
Ama Uzaktan,
Ama Yanı Başında,
Ama Düşüncemde,
Ama Kalbimde,
Olanca Gücümle, 
Tüm Hücrelerimle, 
Her Şeyimle... 
Her Şeyinle Sevdim Seni...
Gelişinle, 
Gülüşünle,
Mecnun’un Yüreğine Hapsolmuş Leyla Gibi, 
Tonlarca Yük Altında Sana Koşar Gibi Sevdim...
Karşında Durup Sevgimi Haykıracak Gibi Değil, 
Susup Gözlerine Bakarak, 
Gözlerimle Sevgimi Söyleyecek Gibi Sevdim...
Ben Seni Dünlerde,
Bugünlerde, 
Seni Yarınlarda Gibi Değil, 
An'ı Yaşar Gibi, 
Uzaklığında Unutacak Gibi Değil,
Özlemeyi Seninle Sever Gibi, 
Kavuşacağımı Düşünerek Gibi Değil,
Hiç Kavuşulmaz,
Hiç Kavuşmayacağım Gibi Sevdim...
Ben Seni Sevdiğini Duymak İçin Değil, 
Bu Aşk'ın Sonu Yok Gibi Değil,
Daha Hiç Başlamamış Gibi Değil,
Sonsuza Kadar Seni Sevecek Gibi Sevdim...
Seninle Doğmuş
Seninle Ölecek Gibi Sevdim...

Hala Seni Sevebilmek Ne Güzel;

Hep Bir "Sen" Olması Düşlerimde,
Gülüşlerimde... 
Hep Bir "Sen" Olması,
Sen'in Olmadığın Gecelerde Bile...
Hala Seni Yazabilmek Ne Güzel;
Ellerimin Titremesine Aldırmadan,
Gelmeyeceğini Bilerek, 
Kederinden Hergün Biraz Daha Ölerek,
Görülmemiş Bir Aşkla Sevebilmek...
Hala Seni Özleyebilmek Ne Güzel; 
Adını Anmak Şiirlerce, 
Ustası Olabilmek Beklemenin,
Umudun,
Uğruna Harcamış Olsam da Koskoca Bir Ömrü;
Hala Acemisi Olabilmek Aşkının...
Seni Hatırlayabilmek de Güzel;
Bütün Duygularımın Sustuğunu Bir Zamanda,
Daha Hızlı Çarpmaya Başlaması Kalbimin, 
Bütün Dertlerden Kaldırıp Başımı,
Dünyanın En Mutlu İnsanı Olabilmek... 
Sorma Bana Hiçbir Şey, 
Sorma ki Anlatmayayım Sana Akşamın Hüznünü,
Sensizliğe Gebe Gecelerimi,
Sancılı Bekleyişlerin Girdabını,
Çığlıklarımın Hıçkırıklarıma Karışmasını...
Sorma Bana Hiçbir Şey;
Sorma ki Anlatmayayım Sana Firari Duygularımın,
Buram Buram Hasret Koktuğunu,
Saçlarımdaki Akları, 
Sessizliği Yırtan Çığlıklarımı,
Islak Bakışlarımı...
Sorma Bana Hiçbir Şey;
Sorma ki Anlatmayayım Sana Hasretini Yaşarken,
Kanayan Yaralarıma Dokunduğunu,
Parantezlerin İçine Sıkıştırdığım Hayallerimi,
Eylül Yağmurlarının Islaklığında Ağladığımı...
Sorma İşte Bana Bir Şey;
Sorma ki Anlatmayayım Hayallerimin Son Deminde,
Duygularım Tükenişin de,
Düşüncelerimde Yine, 
Yeni,
Yeniden Sen Olduğunu...!
Sevdanla Kavrulan Yüreğimin,
Hasretin Suskunluğuna Sarıldığını,
Gönlümde Tüten Hasretinin Yangını...
Nesnesi Yok Bu Aşkın;
Bir Çift Göze Sığdıramayacak Kadar Büyük...
Nasıldır Hiç Düşündün mü Her Kıpırdanışında, 
Tenine İşleyen Tarifsiz Bir Acıyla Uyanmak?
Hiçbir Yere Gitmediğin Halde Hayatını Sürgün Gibi Yaşayıp,
Sürgünde Yaşlanmak?
Sana Veda Edemem...
Yanımdasın Benim,
Odamda,
Şarkılarımda, 
Ve Umutla Beklediğim Günlerimde...
Sen Bendesin,
Şiirlerime Mürekkep, 
Adını Her Andığımda Çarpmaya Başlayan Yüreksin...
Bir Gün Sussa da Yürek Kalemim;
Seni Yaşamaya,
Sonsuza Dek Nefes Almaya Devam Edecek Heyecanım... 
Ne Olur;
Şiirsiz Bırakma Günlerimi,
Gecelerimi Aşksız Bırakma... 
Şiirsizliği Olma Yürek Kalemimin, 
Aşksızlığı Olma...!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.