20 Temmuz 2017 Perşembe

Sen Beni "Yok!"larının Arasına Katsan da...


Yüreğimden Kalemime Düşünce Cümlelerim;
Parçalara Bölünüyor Sana Tutsak Şiirlerim...
Hayalin Dokundukça Sevdama;
Yağmur Bulutları Seriliyor Gözlerimin Ufkuna... 
Aradıkça Aşkını Aşkımda;
Sesin Uzuyor Sesime; 
Ellerin Ellerime, 
Yüreğin Yüreğime...
Düşüncelerimde Sen Varsın;
Ruhumun Yamaçlarında Sen...
Çok Uzaklardasın Belki Ama,
Ben Durdurup Zamanı,
Seni Düşlüyorum...
Seni Doyasıya Yaşadığım Anda,
Kapılıp Aşk Rüzgarına,
Dokunuyorum Usulca Sana...
Göğsüne Yaslıyorum Başımı,
Ilık Nefesinle Isınıp,
Sıkıca Sarılıyorum Sana;
Dursun İstiyorum Zaman;
Dönmesin Dünya,
Sussun Her Şey ,
Çünkü Sen Varsın Yanımda...
Sus,
Sakın Söyleme...! 
Biliyorum;
Vazgeçilenin Olduğumu...
Yokluğunun Sızısını Yüreğimde Taşıdığımı...
Senden Geriye Kalan Tenhalığı,
Hiçbir Sesle Dolduramadığımı...
Uzayan Gecelerimi,
Sızıyla Bölünen Uykularımı Biliyorum...
Meğer Ne Çok Kırmışsın Kalbimi,
Ne Çok Acıtmışsın Ruhumu...
Bitmek Bilmeyen Sancılarım,
Nefesimi Kilitleyen Kalp Ağrılarım Olmuşsun...

Senden Başka Hayat Var mı?
Aşk Var mı Senin Dışında? 
Bilemiyorum...
Sen Beni Yok Saysan da,
"Yok!"larının Arasına Katsan da;
Seni Tanıdığımdan Beri,
Aşkımın Kıblesini Senden Başka Bir Yöne Çevirmedim...
Hiç Kimse Sen Gibi Kalbime Akamadı Sessizce,
İz Bırakamadı Yüreğimde...
"Keşke Bu Kadar Çok Sevmeseydin Beni" Deme
Ben Aşk Adına,
Sen Adına Her Şeyi Çok Sevdim...
Mesela Verdiğin Acıları Sevdim, 
Hüznü de...
Seni Çok Sevdim,
Seni Sevmeyi de...
Hayatıma Girmeni de Sevdim,
Seni Tanımayı,
Seni Düşünüp Hayal Kurmayı da...
Senin İçin Mazi Olsam da;
Bende Sonu Gelmeyen Bir Bekleyişsin...
Gecem, 
Gündüzüm, 
Hayalim, 
Nefesim,
Sevdiğim,
Ve Hep Seveceğimsin...
Bu Sürgünde Günleri Saysam da, 
Seni Özlemek Acılarımı Kanatsa da, 
Senden Vazgeçmedim...
Seviyorum Seni;
Suskunluğun Kadar,
Suskunluğum Kadar...
Seni Sevdiğimi Sana Anlatamadığım,
Gözlerimin İçine Beni Severek Bakamadığın,
Sensiz Geçmeyen Zamanlarım,
Kulağına "Seni Seviyorum" Derken Titreyen Sesim Kadar...
Ben Seni de,
Sevgini de Seviyorum;
Dün Olduğu Gibi,
Bugün de Devam Ediyor, 
Yarın da Edecek, 
Öbür Gün de...
Bir Ömür Gelmesen de,
Acımı Bilmesen de,
Doğacak Her Yeni Günde,
Yeni,
Yeni,
Yeniden Bir Sen Gelecek Gözümün Önüne...
Yeniden Keşfedeceğim Seni...
Gözlerini, 
Gülüşünü...
Sen Beni Düşünmesen de,
Ben Seni En Mutlu Anlarımda Anacağım...
Sen Beni Rüyalarına Almasan da,
Ben Seni Rüyalarımda Saklayacağım...
Sen Beni Yüreğin Avuçlarında Sevmesen de,
Ben Seni Hep Yüreğim Avuçlarımdaymış Gibi Seviyor Olacağım...

Beni Ben Yapan;
Bir Uçurumdu Senden Bana Arta Kalan,
Sana Adadığım Bedenimin Yokluğuna Hüküm Giymesiydi,
Ama Değişmedin Hiç Bir Zaman Bu Yürek İçin,
Yaşadım, 
Sırf Seni Yaşatmak İçin,
Tutundum Hayata...
Ne Yaparsam Yapayım Seni Sana Veremem,
İstesem de Bu Sevdayı Bitiremem,
Tüketemem...
Biliyorum, 
Senin Sana İhtiyacı Var,
Ama Bendesin,
Veremem,
Seni Yüreğimden Azad Edemem...
Edersem Yaşayamam ki,
Ölürsem Seni Yaşatamam ki...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.