10 Temmuz 2017 Pazartesi

Sana "Seni Seviyorum" Derken Yürekliydi Sesim...

Yıllar Avuçlarımdan Aktıkça,
Eskitiyor Dünlerimi,
Çocukça Gülüşlerimi... 
Mevsimler Uzaklaştıkça Ömrümden
Hayalsiz Kalıyor Hayallerim... 
Ve Ben,
Hüzünler Umutlarıma Kelepçe Taktığı Günden Beri,
Adı Olmayan Yitik Mevsimlerde Yaşıyorum...
Gülümsemeyi Bile Unutturan Soğuk İklimler;
Hüzne,
Kahırlı Gecelere Alıştırdı Beni...
Hiç Terk Etmedi Gri Sisler Sokağımı,
Gölgeler Hiç Kalkmadı Odamın Duvarlarından...

Seni Tanımadan Önce Başka Bakardım Hayata...
Adını Bilmezdim Sevmenin, 
Hayal Kurmak Uzaktı Bana,
Aşk Uzak;
Düşte Bile Olmazdı, 
Yasaktı...
Yaşanmışlığı Her Neredeyse, 
Bana Yasaktı İşte...
Çok Başka Oldum Seninle, 
Hayatım Başka, 
Düşlerim Başka,
Üşüyen Bu Kalp Bambaşka...
İz Bırakan Adımlarım Sana Doğru Getirmişti Beni... 
Sevmeye Yeminli Yüreğimin Yeminini Bozdurmuştu Gözlerin, 
İliklerime Kadar İşlemişti Gülüşlerin... 
Bedenimin Gözlerini Kapatıp,
Yüreğimin Sana Akmasını Durduramadım...
Her Geçen Gün Biraz Daha Bağlandım,
Sana Uzak,
Sana Hasret Kalmak Sevdamı Alevlendirdi İçimde... 
Şiirlerimde Sen Vardın, 
En Çokta Şiirlerimin İmgelerinde... 
Hayallerim Dile Geldi;
Resmini Çizdi Gözbebeklerime,
Bazen de Yüzümde ki Tebessüme...
Aynı Düşe Uyudum Her Gün...
Aynı Şarkıyı Dinleyip,
Üşenmeden Yine,
Yeni,
Yeniden Yalnızlığımı Giyindim...
Sevdan Masal Oldukça Gecelerime,
Dinmedi Gözlerimin Sızısı...
Sensizlikte Üşüdüğüm Zamanlar,
Uykuya Yasladım Başımı...
Her Gün Doğumunda, 
Sızısıyla Uyandı Yüreğim... 
Ne Yana Kaçsam Yolum Yalnızca Sana Çıktı...
Hangi Tarafa Baksam Gözüm Sadece Seni Gördü...
Uzaklaştıkça Yaklaştım,
Kaçtıkça Kucağına Düştüm...
Aşkının Ateşinde Yandıkça Üşüdüm,
Üşüdükçe Soğuktan Yandım...
Kulağına "Seni Seviyorum" Derken, 
İnan ki Saftı Dilim, 
Yürekliydi Sesim...
Ve Yine Sensin Beni Böyle Suskun,
Küskün,
Dermansız,
Yapayalnız Zifiri Karanlığına Atıp,
Yıldızsız, 
Güneşsiz,
Aysız Gecelere Hapseden...
İmkansızlığını Bile Bile Sevdim Seni,
Uzaktan,
Öylece… 
Hep Denedim Seni Unutmayı, 
Senden Kurtulmayı Belki de...
Hep Kaçtım Senden, 
Hep Uzaklaştım… 
Yakınında Olmamak,
Gözlerimi,
Bakışlarımı Senden Uzak Tutabilmek İçin Kaçtım Olabildiğince,
Ama Yapamadım İşte,
Kaçamadım Senden,
Seni Unutamadım… 
Söküp Alamadım İşte Aşkını Yüreğimden...
Bundan Sonra da Hep Orada Duracak Öylece,
Büyüyecek Günden Güne,
Gün Gelecek Sığmayacak İçime,
Acıtacak Seni Sevmek Canımı, 
Benden Çok Şeyleri Alıp Götürecek, 
Ama Ne Sen, 
Ne de Bir Başkası Adını Silemeyecek Yüreğimden...
Sevdanı Kimseler Kirletemeyecek...
Unutamasam da,
Günden Güne Yok Olsam da,
Dayanamasam da Acılarıma Susacağım, 
Ama Hep Susacağım… 
Bir Kez Olsun Şahit Olmayacaksın Ağladığıma… 
Susacağım,
Kanasam da Susacağım… 
Ve Sen Görmeyeceksin Gözlerime Yansıyan Acıyı,
Gözyaşlarımla Akıp Giden Duygularımı...

Keşke Bu Kadar Zor Olmasaydı Bu Aşk,
Saplanmasaydı Kalbime Yokluğun...
Keşke Gitmek Yerine,
Kalmayı Becerebilseydin Hayatımda,
Bu Kadar Perişan Olmazdım,
Boğulmazdım Sensizlik Girdabında,
Acılarıma Birde Yokluğunu Eklemezdim...
Sen Yine de Bil; Sadece Senin İçin Yüreğimin Delicesine Çarpıyor...
Aciz Bedenim Yalnız Seninle Nefes Alıyor...
Bil İşte,
Varlığına Can Gibi Alıştığımı,
Yalnızca Seninle Var Olduğumu, 
Sensiz Günlerimde Kahrolduğumu...
Sensiz Anlamsız Oluşumu,
Bil İşte,
Sabahı Olmayan Geceler Gibi Uzadıkça Uzayan,
Bir Sevdam Olduğunu… 
Keşke Elini Uzatsan Demekten,
Umut Edip,
Hayaller Kurmaktan,
Bir de Seni Sevmekten Kurtulamadım,
Bir Türlü Vazgeçemedim Senden...
Keşke Bu Kadar İmkansız Olmasaydın Benim İçin
Böyle Ağlamaz, 
Kahrolmazdım...
Keşke Beni Sevebilseydin,
Keşke,
Keşke Bu Kadar Zor Olmasaydı Beni Sevmen,
Oysa Sevgin Ne Büyük Kuvvet Olurdu Yaşamam İçin... 
Sevebilseydin Beni; 
Böyle Yalnız,
Ümitsiz Olmazdım Belki...
Kırık Dökük Umutları Toplamakla Geçmezdi Günlerim...
Sevdamı Sancılı Zamanlarda Yaşıyorum...
Ellerimi Uzatıyorum Ama,
Ellerim Yetmiyor Sana... 
Yüreğim Islak Geziyorum Daima...
Bir Yanım Sende Kalmış Ya?
Tamamlayamıyorum Kendimi... 
Mutsuzum...!
Mutsuzluğuma Çare Bulamıyorum... 
Ve Sen Yıllar Yılı Ne Aradın,
Ne Sordun...
Oysa Bir "Merhaba" Demen,
Mutlu Olmam İçin Yeterdi...
Bir "Merhaba" Deseydin;
Bütün Dertlerim Biterdi,
Dinerdi Tüm Acılarım,
Susardı Tüm Sancılarım… 
Bir "Ses" Verseydin Bana,
Sadece Bir Ses,
Dünyalar Benim Olurdu...
 ___________________________

Sevmek...!
Korkmadan, 
Aşkla, 
Heyecanla Sevebilmek,
Sevmeyi Sonsuza Uzatabilmek,
Bir Tek Gün Bile Şüphe Duymadan Yaşayabilmek...
Huzuru, 
Sonsuz Mutluluğu Yürekte Hissederek,
''Seni Seviyorum'' Diyebilmek... 
''Seni Seviyorum'' Derken, 
Kanın Kaynaması, 
Sözcüklerin Tutkuyla Bütünleşmesi...
Sevgi,
Onunla Olmak,
Özlediğini, 
Mutluluğumu Onunla Anlamak,
Gökyüzündeki Yıldızlara Baktığında Onu Görmek, 
Onu Hissetmek...
Sevgi,
Gözleri Gözlerinle, 
Elleri Ellerinle Birleşmese de,
Onla Olmak,
Tüm İmkansızlığa Rağmen Onda Kalmak, 
Kalabilmek...
Sevmek İçin Bahaneler Arama,
Sadece Sev...
Ölürcesine Değil,
Yaşarcasına Sev...
O Senin Özlemin, 
Tutkun, 
Sevdan, 
Hayatın, 
Ömrün, 
Hayalin Olsun...
Unutma,
Vazgeçme,
Çünkü Yanında ki Hiç Kimse,
Aklında ki "O"nu Yenemez...!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.