6 Temmuz 2017 Perşembe

Ben, İçimde Büyüttüğüm Sevdama Ağlıyorum...

Kısa Zamana Sığdırılan Duygularla;
Bir Yangın,
Bir Özlem, 
Bir Ümitti Yarınlarıma İçimde Aşk..
Oysa Benim Gözlerim Aşkla Pırıldarken,
Senin Gözlerinde Gerçekler,
Senin Yüreğinde Yaşanmışlık Vardı...
Bende Yaşanmamış Duygular Varken,
Sende Anlamını Yitirmiş Aşk Vardı...

Gönlümün Çiçekleri Solmuş,
Bir Yanım Yarım,
Bir Yanım Zemheri Ayazı,
Kanadım Kırık,
Gündüzüm Gece,
Hazanın Hüznündeyim Diye mi Sevmedin Beni?
Şarkı Olup Söyleten,
Şiir Olup Yazdıran,
Hasret Olup Özleten;
Oysa Ben Çok Sevdim; 
Hemde Deliler Gibi...
Nefes Nefes...
Hece Hece...
Tutkuyla... 
Ölesiye Sevdim...

Sahi,
Ben Hep Sensiz miydim?
Sahi,
Sen Hiç mi Olmamıştın?
Binlerce Soru Ardı Sıra Zihnimde...
Buruk,
Ve Kırığım Artık, 
En Kötüsü de Sensizim,
Ve Bitmeyen,
İçimi Tüketen 
Bir Masal Yaşadığım...

Biliyorum, 
Şiirlerimin Hiçbir Zaman Adresini Bilmeyeceksin! 
Ne Aklıma Düştüğün Zamanları,
Ne de Gözlerimin Nemlendiği Anları...!
Biliyorum,
Çoktan Unuttun Beni,
Aklına Bile Getirmiyorsun Gözlerimi...!
Biliyorum, 
Hiçbir Manası Yok Sözlerimin,
Bu Feryadım da Sana Ulaşamayacak,
İçimden Konuştuğum İç Seslerimi Duymadığın Gibi,
Sırılsıklam Yastığımdan Haberin Olmadığın Gibi,
Bu Feryattan da Haberin Olmayacak...
Senin İçin Üzüldüğümü Sanma,
Ben, İçimde Büyüttüğüm Sevdama Ağlıyorum...
Kendimden Üstün Tuttuğum Birine Yanıyorum...

____________________________

Tarif Et Desen,
Edemem Bakışlarının Bana Neler Anlattığını,
Sıcaklığını,
Ne Kadar Yaktığını...
Baktıkça İçim Isındı...
Aşkın Cemresi İçime Düştü
Kana Kana İçtim Aşkı O Gün Dudaklarından,
Bakışlarından,
Kalp Atışlarından...
Nefesinin Sıcaklığını Duymak Güzeldi, 
Dudaklarının Korunda Yaşayarak Yanmak...
Güzeldi, 
Masumdu Bu Heyecan...
Mutlu Olmak İsterdim Seninle;
Çöllerinde Kalıp, 
Ateşinde Yanmak,
Seraplarınla Avunup, 
Hayallerine Dalmak İsterdim...
Tek Seninle,
Senin Yanında Olmak İsterdim...
Hayal Meyal da Olsa Görebilmek, 
Görmek İsterdim Seni...
Duymak İsterdim Sesini... 
Tutmak İsterdim Ellerini... 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.