15 Ocak 2015 Perşembe

Seni, Yalnız Seni İstiyorum!

Arzular Sarmışken Bedeni, Delice Ararken Benliğim Benliğini, Ateşten Kor Misali Seni, Seni İstiyorum!
Gözlerimde Gözlerini Bulmuşken, Dudakların Dudaklarımı Yakmışken, Yüreğimde Kışım Senle Bahara Dönmüşken Seni İstiyorum!
Bu Şehrin Sokakları Yalnızlığıma Dostken Bu Gece, O Şehrin Sokakları Sen Kokuyorken, Tenimi Teninin Ateşi Sarmışken Seni İstiyorum!
Senden Aşk'ı İlmek İlmek Dokurken Ben, Rüzgarın Titreten Nağmelerinde Seni Dinlerken, Gecenin Kollarında Delice Savrulurken Seni İstiyorum!
Hüzün Düşmüş Gecenin Yağmurlarında Seni Yaşıyorken Seni İstiyorum!
Akşam Senin Kollarında Uyuyup, Sabah Kendi Kollarım Arasında Görmek İçin Seni İstiyorum!
Herkesin İçinde El Ele Oturup, Gözlerine Gözlerimle "Seni Seviyorum" Demek İçin Seni İstiyorum!
Akşam Öpücüklerinle Uyuyup, Sabah Öpücüklerimle Uyandırmak, Sevgi Selinde Kaybolup Aşk Rüzgarlarıyla Savrulup, Mutluluğa Erişmek İçin Seni İstiyorum!
Gözlerimi Kapayıp Ellerim ve Dudaklarımla Seni Ezberlemek, Gecenin Bir Yarısı Uyandığımda Seni Yanımda Görmek İçin Seni İstiyorum!
Yalnızlar Diyarında Kaybolmamak, Seviyor ve Seviliyorum Demek, Aşk'ı Her An Yaşamak, Sevgi Ağacının Meyvelerini Yemek İçin Seni İstiyorum!
Ağladığımda Omzuna Başımı Koymak, Yağmurun Gürültüsünden Korktuğumda Kollarının Arasında Olup Korkmamak İçin Seni İstiyorum!
Her An Seni Yanımda Görmek, Sevdiğimi Söylemek İçin Seni, Yalnız Seni İstiyorum! 

Seni İstiyorum Şimdi!
Ne Dün, Ne Yarın, Ne Gece Ne de Sabah, Seni Şimdi, Şu An'da İstiyorum!
Yaşanası Olabilecek Her Şeyinle...
Bana Verebileceğin Her Şeyinle...
Yüreğinle, O Ateş Parçası Bedeninle, Seni Şimdi İstiyorum!

Hadi, Şimdi, Şu An Basmalısın Zilime...
Kapım Sana Hep Açıktır Zaten, Girmelisin İçeri...
Bana Bırak Kendini, Rüzgar Bizi Savursun...!

Gönül İsterdi ki Tek Bir Dokunuşum Yetsin Sana...
Adımı Du'an Gibi Saymasan da Hep Fısılda...
Gönül İsterdi ki Mavileri Unut Gökkuşağında Buluş Benimle...
Umutlarımız Dönsün Pembeye...
Gönül İsterdi ki Gönlün Bir Hoş Olsun...
İçinde Tek Bir Nefes Can Bulsun...
Sevgiye Kattığın Emek Kadar İncinsin Kalbin...
Daha Fazlası Nehir Olup Aksın...
Öylece Akıp Dursun...
Gönül İsterdi ki Gönlüme Güneş, Gönlüme Eş, Gönlüne Güneş, Gönlüne Bir Eş Olayım...
Gönül Gönlünü İsterdi ki Mutluluğu Ezberleyip Koşayım...
Gönül İstiyor ki Hep İçimde Kal...
Gönül Seviyor ki Mutlaka Bir Umut Var...
Sakla Beni Kendine, Al Kendini Benden...
Tutunacak Dalım, Avuçlarımda Ellerin Var
Hayal Bu Ya Sevgilim, Mutluluğumda Bile Kokun Var...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.