1 Ocak 2015 Perşembe

Tüm Ruhumla Seninleyim Sanki...

Bilemiyorum Bir Türlü Neden Tutkunum Sana? 
Neden Yangınım Ölesiye?
Her Sabah Uykudan Gözlerimi Açtığımda Neden İlk Sen Gelirsin Aklıma Yaşamaktan Önce, Herşeyden Önce.. 
Neden Sensiz Soğuk Ellerim? 
Söyle Neden Yüreğim Buz Tutuyor Sensiz Geçen Her Gece?
Bir Ay Doğar Yücelerden Yüreğime... 
O Anda Hep Seni Düşünürüm Ben... 
Adeta Ay Işığı Olur Dolarsın Yüreğime... 
Duygu Yüklü Bir Bulut Geçer Göklerden... 
Seni Bana Hatırlatır, Sensiz Gecelerde... 
Bulut, Bulut Yağarsın Gözlerime... 
Sonra Ilık Bir Rüzgar Eser, Bir Martı Süzülür Gönlümün Derinliklerine... 
Her An Seni Özlerim Neden?

Özledim Seni... 
Ben Seni Özledim... 
Adımı Kulağıma Hiç Fısıldamadın... 
Bana Beni Sevdiğini de Hiç Söylemedin ki... 
Elimi Hiç Tuttun mu? 
Ya da Gözlerimiz Birleştimi? 
Boşver... 
Bazen Elele Yaşanmaz Sevdalar...
Gözlerde Buluşulmaz...
Biz Bir Şeyleri Yaşamak İsterken Ne Çok Yaşanacakları Kaçırdık Farkında mısın? 
Seni Seviyorum`la Başlayan Cümleleri Kaçırdık Önce... 
Kaçtık Severken Sevmekten... 
Kaçtık Esir Olmaktan Aslında Esirken Sevgiye Bile Bile... 
Sonra Birbirimiz İçin Söylediğimiz Şarkıları Kaçırdık... 
Ellerimizi Kaçırdık Birbirimizden ve Gözlerimizi Kaçırdık... 
Başka Başka Yerlere Bakarken, Aslında Birbirimize Bakarken Yaşamaktan Korktuğumuz Dakikaları Kaçırdık... 
Şimdi Sen Yoksun ve Ben Olabildiğimce Masum Seni Yazıyorum Suya... 
Seni Seviyorum... 
Sen Bana Hiç Söylemedin Ama  Ben Suya Bakıyorum ve Seni Görüyorum...

Çaresizliğim Çoğalıyor Akıp Giden Zamanla...
Gözyaşlarım Doluyor Akamıyor...
Boğazımda Düğümleniyor Her Soluk...
Bazen Yazıyorum, Bazen de Siliyorum Yazdıklarımı...
Bakıyorum da Kelimelerim Anlamsızlığa Uzanmış,
İstediğim Hiçbir Şeyi Anlatamıyor Cümlelerim...
Hiçbir Duyguyu Taşıyamıyor, Tanımlayamıyor Harflerden Kurulu Bu Olgu...
Zaman Akıp Gitmiş, Yine Kaç Saat Geçtiği Umrumda Bile Olmuyor...
Seninle Konuşmak İstiyorum...
Çok İstiyorum...
Haykırmak İstiyorum Aşk'ımı Sevdamı Sevmesen Bile...
Hiç Utanmadan, Hiç Çekinmeden
Gurur Kelimesini Ayaklar Altına Alarak Her Şeyi Paylaşmak İstiyorum...
Benim İçin Önemini Bilmeni İstiyorum...

İşte Çaresizliğimi Ortaya Çıkartan İsteklerim...
İşte Ölüm Gecelerimden Biri Daha...
Çok Oldu, Olacak da Daha Çok...
Belki Her Gün Biraz Daha Zor Olacak...
Ama İçimdeki Seni Tüm Acılardan Uzak Tutuyorum...
Mutluluğum Sende Gizli Biliyorum...
İstersen Bir Gün Verirsin İstersen Bir Ömür Boyu Benden Uzak Tutarsın....

Bir Gün Daha Akşamı Buluyor...
Ben Tüm Ruhumla Seninleyim Sanki...
En Derinime Kadar Hissediyorum Seni...
Doğrularımın Yolundayım, Sevdamın Yolundayım...
Ben Burdayım Dimdik... 
Sevdam Yüreğimde İlk Günkü Heyecanı Gibi Öyle de Olacak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.