17 Ocak 2015 Cumartesi

Özlemimin Adı Yok!

Sevgi Hissedilince Yürekte... 
Özlem Ateşi Yandıkça Bedenin Her Yerinde... 
Duygular Kelimelere, Kelimeler İle Sevilene En Güzel Nağmeyle Akıp Giderler 
Sevilenin İçinde Ulaşırlar Her Yere...
Ve Böylece Kucaklaşır Sevgiyi Arayan Yürekler... 
Dokunulmanın Hazzı Sarar İçlerini... 
Yitip Giderler Birlikte Bembeyaz Bulutlara Doğru...

Sevmek Uzun Bir Yol Sevdiğim... 
Önceliği Olmalıyız Birbirimizin... 
Kuşku Düşmemeli Yüreğimize, Heyecan Sarmalı...
Özlem Yaktıkça İçimizi Tenlerimizin Kokusu Doluşmalı Burnumuza... 
İçimiz Tepinmeli, Delirmeli... 
Şiirler Dökülmeli Dudaklarımızdan... 
Gülüşlerimizle Aydınlanmalı Gecenin Karanlığı...
Hazan Mevsimi Dönüşmeli Bahara...
Kaynamalı İçimizde Sevdamız... 
Ömür Dediğin Nedir ki! 
Kaç Gün, Kaç Ay, Kaç Yıl... 
Alışmak İstemem Yokluğuna... 
Birlikte Severek Tüketmek Ve Doya Doya Yaşamak Varken Günleri... 

Uyuyor musun? 
Aynı Zamanda Duyuyor musun? 
Aç O Kahve Gözlerini... 
Bekle Gireyim İçeri... 
Sar Bir Yonca Demeti Gibi Beni...
Dilimde Sözcük Kalmadı, Döküldü Bir Bir Koynuna... 
Senin O Hayal Parmakların Geziyor İşte Yine Boynumda... 
Dokunuşların, Okşamaların Bir Kor Edasında! 
İçsem Damla Damla Dudaklarından Aşk'ın Tadını Diyorum... 
Çeksem Kokunu Doya Doya Nefes Olsan İçime... 
Ateş Olup Yansan Heryerimde... 
Sürsem Seni Merhem Olsan Tenime... 
Sevda Olup Aksan Her Bir Hücreme... 
Seriversen Yüreğini Yüreğime... 
Seni Bekliyorum!
Gelde Son Ver Sana Olan Hasretime... 
Bıraktım Yüreğimi Ellerine! 
Sus!
Sadece Hisset!
Dokun Tenime...
Tenim Sen Olmuş Titriyorum...
Bakışlarım Bir Başka...
Hayat Rengarenk, Gökkuşağının Renklerinde...
Sus!
Sadece Hisset!
Özlemimin Adı Yok!
Açtığın Bir Gönül Kilidiydi...
Sadece Sus ve Gir İçeri...
Gönül Kapım Açık Sana...
Sus! 
Sadece Hisset!
Sen Varsın Sadece Orda...
Minik Yüreğimde Adam Boyu Sevdam Var Sana Dair...
Sus! 
Sadece Hisset!
Ölmek Üzere Olan Beni Gör ve Bana Hayat Veren Sevgini...
Sus!
Sadece Hisset Çırpınışlarımı!
Bak Sol Yanındayım...!

Yine Adın Yağdı Kirpiklerine Bu Kadının! 
Yağdı Yüreğine Hasretin... 
Yağdı Gözlerine Yağmurların...
Yaşlar Olup Aktın... 
Yağdı Sensizliğin... 
Yağdı Hasretin... 
Santim Santim Büyüdü Özlemin... 
Damla Damla Yüreğine Düştün... 
Ateşler Olup Yüreğini Dağladın...
Her Nefesinde Sen Vardın...
Bitmeyen Sevdasısın Bu Kadının! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.