11 Ocak 2015 Pazar

Sevginde Yaşamaya Geldim!

Yüreğimle Birlikte Kollarımı Sonuna Kadar Açıp Sana Geldim Her Şeyimle...
Varlığım Çok Yok Belki Bırakacak Avuçlarına, Ağzına Kadar Sen Dolu Benliğimle Geldim...
Yorgun Dünyamı Arkada Bırakıp...
El Değmemiş Sevgimi Alıp Elime...
Dilimde Tek Hece "Sen"le Sana Geldim...
Bilmediğim Yollardan...
Görmediğim İllerden Geçtim...
Sırılsıklam Sana Geldim...
Hani Ölür Ya Sevenler Sevdikleri İçin?
Ben Yaşanmaz Hayatımı Senle Yaşanır Kılıp Ölmeye Değil...
Gözlerin İçin Yaşamaya...
Senin İçin Yaşamaya...
Seninle Yaşamaya...
Öleceksek Beraber Ölmeye Geldim...
Sorma Neden Geldin Diye!
Tek Kelime Etmeden Bas Bağrına Sensizlikten Erimişliğimi...
Gözlerime Bak Anla!
Küllenmiş Kalbimden Fışkıran Çığlılarımı Dinle Yeter!
Her Gün Bir Yıl Daha Yaşlandığımı...
Pencereme Güneşimi Değil, Gözlerinin Işığını İstediğimi Bil...
Yanarken Yüreğim Mum Gibi Eridiğimi...
Sensizliğin Izdırabım Olduğunu Bil Yeter!
İşte Geldim Huzurum...
Huzursuzluğumu Terk Edip Sende Huzur Bulmaya...
Işığında Var Olmaya...
Yüreğim Zaten Dolu da...
Ciğerlerimi de Sen Diye Nefesle Doldurmaya Geldim...
Gitmek İçin Değil...
Geldiğim Yolları Yakıp, Yanında Olmak İçin Geldim...
İstersen Kov...
Yerlere Vur...
Geri Çevir Sevgimi...
Ama Gidemem!
Çok Aradım Yıllarca, Ama Bulamadım Çalacak Bir Kapı...
Yaşanmaz Hayatı Bir Gülüşüne Yaşayacak Bulamadım Senden Başka...
İşte Geldim, İstesen de İstemesen de Senin Olmaya!
Dizinin Dibinde Sevginde Yaşamaya Geldim!
Sana Geldim!
Korkularımdan...
Yalnızlığımdan...
Sevgi Yoksunluğundan Kaçarak...
Umarsız ve Delicesine Seven Yüreğimle Sana Geldim!
Sensin Benim Ümit Durağım...
Sensin Benim, Son Sevda Limanım...
Ömrümün Sonbaharında Doğan Umutlarım...
Sana Geldim!
Sende Beni Bulmak... 
Seninle Varolmak... 
Avuçlarında Erimek İçin...
Sana Geldim! 
Sevgimi Yaşamak...
Seni Bende Yaşatmak İçin...
Sana Geldim! 
Hiçbir Zaman, "Senden Gidiyorum" Dememek İçin...
Sana Geldim !
"Sonsuza Dek Seninim Sana Olan Sevgim Hiç Bitmeyecek, Sana Adadığım Yüreğim, Benden Vazgeçse de, Senden Geçmeyecek Ümidim" Diyebilmek İçin... 
Ben Geldim! 
Her Şeyi Göze Aldım da Geldim... 
Kalbimin Sesiyle...
Tüm Benliğimle... 
Uzak Diyarlardan Geldim... 
Yaktığın Ateşle Yanmaya... 
Göğsüne Dayanıp Yatmaya...
Hayatı Seninle Yaşamaya Geldim... 
Haydi! Tut Ellerimden...
Sevdamızı Dağlara Yazalım Hecelerce... 
Aşkımızın Resmini Çizelim Semaya... 
Coşturalım Yüreklerimizi Nehirlerce... 
Kaçalım Buralardan Uzak Diyarlara...
Düşler Diyarında Kaybolalım Çılgınlarca...
Gözlerimde Tatlı Bir Özlem, Koşa Koşa Geldim Sana... 
İpek Gibi Duygularım Okşayacak Seni...
Deli Bir Sevinç Kaplıyor Yüreğimi...
Çoğalıyor Kanat Sesleri... 
Çığlık Çığlığa Duygularım... 
Az Sonra Gülen Gözlerin Gözlerimde, İçime Sığdırmak İstercesine, Kollarım Sarmalayacak Seni... 
Yüreklerimiz Buluştuğunda Okuyacak Birbirine En Güzel Nağmeleri... 
Coşacak Akan Kan Damarlarımızda... 
Özlemin Yakacak Tenimi... 
Hep Rengarenksin İçimde... 
Yağmur Sonrası Gökkuşağı Gibi... 
Sana Geldim!
Gözlerimi Gözlerine Hapsetmeye...
En Güzel Aşk Şiirlerini Adına Dökmeye Geldim...
Sana Ait Bir Yerde Ömür Boyu Gizlenmeye Geldim...
Ruhunu Beklet!
Günü Ertele!
Dönülmez Sözler Verdim Kendime...
Gelirsem Gitmem Hiç Bir Yere! 

Kalemimin Ucundaki Mürekkep Olmaya Gör...
Seni Öylesine Yazarımki Gönlüme Can Olursun Canan Olursun Uzayıp Giden Ömrüme 
Seni Çok Seviyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.