29 Ocak 2015 Perşembe

Seni Delice İstiyorum!

Yüreğim Dün Gece Bir Damla Sen İçin Fırtınalar Kopardı Yine... 
Biliyorum Sende Bana Dokunmak, Çisil Çisil Yağmak İçin Çırpınıyorsun Orada... 
Gözlerin Gözlerime Bakmasada Ruhuma Akıyorsun Usulca...

Kimseye Benzemiyorsun Sen , Tanıdığım Hiç Kimseye... 
Belki de Bu Yüzden Sana Böylesine Düşkünlüğüm, 
Seni Hep Çılgınca Arzulamam... 
Sana Doyamayışım...
Sana Ulaşma Çabam...
Her An Düşüncelerimin Senin Ekseninde Gezmesi Hep Bu Yüzden... 


Herkes Çok Şanslı Olmuyor... 
Herkes Kendi Kaderini Yaşıyor... 
Bazen Benim İstediğim Hayat Bu Değil Diyorum...
Başka Bir Yerde Ama Nerde? 
Başka Bir Zamanda Ama Nasıl? 
Uzaklar, Gitmeler, Kaçmalar, Saklı Duygular Hiç Çare Değil, Biliyorum... 
İşte Bu Yüzden Seni Delice İstiyorum... 


Mutluluk Adına İçimde Olan Her Duygumu Erteledim Durdum Ben... 
Belki de Doya Doya Yaşayabileceğim Her Şeyi Sonraya Bıraktım... 
Sonra Diye Bir Şeyin 
Olmadığını Bile Bile Hep Yarına Dair Hayaller Kurdum... 
Belki de Hiç Gelmesi Mümkün Olmayan Zamanları Bekledim Durdum... 


Aşk Zamana Meydan Okur Ama Sen Ona Karşı Koyamazsın... 
Orada Durup Öyle Bekleyemezsin Geleceği... 
Bir Adım Atmalısın, Bir El Uzatmalısın Aşk'a Doğru... 
Aşk'ın Anahtarı Cesaret Değil mi? 
Cesur Olmak Gerekmez mi Sevdayı Yaşamak İçin, Bir Sevdayı Büyütmek İçin?
O Zaman Ne Duruyorsun Uzatsana Ellerini...
Kaptırsana Sende Gönlünü Benim Gibi...
Kaç Gecen Yalnız Geçti Hesaplasana...
Kaç Gecen Bir Sonraki Günü Düşünerek Geçti... 
Neler Yapabilirdik Neler Yaşayabilirdik Bir Düşünsene... 
Birbirimizin Kolarında Her Sabahı Birlikte Karşılamak Vardı... 
Gözünü Açar Açmaz İlk Gördüğün Ben Olabilirdim ...
Ve Sen Benim Yüzümde O Mutluluğu Görebilirdin... 
Bir Ömür Boyu Korkusuzca Bu Şehrin Her Yerinde, Her Sokağında Herkesin İçinde El Ele Dolaşabilirdik... 
Bakışlara Aldırmadan Her An Sana Sarılıp Öpebilirdim Seni... 
Bir Şarkıyı Sözlerini Bilmesek de Bağıra Çağıra Söyleyebilirdik... 
Paylaştığımız Her Şey Beynimize Bir Daha Çıkmamak Üzere Kazınabilirdi... 
Özlerdik Birbirimizi Delice...
Bir Saati Yalnız Geçirsek Bir Sonrakini İki Saatlik Yaşardık, Yaşamadığımız O Saatin Acısını Çıkarmak İçin... 
Peki Ya Biz Ne Yaptık? 
Aşk'ı Bir Bekleyişin Sırtına Yükleyip Ona Sadece Uzaktan Bakmakla Yetindik...
Her An Aşk'ı Yaşamak Varken...
Her Gün Birbirimizi Yeniden Keşfetmek Varken Sürgünleri Yaşamaya Mahkum Ettik Birbirimizi... 


Bu Sürgünlüğe Son Vermek Saati Geldi Artık Belki de... 
Ben Tutkunun En Koyu, Sevdanın En Deli Sözcüsüyüm... 
Onlar Adına Konuşuyorum ve Onları Yaşıyorum Umarsızca Yüreğimde... 
Yarını Olmayan Zamanlarda, Hiçbir Şeyi Düşünmeden Erimek Adına Konuşuyorum... 
Gözlerinin İçine Bakarak Seni Seviyorum Demek İstiyorum... 
Aşk'ın Akışına Kapılıp, Hiç Bir Kaygı Duymadan Gidebildiğim Yere Kadar Gitmek İstiyorum... 
Kokunu İçime Çekmek, Teninin Sıcaklığı İle İrkilmek İstiyorum... 
Yaşamıma Senin Adınla Anlam Katmak, Mutluluğu Bulmak ve Bir Daha Asla Kaybetmemeİ istiyorum Onu Gözlerinde... 
Seni İstiyorum!
Canıma Bir Can Katmak İçin...
Ruhumun Yalnızlığına, Yüreğimin Acısına Son Vermek İçin...
Daha Mavi Bir Bir Sevda İçin Seni Delice İstiyorum!
Şimdi!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.