3 Ocak 2015 Cumartesi

Vurgunum Sana...

Sen Hiç Vuruldun mu?
Duydun mu Sıcağını Gerçek Vurulmanın? 
Hissettin mi Ilık Ilık Bir Şeyler Aktığını Biryerlerinden?
Dışarıya Sızar Ama Sen Taa İçinde Duyarsın....
Sen Hiç Tutuldun mu?
Tutulmak Bir Yerlerde, Tutulu Olmak, Tutuklu Kalmak? 
Düşündüğünde Bile İç Karartan Bu Kavram Neden Sevindirir ki Tutulanı?
Sevdadır Çünkü... 
Sevdalıdır Sevinç Veren.... 
Yüreğin Tutulur Ayrı Düştüğünde...
Göz Göze Geldiğinde Dilin Tutulur Belki...
Ya Eli Eline Değse, Nefesi Nefesine, Aklın Tutulur...! Unutursun Dünyanın Binbir Türlü Halini O An...
Orada Olmak, Orada Kalmak İstersin...
Tutuklu Kalmak...!


Sadece Senin Olduğun Düşünceler Bende Saklı... 
Varlığın Beni Bana Getiren...
Sensin Bana Huzur Veren...
Yüreğimdeki Korkulara...
Aklımdaki Sorulara, İçimdeki Yalnızlığa İnat, Seviyorum Seni...
Bir Hayalim Var Kendimden Bile Sakladığım...
Bir Korkum Var Görmek İstemedigim... 
Bir de Sen Varsın Yokluğuna İsyan Ettiğim...
Görmüyorum, Bilmiyorum, Duymuyorum... 
Sadece Sana Açık Yüreğim...
Varken, Seni Yaşamalıyım Bir Rüya Gibi...
Sen Bu Günümsün, Yarınıma Dahil Olur musun?
Seni Yanımda, Yüreğini Yüreğimde İstiyorum...
Seni Bende İstiyorum! 
Sensiz Beni İstemiyorum Anlasana!
Sahi Bu Kadar Uzak mısın Bana?
Tutamaz mısın Ellerimden?
Sele Kapılmış Gibi Sana Akan Ruhumun Sahibi Olamaz mısın?
Senin de Gecelerin Uykusuz mu Böyle?
Dudakların Titriyor mu Adımı Söylerken?
Uzaklara Dalıp Gittiğin Oluyar mu Bazen?
Ve Gözlerin Doluyor mu Aniden?
Senin de Beni Düşündüğün Oluyor mu?
Hadi Tut Ellerimden, Meydan Okuyalım Birlikte Hayata...
Bir An Olsun Sımsıkı Sarıl Ellerime Hiç Bırakmayacakmış Gibi...
Bir Kez Olsun Gel Bana Hiç Gitmeyecekmiş Gibi...
Ve Bir Kez Olsun Dokun Gözyaşlarıma...!

Tutkunum Sana... 
Vurgunum Sana.... 
Sevdalıyım Bendeki Sana... 
Yani Canparçam!
Aklıma Gelen ve Gelmeyen Tüm Sözleriyle Seviyorum Bendeki Seni...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.