12 Haziran 2022 Pazar

Yürek Kalemimin Son Yolculuğu...!

Hayatın Bir Başlangıcı, 
Soluklandığın Bir Kaç Durağı, 
Bir de Sonu Var...! 
Bir de Hayaller Vardır, 
Bir de Gerçekler... 

Nasıl Başlamıştı Bu Masal? 
Şu An Kaç Yaşında? 
Boş Ver...! 
Artık Gecelerin, 
Gündüzlerin, 
Saatlerin, 
Hatta Hayallerin, 
Düşlerin, 
Anların Bile Uzağındayım...! 
Umutlarım Her Gün Biraz Daha Yoruldu, 
Yorgun Düştü Gönül Kalemim... 
Parmaklarımın Ucundaki Azgın Dalgaların, 
Sürekli Seni Sayıklayan Satırlarımın Sonuna Geldim...! 
Hayır Hayır...! 
Ağlamıyorum... 
Yarınları Düşünemeyecek Kadar Yorgunum...! 
Senden Gitmek Zorundaydım, 
Gidiyorum...! 

Umut Aramıyorum Artık Beni Saracak, 
Sadece Bir Kuytu İstiyorum, 
Köşesinde Sessizce Kaybolacak...! 
Yaşamıma Anlam Yükleyen Şiirler, 
Sizi Kaybetmek Zor Olacak...! 

Düşleri, 
Umutları Bir Araya Toparlayıp, 
Arkama Bakmadan, 
Uzaklaşmak Zamanı Tüm Hayallerden...!


Furuğ Ferruhzad Ne Demiş? 

"Benim payıma düşen, terk edilmiş merdivenlerden inmektir"




1 yorum:

  1. Aramasan da,
    Sormasan da,
    İçimde de Bir Sen Var,
    Geçmişten Bana Kalan Yadigar...

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.