5 Haziran 2022 Pazar

Sesinin Kokusunu Özledim, Aklımdasın...

 Sen; 
Dudaklarıma Aşk Sözcüğü, 
Yüzüme Sahte Olmayan Gülümseyiş, 
Rüyalarıma Renk Cümbüşüsün... 
Her Şey Dudaklarının Tadında, 
Aldığım Her Nefes Sen Kokuyor, 
Özlemin Hasreti Taşıyor Kirpiklerime... 
Sesinin Kokusu Yayıldıkça Benliğime, 
Kanımı Alevlendiriyor, 
Tüm Hücrelerimi Yakıyor... 
Ben Sana, 
Duygularına, 
Hislerine, 
Bakışlarına Aşığım... 
Ben Seni Özlemeyi, 
Seni Koklamayı Seviyorum... 
Ömrümün Her Salisesinde, 
Saniyesinde, 
Dakikasında, 
Saatinde, 
Gününde, 
Kısacası Bütününde Seni Senle Yaşıyorum... 
Seni, 
Sadece Seni Hayallerime, 
Düşlerime Yakın Hissediyorum...
Acılar, 
Yalnızlıklar, 
Uzaklıklar
Ayrılıklar Alamaz Sevdamı Yüreğimden... 
Seni Yaşamayı, 
Hissetmeyi,
Özlemeyi,
Düşünmeyi, 
Hissetmeyi Seviyorum... 
Seni Sevmeyi,
Aşık Olmayı,
Her Şeyden Daha Çok Seviyorum... 
Ki Sevdam Umuttan Yapılmış
Sevgiyle Donatılmış,
Hoşgörüyle Süslenmiş... 
Delice, 
Pervasızca, 
Kokunu, 
Bakışını, 
Gülüşünü, 
Sesinin Kokusunu Özledim...
Aklımdasın...
____________________________

Dün Gibi, 
Diğer Dünler Gibi; 
Gülmelerin, 
Öpmelerin, 
Sarılmaların, 
Konuşmaların, 
Yürümelerin, 
Heyecanların; 
Aşk Gibi, 
Ölüm Gibi,
Ayrılık Gibi, 
Sevda Gibi Aklımda... 

Yolumdan Döndürmeye Çalışma Beni...!
Hiç Sevmemiş Gibi, 
Yine,
Yeni,
Yeniden Kendime Sarılmayacağım...!
Bıkmadan, 
Usanmadan Dönüp Durursam da Gönlünün Ekseninde,
Dinlemeyeceğim Yasakları...!  
Öpüşün Karşılar, 
Sıcaklığın Sarar Diye, 
Aşkına Soluksuz Yol Alacağım... 
Unutursam 
Aklımı Hüzünlü Güz Yaprakları Saracak, 
Unutursan Ellerime Zamansız Can Kırıkları Batacak...
Unutmadım,
Unutmayacağım Seni... 
Dilerim Sende Unutmazsın Beni....





1 yorum:

  1. Sen,
    Ağaran Saçlarımdasın...
    Sana Tutsak Olmuş,
    Düşlerimde,
    Düşüncelerimde,
    Dört Mevsim Canımın İçindesin...

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.