7 Haziran 2022 Salı

Yüreğim Sana Adanmış Sevda Delisi...

 Kokusuna Muhtaç Olduğum... 
Doyamayarak Hayalini Kollarımla Sarıp, 
Göğsüme Bastırdığım... 
Gönlüme Sayfa Sayfa Yazdığım... 
Ruhuma Görünmez Kelepçe Takan... 
Adını Anınca Dudaklarımı Titreten... 
Sarıldığımda Geçmişini Unutturan... 
Ayrıldığımda Ağlatan... 
Yokluğunda Yas Tutturan Adam; 
Yüreğim Sana Adanmış Sevda Delisi... 
Dinle Her Geceden Sabaha Sana Doğan Hasretimi... 
Gör Özleminle Dolan Gözlerimi... 
Dök Yüreğini Yüreğime... 
Sensiz Sefilleşen Hayallerime... 
Kederli Gözlerime Huzur Ol... 
Nemli Gözlerime, 
Ümitsiz Yüreğime Aşk Tadında Masal Ol...
Ki, Sol Yanında Can Bulayım... 
Vazgeçerek Gitmekten, 
Hep Sende Kalayım...

Sana Tutunabilmek,  
Aşkın Olabilmek,
Her Yeni Güne Sende Doğabilmek İçin, 
Zamanı Durdurdum... 
Kalbimi Ellerine Bıraktım... 
Umutsuz Yarınlar Peşime Düşmeden,
İçimdeki Sevdam Çürümeden, 
En Masum Duygularımı Yitirmeden, 
Beklentilerim Karamsarlığımda Küflenmeden, 
Gelmeni Bekliyorum... 
Çünkü; 
Yaşanmamış Bir Aşkı Bana Yaşatabildiğin, 
Duygularımda Var Olabildiğin,  
Senli Hayaller Kurdurarak, 
Aşkın Varlığına Beni İnandırdığın İçin,
Günümde,
Gecemde Tek Seni Hissediyorum...!
Hazanda Saklı Kalmış Bahar Gibi Seni Seviyorum...




1 yorum:

  1. Beni Sorarsan Eğer;
    Bedenimle,
    Ruhumla,
    Kalbimle,
    Gözpınarlarımdan Gelen Sellerle Boğuşarak,
    Susmayı,
    Sana Susmayı,
    Avaz Avaz Seni Susmayı Kendime Öğretiyorum...

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.