11 Ekim 2020 Pazar

Bugün Kimleri Kattın Ömrüne?

Sessiz Zamanların Öksüz Saatlerinde, 
Vefasızlıklar, 
Dudak Isırtan Acılar, 
Mutsuzluğa Yol Alan Sancılar...! 
Aşk mı? 
Arapsaçı...! 
Sitemler mi? 
Kimsesiz...! 
Sahi, 
Sen Nasılsın? 
Hani Sen, 
Nereye Gideceğini Bilmeyen Bir Bulut Gibi Savruluyordun Ya? 
Ne Zaman Gözlerine Baksam, 
Koca Bir Boşluk Görüyordum Ya? 
Güz Akşamlarından, 
Ayaz Sabahlara Doğardın Ya? 
Baharlar Bile Yeşertemezdi Ya Ruhunu? 
Bugün Neler Ekledin Düşlerine? 
Kimleri Kattın Ömrüne? 
Eksik Yanların Doldu mu? 
Kapandı mı Yaraların? 
Tam Oldu mu Mutlulukların? 
Ben mi? 
Ben, 
Kimliği Belirsiz Bir Aşkla, 
Adını Koyamadığım Keşkelerle, 
Sessizliğin Rıhtımında, 
Tatmadığım Hüzünlerle, 
Bugün de Hayat Yorgunuyum... 
Bugün de Umutlarımın Ahları Ayyuka Çıkmış, 
Gönlüm İpsiz Bir Kuyuda Mahkum Kalmış... 
Kıblesini Kaybetmişler Gibi, 
Kaderime Ağlıyorum... 
Ben mi? 
Bugün de Benden Gitmiş Olsan da, 
Sen Varmışsın Gibi Yaşıyorum... 
Uzak Değilsin Bana; 
Şuramda, 
Sol Yanımda, 
Senli Satırlarımda, 
Seni Anlattığım Sayfalar Dolusu Mısralardasın... 
Ruhumun Kıyısından Geçerken Hayalin, 
Yüreğim Bazen Umuda Kanat Çırpan Bir Kuş Olup Sana Uçuyor, 
Bazen Senli Düşlere, 
Senli Hayallere Göç Ediyor... 
Gurbetim Oluyor, 
Sol Yanıma Düşüp, 
Gözlerimden Mısralarıma Süzülüyorsun... 
Sözlerim Olup;
Satırlarıma Sen Olarak Düşüyorsun... 
Ben mi? 
Bugün de Titretti İçimi Sesin... 
Öyle Bir Bağladın ki Zihnimi;
Ne Bir Şey Diyebildim,
Ne de Ses Çıkarabildim...
Yani Anlayacağın,
Bugün de Sustum...!
Dökemedim Tüm Çıplaklığıyla Yüreğimdekileri...
Anlatamadım İçimde Nasıl Hayat Bulduğunu...
Hissettiremedim Yokluğunun Verdiği Acıyı...
Ben mi?
Bugün de Kalbimin Orta Yerine Yerleştirip Seni;
Elimi Uzattım Sana...
Yüreğimden Gelen Sessiz Serzenişlerle,
Suskunluğuma Yenik Düşmeden,
Eksik Kalanları Gözlerimden Dökerek,
Öldükçe Yaşanan,
Yaşadıkça Ölünen Bir Sevda Çizdim Sayfalara...
Gözyaşlarımı Bıraktım Paramparça Yırttığım Kağıtlara...
Sende Bana Uzatsaydın Ellerini, 
Dokunacaktın Aşkıma...
Kendini Görecektin Umutlarımda...
Sana Akan Ömrüme Tutunacaktın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.