26 Ekim 2020 Pazartesi

"Bir Sevda Masalı" Son Yapraklarını Döküyor...!

 Bu Gün de Saatin Tik Takları Yalnızlığıma Arkadaş... 
Yine Aynı Oda da, 
Aynı Resimde, 
Aynı Duygularla, 
Tükenmişliğin Sınırını Çiziyorum... 
Elimi Sana Uzattıkça, 
Umutsuzlukların, 
Çaresizliklerin Hıçkırıklarını Yudumluyorum... 
Dalgalı Bir Ömrün Ortasında, 
Umutsuzluğun, 
Çaresizliğin Girdabına Sürüklenmekten Ölesiye Korkuyorum... 
Biliyorum, 
Artık Yokluğumun Farkına Varmıyor, 
Gözlerin Varlığımı Aramıyor... 
Ne Kadar Haykırırsam Haykırayım, 
Sesimi Duymuyorsun... 
Nefesin Merhemken Bana, 
Yarama Üflemiyorsun...
Ve Ben, 
Aşkın Kör Karanlıklarında, 
Soluksuz Çırpınışla, 
Sevginin Yolunu Arayan Bir Tutsak Oluyorum... 
Tükenmişliğin Sınırında Sevdamı Yargılayıp, 
Prangaya Mahkum Ediyorum... 
Belki Gün Gelir, 
Gözlerim Dalıp, 
Geçmişe Yönelirken, 
Terk Ettiğim Anıların Ağırlığında Ezilmem...! 
Yağmurlarım Diner, 
Sularım Durulur, 
Güneş Benden Yana Doğar, 
Umutlarım Yeniden Canlanırken, 
Paramparça Duygularım Gözbebeklerimde ki Acıyla Buluşmaz...! 
Belki Gün Gelir Güneş Senin de Yüreğine Doğar... 
Ruhunun Buzdan Dağları Çözülür, 
Duyguların Çılgın Kasırgalar Üretir... 
Hasretin Kontrolden Çıkıp, 
Sözün, 
Nefesin Laf Anlatamaz Yüreğine, 
Çığlığını Ödünç Verirken Geceye, 
Rüzgar Olup, 
Tenimi Sevginle Okşarsın... 
Belki Bir Gece Vakti Usulca Gelir, 
Sana Susan, 
Sana Susayan Dudaklarıma Islak Bir Buse Kondurursun... 
Bu Duyguların Tutsaklığında Bir Sigara Daha Yakıp, 
Dengesini Yitirmiş Arzularımın Baskısı Altında; 
Sana Ait Hislerimi Ömrümün En Tenha, 
En Kuytu Köşesine Kilitleyip, 
"Sana Özel" Yazdığım Son Şiirimde Saklıyorum...
Yalnızlığın "Ben" Yüzündeyim Artık, 
"Bir Sevda Masalı" Son Yapraklarını Döküyor...! 
Hangi Hakla Aşkına Sarılıp, 
Hayal Kurmaya Cüret Edebildim Bilmiyorum...! 
Bana Layık Gördüğün Değer Bu İşte, 
Ne Diyeyim...! 
Ve Ben,
Yeni Bir Sevda Masalı Yazmayacağım,
Biliyorum...!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.