10 Şubat 2020 Pazartesi

Bilir misin?

Bugün Sana Gözkapaklarımdan Düşmesin Diye Zorladığım Gözyaşlarımı,
Her Gün Üstüne Basarak Geçtiğin Issızlığımı,
Ağladıkça Hayalini Özlediğimi,
Özledikçe Sensizliğimi Gizleyemediğimi Anlatmayacağım...
Bugün Sana Sevginin Bende ki Tarifini Anlatacağım...

Bendeki Sevgin Nedir,

Nasıldır Bilir misin?
Gem Vurulmuş Hayallerimle,
Yokluğunun Mevsiminde,
Hüzün Koksa da İçimin İklimleri,
Islak,
Kimsesiz, 
Kırgın da Olsa Cümlelerim,
Hep Hüzünlü Geçse de Ömrüm,
Olsun, 
Senin İçin Katlanırım Tüm Dertlere,
Yaşamaya Nefesim Yetmediği Zaman, 
Sende Soluklanırım Demektir...

Bendeki Sevgin Nedir,

Nasıldır Bilir misin?
Senden Vazgeçememek,
Ama Gitme, 
Kal da Diyememektir...
Senden Bana Baki Olan Yüreğime Kazınan Adın, 
Bana Miras Bıraktığın Acın Olsa da,
Olsun,
Gelen Acı Senden Gelsin,
Seni Yaşayamadım Ama,
Doyasıya Çekerim Sancını Demektir...

Bendeki Sevgin Nedir,

Nasıldır Bilir misin?
Uzun Bir Yoldur Bendeki Sevgin...
Kendimden Vazgeçmek,
Yıkılmayı Kabullenmek,
Acılarına Göğüs Germektir...
İçin İçin Yanarken Titremek,
Sensizliğin Girdabında,
Elim Kolum Bağlı,
Çaresizlikler İçinde,
Benliğimle Baş Başa Kalmaktır...
Sevdiğimi Haykıramamak,
Ağlayarak Yorulmaktır...

Bendeki Sevgin Nedir,

Nasıldır Bilir misin?
Seni Sevmek Umuttur, 
Ümittir...
Düşleyerek Beklemek,.
Gelmeyeceksin Korkusu İle Titremektir...
Seni Kaybetmekten Korktuğum İçin,
Sevdiğimi Söyleyememektir...
Benim Gibi Candan Sevip, İstiyorsan,
Hasretle Özlüyorsan,
Benle Mutlu Olmayı Diliyorsan, 
Benim Gibi Sevmeyi Biliyorsan Gel Diyebilmektir...
Çünkü Seni Sevmek Huzurdur... 
Yarınlardan Endişe Duymadan,
Hiçbir Şeyi Umursamadan, 
Uyumak İçin Omzunu Aramaktır...

Sana Olan Sevgim;

Her Şeyi Göze Alacak Kadar Büyük,
Bir O Kadar da Asil,
Masum,
Ve Temiz...
Belki Biraz Deli,
Ama Aynı Zamanda,
Ateşlerde Yanmayı Göze Alacak Kadar da Yüreklidir...
Sana Olan Sevgim;
Unutulması Mümkün Olmayan,
Aklımdan Hiç Çıkmayan,
Hayallerimle Var Olan,
Unutulmayacak Kadar Güzel,
Bende Yaşandığı İçin Çok Özeldir...

Kaç Zamandır Seni Bekliyor Bu Yürek,

Kaç Zamandır Şarkılarla Avunuyorum Umut Yolculuğumda,
Önemli Değil,
Ruh Olmadan Yaşanır mı?
Ruhum Sensin...
Sen Yoksan Ben Var Olur muyum?
Varlığım Sensin...
Kalbim Olmadan Yaşar mıyım?
Kalbim Sensin...
Nefes Almadan Yaşanır mı?
Nefesim Sensin...
Ben Senin Ruhunu Hissettim Bir Kere,
Kokunu Çektim İçime...
Feryatlarımı Duymasan da,
Gözyaşlarımı Görmesem de,
Seni Sevmekten Bir Gün Bile Vazgeçemem...
Eğer Seni Sevmekten Vazgeçersem,
Bil ki Yaşamaktan da Vazgeçerim...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.