11 Şubat 2020 Salı

Ben Sana Sevdalıyım, Daha Ne Diyeyim...

İçerde, 
Yani İçimde Yokluğun,
Düşlerimde Öptüğüm Dudakların...
Bir Yokluk, 
Yoksunluk,
Uzun Uzadıya Bir Uzaklık, 
Bir Hasretlik,
Sağanak Bir Hüzün,
Acının Son Noktası,
Derin Bir Ah Bu...!
Sensiz Sevincini Haykıramayan Kimsesiz Bir Çocuk Misali,
Dilimde Adınla,
İçimde ki Yangınla,
Seni Bekliyorum Yanarak,
Susayarak...
Gözlerim Sana Doluyor,
Ve Sen Damlıyorsun,
Damla Damla Çoğalarak ,
İçimdeki Sensiz Zamana Sızıyorsun...
Bakışların Düşüyor Aklıma,
Suskunluğum Tutuyor Dünyamı...
Her Yer,
Her Şey Seni Susuyor...
Bir Hıçkırık, 
Bir Ayrılık Acısı Duyuldukça İçimde,
Hüzün Damıtıyor Yüreğim...
Ateşteyim, 
Alevdeyim, 
Küldeyim...
Bazen Yaşayan Bir Ölü, 
Bazen Ölmüş Diriyim...
Hissediyorum Eksiğim...
Yarım Yok,
Kimliğim, 
Adresim,
Neşem, 
Sevincim, 
Hevesim, 
Rüyalarım, 
Hayallerim Sende Kalmış...
Korkuyorum Seni Unutamamaktan,
Her Şarkıda Seni Aramaktan,
Seni Özlemekten,
Seni Hissetmekten...
Korkuyorum İçimdeki Ateşte Kor Olmaktan,
Zindanında Tutsak Kalmaktan... 

Ben ki; Seni Soludum,

Seni Anlattım Bitmemiş,
Bitmeyecek Cümlelerimle...
Bitmeyen,
Bitmeyecek Şiirlerimle...
Sen Vardın Senelerce Akan Gözyaşlarımda, 
Gözlerimde,
Ömrümde...
Kaç Gece Geçti İsminle,
Resminle,
Daha Kaç Gece Geçecek Hayalinle...
Sensiz Kaç Mevsim Gelip Geçti,
İçinde Yaşayacağım Bir Bahar Olmayan...
Kaç Yıl Döküldü Ömrümden,
Kaçı İz Bıraktı Derinden  Silinmesi Mümkün Olmayan...
Kaç Gece Adını Sayıkladım,
Kaç Gece Ağladım Sana Sımsıkı Sarılmadan...
Daha Kaç Mevsim Beklemeliyim Seni Bu Sancılarla...
Kaç Yıl Yazmalıyım Seni Mısralarda...
Kaç Mevsim, 
Kaç Yıl,
Zamansız, Mekansız Ruhum Titreyecek, 
Üşüyeceğim Sensiz Akşamlarda...
Sensiz,
Ama Seninle Yürüyeceğim Issız Sokaklarda...
Bana Geri Ver Elimden Aldığın Mutluluklarımı,
Yok Edip Bitirdiğin Umutlarımı,
Duygularımı,
Uyuduğum Uykularımı....
Sarartıp,
Soldurup,
Yerlere Döktüğün Yapraklarımı...
Gönlümde Çağlayan Sevda Irmağımı,
Beklediğim Aşk Dolu Yarınlarımı...
Bana Geri Ver,
Gözlerinde Unuttuğum Bakışlarımı...
Dudaklarımın Dudaklarında Bıraktığım
Ilık Nefesimi,
Teninde Bıraktığım İzleri...
Sarıp Sarmaladığım
Sarılıp Kokladığım Hislerimi Geri Ver...
Umutlarım Sende,
Benliğim Sende Esir Kaldı...
Dünlerim, 
Bugünlerim Sende Kalsın,
Bana Yarınlarımı Geri Ver...
Beni Bana,
Beni Kendimi Geri Ver....

...


Aklımın,

Düşüncelerimin Arsız Misafiri,
Uykusuz Geçirdiğim Geceleri,
Ağladığım Saatleri,
Kalbimin Sızısını,
Sensizlik Acısını,
Boynu Büküklüğümü,
Derdimi,
Hasretimi,
Sevgimi,
Özlemimi,
Rüyalarımı,
Hayallerimi,
Sensizliğimi,
Senden Başka Kime Diyeyim?

İçimin Yankısı,

İçimin Yangını,
Hayallerimin,
Düşlerimin Ev Sahibi,
Yoksa Yokluğuna mı Alıştırıyorsun Beni?
Seni Sensiz Düşünmeye,
Geceler Boyu Elimde Kalem,
Duygularımı Dillendirmeye,
Özlemlerimi,
Ümitlerimi Satırlara Dökmeye,
Tüm Duygularımı Uyandırarak,
Gecenin İlk Saatlerinde,
Kokunu Soluyarak,
Tüm Varlığını Hissederek,
Kanadı Kırık,
Ürkek,
Masum,
Yıkık,
Senelerce Taşıdığım Yüreğimle;
Seni Düşünerek,
Sesini Özleyerek, 
Tenini İsteyerek, 
Sensiz Geceleri Tüketerek Ömrüm Geçsin mi İstiyorsun? 
Sen Söyle,
Nasıl Çıkartılabilir Kalp Atışlarımın Ritminden İsmin?
Sen Söyle,
Ellerine, 
Sözlerine,
Gözlerine,
Dudaklarına Bu Kadar Hasretken,
Neresi Olur Benim Yerim, 
Benim Yurdum?

Buram Buram Kokusu Gelse de Sevmelerimin,

Ruhumun Baş Köşesine Kurulmuş Hasretin...
Dinmiyor Gözlerimdeki Sağanak,
Artık Düşlerim Bile Ipıslak...
İçimdeki Son Umudu Sorma,  
Yıkıldı Yıkılacak...
Daha Nasıl Anlatsam,
Nasıl Duyursam,
Sağırlaşmış Yüreğine Yokluğunun Sesini?
Bil ki,
Ben Bıraktığın Yerden Seni Sevmeye Devam Ediyorum...
Seninle Başladığım Günü,
Yine Seninle Bitiriyorum...
Ruhumda Hasretinle Açtığın Yaralarla, 
Yüreğimde Başlattığın Yangınlarla,
Geceye Merhaba Diyorum...
Sen, 
İçimdeki İncecik Sancı;
Sen En Masum Sevmelerimi Bana Bıraksan da,
Sensiz Geçirdiğim Günlerim Güz Koksa da,
Ruhumun Yaprakları Baharlarda Sararıp Düşse de, 
Bakışlarıma Kelepçeler Taksan da,
Düşlerim Çekilse de Gözlerimden,
Sana Söyleyemediklerimi,
Suskunluğuma Söylesem de,
Hayallerim Ağlayıp, 
Düşlerim Savrulsa da,
Düşüncelerim Sessizliğinde Boğulsa da,
Bir Daha Bir Araya Gelemesek de,
Senden Vazgeçmeyeceğim...
Ne Yaparsan Yap, 
Beni Kendinden Vazgeçtiremeyeceksin...
Seni Sevme Kararını Yüreğim Vermiş,
Bunda Pişmanlık Duygusu Olmaz...
Hiç Tükenmeyecek Sevdam,
Gerçekleşmeyecek Gerçeğim,
Alıp da Vermediklerine Rağmen,
Vazgeçmediğim,
Vazgeçemediğim,
Ben Ne Ayrılmayı Bilirim,
Ne de Unutmayı Becerebilirim...
Ben Seni Görmeden Görebiliyor,
Dokunmadan Hissedebiliyorum...
Yanında, 
Uzakta,
Ne Farkeder,
Ben Seni Her Daim Özleyebiliyorum...
Hem Seni Yaşayıp, 
Hem Kendimde Kalabiliyorum...
Kalbime Kalbinden Bir Kelepçe Vurup,
Hapsetmesen de Beni Kalbine,
Ben Senden Başkasına Sevgili,
Senden Başkasına Yar Demiyorum...
Hani Hep Kovuyorsun Ya Beni Kalbinden?
Boşuna Uğraşma,
İstesem de Gidemiyorum...
Kesilmezse Nefesim, 
Sonsuzluğa Kadar Seninleyim, 
Kalbinleyim...
Sen Yürekte Alev Alev Yanan,
Eskimeyen,
Eskimeyecek Bir Sevdasın...
Ben Seni Severken Hiç Kimseden Utanmıyorum...
Çünkü Ben Aşkı Usandırmadan,
Aşkı Utandırmadan Seni Seviyorum...
Kurduğum Hayallerin Sebebi,
Ben Sana Sevdalıyım, 
Daha Ne Diyeyim...
Ya Sen?
Dinlediğin Şarkılarda,
Gördüğün Rüyalarda,
Ettiğin Dualarda,
Kurduğun Hayallerde,
Düşlediğin Düşlerde,
Teninle Bütünleştirdiğin,
Yüreğinle Mühürlediğin,
Gözlerine Hapsettiğin,
Bana Dair Bir Şeyler Var mı?






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.