30 Mart 2017 Perşembe

İçimdeki Boşluk...

Duvarlara Asılı Bir Yalnızlık,
Yaşamış, 
Görmüş Geçirmiş Bir Hüzün...
Beklenenler Gelmiş, 
Gelmeyenler Beklenmekten Vazgeçilmiş...
Bu Kalp Ununu Elemiş, 
Eleğini Duvara Asmış...
Dibe Çökmüş Seven Yönleri...
Öylesine Yorgunum ki;
Yılların Birikmiş Yükü Var Üzerimde...
Yorgunum Yıllardır Gelmeyenleri Beklemekten,
Beni Sevmeyenleri Sevmekten...
Hiçbir Şey Eskisi Gibi Değil;
Hayat Yüzünü Yüz Çizgilerimde Gösteriyor... 
Yüzümden Okunuyor Yılların Yorgunluğu…
Hüzünlerimden,
Acılarımdan,
Gecelerimden,
Hecelerimden, 
Ve Şiirlerimden Çıkıp Yaşıyorum İşte Ağır Aksak...
Hiçbir Şey İçin Acele Etmiyorum Artık...
İsteyeni Aynı Durakta Bekliyorum,
Yetişmesine Fırsat Veriyorum...
İstemediklerimle Arama Buz Dağından Engeller Koyuyorum...
Bir Yerlere Yetişme Telaşım da Yok,
Akışına Bırakıyorum Akışkan Zamanı...
Susarak Anlatmayı Öğrendikten Sonra,
İsraf Etmiyorum Hiçbir Kelamımı...
Kalemimle Meydan Okuyorum Dertlerime...
Vakitsiz Bir Ecele Kurulmuş Saatim,
Hiçbir Şey İçin Acele Etmiyorum...
Gönlümden Kara Trenler Geçiyor Artık, 
Hayallerim Soluyor, 
Son Deminde Hayatım,
Son Yudumlarında Aşkın...
Elimde,
Gönlümde Sevgiye Dair Ne Denli Sözcük Varsa, 
Gözlerimde Birikmiş...
İçimdeki Boşluk Yıllar Geçse de Dolmayacak Gibi... 
Vefasız Aşkta, Aşık Oldum Ben, 
Bu Yüzden Dağıldım,
Bu Yüzden Yittim...
Şiirlerim Bu Yüzden Hüzne Gebe, 
Sevdiğim Her Şeyde Ayrılık Rüzgarları, 
Bu Yüzden Esti...
Mevsim Hep Hazan Oldu...
Yani Sözün Özü;
Hayat, Bir Elime Yaşanası Bir Aşk Bırakırken, 
Diğerine Onu Yok Edecek Kadar Acı Bıraktı...
Çok İsterdim Benim Gözümle Bakmasını Bu Aşk'a...
Keşke Sığınsaydı Dizelerimdeki Sıcaklığa,
Başını Koysaydı Satırlarıma...
Yazdığım, 
Yazacağım, 
Anlattığım,
Anlatacağım Tüm Güzelliklere...
Çünkü Her Dizem Onu Anlatır,
Onu Konuşur, 
Ona Dokunurdu...

Sevgisi Bende Nelere Maloldu Bir Bilseniz:
Ellerim Asla Başka Bir Sevgi Eli İstemedi...
Hüzün Yorgunu Şiirlerimle Aşka Tevbeli Bir Ben Kaldım, 
Aşık Olmaya,
Sevmeye Korkar Oldum...
Biraz Uyusam Diyorum;
Geçecek Sanki Her Şey,
Dökülecek Yükleri Göz Kapaklarımın... 
Kapansa Göz Kapaklarım,
Bitecek Gibi Her Şey... 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.