29 Mart 2017 Çarşamba

Baharındayım Yorgunluğumun...


Alacakaranlık Gibiyim Sanki...
Gözlerimde Hala Gün Doğmamış; 
Hala Tedirgin, 
Hala Hüzünlü... 
Uzun Zamandır Yüreğimin Duvarlarına Çarpıp, 
Bana Tekrar Geri Dönüyor Söylemek İstediklerim... 
Kelimelerim mi Yorgun, 
Yüreğim mi Bilmiyorum...
Neden Kan Revan İçinde Gülüşlerim?
Neden Uçmuyor İçimdeki Kelebeklerim,
Açmıyor Rengarenk Çiçeklerim?
Ne Zaman Yaşlandım Bu Kadar?
Nerede Son Durak,
Susan Şarkılar Nerede?
Daha da Önemlisi; 
Ben Neredeyim...!
Şiirlerim Ölmüş, 
Aşk'a Dair Ne Varsa Boynu Bükülmüş... 
Yaşıyorum İşte Mahzenimde ki Gömülü Yaralarla... 
Kurak Bir Aşkla,
Hüznün Coğrafyasında Hüküm Sürüyor Yaşamım... 
Güneyine Ben Düşüyorum Hüzün Şehrimin, 
Kuzeyine O,
Batısına Ben Düşüyorum, 
Doğusuna O...
Satır Satır Adını Karalıyorum Defterime...
Sesini Hayal Edip, 
Yüzünü Çiziyorum Hayallerime...
Besteler Kendiliğinden Oluşuyor Dilimde... 
Bir Nağme Tutturuyor Yüreğim, 
Sonra Dans Etmeye Başlıyor Hayaliyle Hayalim... 
Dinlesin İstiyorum Uzaktan Söylediğim Her Cümlemi... 
Sesimin Yansıyışını, 
Yüreğimin Tınılarını, 
Geceye Haykırdığım Çığlıklarımı,
Onun Varlığıyla Nefes Aldığımı... 
Sonra Bırakıyorum Kağıdı Kalemi... 
Tekrar Gömülüyorum Yalnızlığıma...
Çekilip Kuytuma; 
Hayaliyle Yaşayıp, 
Silüetine Dokunuyorum Ürpererek...
O Varlığıyla Günlere Yelken Açarken, 
Ben Yokluğuyla Asırlar Tüketiyorum... 
O Bir Günü Bir Saat Gibi Yaşarken, 
Ben Kum Saatindeki Kum Taneleri Gibi Dökülmeyi Bekliyorum... 
Bilmiyor İşte Kalbe Nasıl Girdiğini,
Sabahlarımın Şafağına Kaç Gecenin Düştüğünü...
Hayallerimde Saklı Olan Umutlarımı, 
Umutlarımda Saklı Tuttuğum Hayallerimi... 
Bilmiyor İşte Dilim İle Dudaklarım Arasında Bekleşen Utangaç Sevdamı...
Bıkkınlığım Aşktan Değil, Kendimden...
Bahar Yorgunuyum Şu Sıralar,
Baharındayım Yorgunluğumun...
Çünkü Ben Onun Bakışlarındaki Yalan,
Nefesinde Oluşan Rüzgarım...! 
Bir Gün Onu Kaybedeceğim Aklıma Gelseydi; 
Onunla Uyumazdım Her Gece… 
Hayaline Sarılıp,
Günlerimi Onunla Doldurmazdım... 
Kim Bilir,
Belki Bir Gün Kader Bana da; Bir Yudum Mutluluk, 
Huzur,
Aşk Yazar... 
Belki Bir Gün Tekrar Sever Aşkımızı.. 
Bir Sonbaharda El Ele Tutuşup, 
Bu Günleri Yad Ederiz... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.