3 Ocak 2014 Cuma

Her Damlada Sana Susuyorum…


Değişen Bir Şey Yok... 
Hala Bıraktığın Yerde Tek Başımayım...
Günlerdir Tek Satır Yazmıyorum... 
Bakmıyorum...
Görmüyorum...
Gittiğinden Beri Bir Şey Hissetmiyorum... 
Senin İçin Kullanılmamış Tek Kelime Kalmamış... 
Gittiğinden Beri Kimseyle Konuşmuyorum İçinde Sevgi Sözü Olan Kelimelerle... 
İçimdeki Yangınlardan Kalan Enkazın Altında Ezilip Kalmışım... 
Hayatımın En Güzel Anlarıydı Gözlerinde Yaşadığım...
Ellerini Tutarken Gözlerine Bakarken Gördüm Sende ki Beni... 
Sessizce Sevdiğini Fısıldadın Öperken Dudaklarımdan... 
Anlayamıyorum...
Sevmediğine İnanmak İstemiyorum... 
Oysa Görmüştüm Gözlerinde ki Yaşları... 
Sarıldığında Özlemini Hissetmiştim...
Parmak Uçlarında Yanan Arzuyu da... 
Seni Düşünmeden Dinlediğim Tek Bir Şarkı Yok... 
Seni Düşünmeden Uyandığım Tek Bir Sabah... 
Veya Yattığım Tek Bir Gece...
Yalnızlığımın Her Gün Büyüdüğünü...
İçimde Açılan Boşluğun Beni Çürüttüğünü...
Uzun Zamandır İçimdeki Düğümü...
Ruhumun İnce İnce Eridiğini...
Bunca Senedir Gelmesen de Beklediğimi...
Beni Yıktığın Halde Niye Hala Seni Sevdiğimi Sorsan!
Bilemem...
Bilmeyeceğim de...
Oturmuşum Bir Köşede Öylece Durup Seni Hissediyorum Sanki Yanımdasın Gibi...
Odam Yokluğunla Dolu...
Dünyam Yokluğunla... 
Her Nefes Alışta Boğuluyorum...
Sonra Yine Yokluğuna Sarılıyorum...
Uzun Süredir Aynı Yerdeyim...
Gitmekle Kalmanın Yol Ayrımında...
Birine Adım Atsam Arkamdan Ağlıyor Diğeri...
Hangisi Nereye Götürüyor Bilmiyorum...
Belki de Bir Süre Sonra İkisi de Yine Aynı Yerde, Yani Sende Birleşiyor...
Ne Zaman Seni Düşünsem Gökyüzündeki Bulutlar Bırakıyor Damlalarını Gözlerime… 
Ne Zaman Islansam Yağmurda Sensizlik Üşütüyor Tenimi… 
Her Damlada Sana Susuyorum… 
Gökyüzüne Bakamıyorum...
Yüzün Geziniyor Gözlerimde...
Soluğun Boynumda Nabzımı Sayıyor...
Şiirlerim Susuyor Sen Konuşurken...
Gözyaşlarını Sayıyorum...
Yitiyor Düşlerim...
Tutuyorum Ellerinden...
Sessiz Usul Usul Sızıyorsun Hücrelerime... 
Farkettiğimde İrkiliyorum… 
Titriyor Bedenim...
Elim, Dilim, Yüreğim Halden Düşüyor… 
Eğer Aklından Geçenleri Bilebilseydim Çok Şey Kolaylaşacaktı Hayatımda...  
Bana Baktığında Ne Gördüğünü Bilseydim Karşında Nasıl Durmam Gerektiğini Bilecektim... 
Sözlerindeki Derin Esrarı Çözebilseydim Hangi Sözcüğün İçine Taşınmam Gerektiğini Kestirebilecektim... 
Hayallerinin Nerede Kırıldığını Bulabilseydim Tam Oraya Sürecektim Heyecanlarımı Tutkularımı... 
Bilinmezliğin Bir Dalgakıran Gibi Kırıyor Sana Bütün Yeltenmelerimi... 
Öyle Çok Yerde Aramak Zorun Kalıyorum ki Seni, Tükeniyor Ruhumun Birikmiş Özgüveni... 
Ama Eğer Bilebilseydim Aklından Geçenleri Elimle Koymuş Gibi Bulabilicektim Seni... 
Sesimin Bütün Yankısını Yükleyebilecektim Sözcüklerime... 
Eğer Verseydin Sırrını Bana Kafa Tutacaktım Bütün Dünyaya... 
Görseydim Senin Gözlerimle Kendimi Kaptırmayacaktım Hüzünlere Cesaretimi... 
Eğer Bilebilseydim Sendeki Beni, İçimin Bütün Odalarına Buyur Edecektim Bendeki Seni... 
Duyabilseydim Kendine Söylediklerini, Sökecektim Dünyanın Bütün Dillerini...
Bir Kerecik Açık Bıraksadın Ruhunun Penceresini, Sızıp Dolacaktım Ruhuna Sevdalı Rüzgar Gibi...

Hiç Bu Kadar Sevmemiştim Uzun Zamandır Kimseyi.... 

Ve Hiç Bu Kadar Cesur Değildim Yürekten... 
Kimse İçin Savaşmamıştım Bu Kadar... 
Ve Kimse İçin Gözyaşı Akıtmamıştım Gönülden... 
Düşüncelerim Yağmurlu...
Esaretten Yorgun... 
Ve Her Zaman Dertleştiğim Gözyaşlarım Daha Hırçın Vuruyorlar Kirpiklerime... 
Sonra Sırdaşım Gözyaşlarım Durgunlaşıyor... 
Bakıyorum... 
Gözlerim Dalıyor Uçsuz Bucaksız Denize...
Bir Cevap Arıyorum... 
Biz Neydik? 
Veya Ne Yaşadık? Diye... 
Sorularım Vardı Senin Söylediklerine Dair... 
Ve Belki de Farketmeden Yaptıklarına... 
Kızgınlığım Vardı Bu Kayıtsızlığına... 
Cesaretsizliğine... 
Boşvermişliğine... 
Cevapsız Kalıyordu Yüreğimde Hepsi... 
Ama Tek Bir Şeyin Yanıtı Vardı Kalbimde...
Vazgeçemediğim Sen ve Sana Dair Olan Anlamsız Sevgi... 
Ne Zaman Vazgeçmeye Kalksam SendenYüreğim İnatla Direndi...
Aklımın Sesi Hükümsüz Kaldı... 
Sana Olan Duygularım Çok Karışık...
Hislerimi Hiç Sorma...! 
Ne Oluyor Bana Anlamıyorum...!
Nedir Bendeki Bu Karışıklığın Sebebi?
Sevgi mi?
Aşk mı?
Tutku mu? 
Alışkanlık mı?
Yoksa Bir Hevesmi?
Anlamıyorum...! 
Çözemiyorum...!
Bir Bilmece Gibisin İçimde...
Çözemediğim... 
Çözmeye Çalıştıkça İçinden Çıkamadığım...
Aklım Karışıyor Seni Düşününce...
Aklımın Bir Tarafı Sev Diyor Bir Tarafı Sevme...
Hayaller Kuruyorum Senle İlgili, Hiç Gerçeğe Dönüşmeyecek Hayaller...
Kurduğum Hayaller Beni Çok Mutlu Ediyor...
Seni Düşünüyorum Bazen...
Senli Düşüncelere Dalıyorum...
Beni Alıp Götürüyor Düşlerim Hiç Bilmediğim Yerlere....
Anlatmak İsteyipte Anlatamadığım Sen...!
Kaçmak İsteyipte Kaçamadığım Sen...!
Duygularımı Hislerimi Ele Geçiren Sen...!
Söylesene Nesin Bende ki Sen?
Hiç mi Sevmedin Beni?
Özlemedin mi Hiç Benim Seni Özlediğim Gibi?
Hiç Var Olmadım Belki de Senin İçin...
Ben Her Hücremde Senin İzlerini Taşırken Sensiz Yaşayabileceğimi Nasıl Düşündün?!
Olmuyor İşte...!
Anlatamıyorum Kimseye... 
Kimin Gözlerine Baksam Seni Aldatıyorum Sanki... 
Her Gece Rüyalarımda Görüyorum... 
Uyumak mı Daha Acı Uyanmak mı, Bilemiyorum...
Öyle Yakınsın ki Geceleri Bana… 
Geri Geldiğini Görüyorum... 
Sarıldığını... 
Öptüğünü... 
Ağladığımı Görüyorum... 
Her Duyguyu Aynı Anda Yaşıyorum Teninde... 
Nefret...
Aşk... 
Hayal Kırıklığı... 
Umut… 
Olmuyor Sevgili...!
İçimde Bir Sızı Var Anlatamıyorum.. 
Haykırsam Duyuramıyorum...
Ötesi Olmuyor Bu Kadar Sevince... 
Günahsız Aşk Olmuyor Yanıldım... 
Suçlusu Aranmıyor Aşkın... 
Can Çıkıyormuş Ama Sen Çıkmıyormuşsun İçimden... 
Bak Sevgili...
Şimdi Hayatın Savurduğu Yerdeyim... 
Uyku Haram Gözlerime... 
Gecelerim Var Artık Acısına Doyamadığım... 
Yine Bekliyorum Şafağın Güneşlerini...
Bilirsin Beni Sevgili...
Yoktur Yeminlerimden Dönüşlerim... 
Aldanma Sakın Bir Gün Biter Diye... 
Bu da Geçer, Unutmak Kolay Olur Demiştin... 
Denedim Olmuyor...
Bu Sızı Bitmiyor... 
Dinle Beni Sevgili...
Allah Şahidim Olsun ki;
Ölsem de...
Bu Gözler Görmese de Gözlerini... 
Tutmasa da Dizlerim...
Yine de Kor Ateşim Sen Olursun... 
İşte Söylüyorum Sevgili... 
Duymazdan Gelme... 
Hem de Yüreğime Basa Basa... 
Gözlerine Baka Baka Söylüyorum... 
Bütün Kalbimle Yemin Ediyorum... 
Seni Çok Ama Çok Seviyorum...

Belki Bir Gün Benim Sana Yaşattıklarımı Özlersin...
Gülüşümü...
Sesimi...
Gözlerine Bakmaya Cesaret Edemeyen Hallerimi... 
Sadece Seni Özleyen Yüreğimi... 
Seni Hüznünle Sevmiştim Ben... 
Peki, Ya Sen? 
Hala Ağlayabiliyor musun Korkusuzca? 
Gözyaşlarını Ben Gibi Gösterebiliyor musun Ona? 
Bilmiyorum...
Belki de Çok Yalnızsın Onca Kalabalığın İçinde... 
Ve Beni Özlüyorsun Kendinden Bile Gizleyerek Özlemini... 
Boşver...!
Sil Yüreğinin Gözyaşlarını...
Haykır Tüm Gücünle Yalnızlığa... 
Bırak Bulsun Seni Düşlerin...
Beni Düşünme...
Boş Ver Hançerlediğin Yüreğimi...! 
Her Şeye Rağmen Özlüyorum Sende Tutuklu Kalan Günlerimi... 
Belki Bir Gün Yüreğin Takılır Gözlerime...
Ne Dersin?

Yürekten Çıkar Sevgi Sözleri...

Kalem Veya Klavye Tuşları Sadece Kağıda ve Sayfaya Dökmeye Yarar... 
Kimileri Şiir Yazmak İçin Sözler Arar Kimileri Düşünmeden Sadece Yazar... 
Ben Sana Olan Sevgimi Şiirle Anlatmak İsterken Hiç Düşünmedim, Çünkü Hislerim Gerçekti... 
Ben Seni Asla Unutamam... 
Yüreğimi Başka Aşkla Avutamam... 
Sana Dokunduğum Gibi Başkasına Dokunamam... 
Ölümüne Sevdim Seni... 
Ancak Ölünce Son Bulur Kara Sevdam...

Seni Sevmek...

Seni Hissetmek...
Gönül Evimde Seni Taşımak...
Yüreğime Senin Adını Vermek Çok Güzel Sevgili...
Seni Seviyorum Yalnızlığımda Yüreğine Sığındığım Adam...
Seni Çok Seviyorum...

Vakt-i Hüzün'den Güncelleme...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.