7 Ocak 2014 Salı

Aşk'ın Hakkını Vereceksen Gel!

Ölümlü Sevdalardan Sıkıldım Artık...
Eğer Sonsuzluğu Biliyorsan Gel! 
Bugün Sana Yalvarmak Değil İsteğim... 
Yüreğime Düşüp Orada Bir Ömür Kalacaksan Gel! 
Tenim Tenimde Kaybolsun...
Gel Kaybolalım Ama, Esas Ruhumu Sarabileceksen Gel! 
Yaşlandı Yüreğim, Yoruldu Bilinmezliklerde... 
Bildiğim Bir Aşk Var Ama, Kaybolmama Az Kaldı...
Eğer Aşk'ı Biliyorsan Gel!
Benim Bildiğim, O En Güzel Aşk'la Gel! 
Sen Bana Kendinsen Gel... 
Kendini Bulduysan Gel... 
Kim Olursan Ol Hayatta... 
Sadece Kendin Olabileceksen Gel!
Öyle Zor Değil Yalansız, Saf Aşk... 
Aşk'a Cesaretin Varsa Tertemiz Bir Aşk İstediğim... 
Bana O Temiz Aşk'la Gel!
Ruhum Sadece Masumiyet İstiyor... 
Sende Eğer Masumum Diyorsan Gel!
Aşk'la Yanmak Yetmiyor... 
Eğer Aşk'ın Hakkını Vereceksen Gel!
Ben Buradayım Masumum... 
Ben Riyakar Aşk'lardan Çok Yoruldum... 
Sen de Kollarımda Huzuru İstiyorsan Gel!
Yoruldum... 
Tek Bildiğim Aşk Kaldı... 
Onun İçin Çabuk Gel! 
Korkuyorum... 
Kaybolmuş Yürekler Öyle Çok ki.. 
Onlarla Kaybolup Gitmekten, Beni İçlerine Almalarından Korkuyorum... 
Aşk'a İnançsızlıklarda Kaybolanlardan Olmaktan Korkuyorum... 
Ruhum Sensizlikte Ölmeden Gel!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.