5 Ocak 2014 Pazar

Her Şey İçin Çok Geç...!

Unutmak İsteyipte Unutamadığınız Oldumu Hiç?
Ya Düşünmek İstemeyipte Düşündüğünüz?
Sizin Dünyanızdada Benimki Gibi Acımasızca mı Eser Rüzgarlar?
Sevdanız Karşınıza Dikilir mi "Beni Sevme" Diye "Bana Aşık Olma" Diye?
Canınız mı Acır Bu Sözleri İşitince Benimki Gibi?
Benim Gibi Gözleriniz Yaşarır mı?
Siz de Benim Gibi Ağlar mısınız?
Sahi Sizin Dünyanızda da Hep Soğuk Rüzgarlar mı Eser?
Sizin Dünyanızda da Benimki Gibi Karabulutlarla mı Kaplıdır Gökyüzü?
Mevsimleriniz Hep Kışa mı Çalar?
Hep Yağmurlar mı Yağar Benimki Gibi?
Uçurumlarla mı Kaplı Bütün Yollarınızın Sonu?
Yoksa Sizde mi Benim Gibi İmkansız Aşkların Kıyısında
Tutunmak İçin Dal Arayanlardansınız?
Yoksa Sizde Benim Gibi Asla Aşık Olmam Deyip Aşık Olanlardan mısınız?
Sahi Siz Kaç Aşk Savaşında Yenildiniz?
Kaç Aşkta Kaybettiniz Kendinizi?
Kaçını Hemen Unuttunuz, Kaçında Çabucak Unutuldunuz?
Unutamadığınız Oldu mu Hiç?
Yoksa Sizin de Benim Gibi Hiç Unutamadığınız Biri mi Var?
Şiirlerinizi Hep Ona mı Yazarsınız?
Yoksa O Zaten Başlı Başına Bir Şiir midir?
Sahi Var mıydı Öyle Biri?
Ruhunuzun Bedeninize Sığmadığı Anlarda O Var mıydı, Yoksa O Zaten Sizin Ruhunuz muydu?
Kimdi Unutmak İsteyip de Unutamadığınız?
Düşünmek İstemeyip de Düşündüğünüz?
Aşık Olmak İstemeyip de Aşık Olduğunuz?
Yoksa, Yoksa O Yok muydu?
O Bir Rüya mıydı? 

Eğer Seni Sevmeseydim; 
Böyle Sessiz Kalır mıydım Bu Şehirde? 
Hüzün Kokar mıydı Gecelerim? 
Sana Dair Hayaller Kurar mıydım? 
Ayazda Öksüz Kalır mıydı Düşlerim? 
Karlar Yağar mıydı Gönül Şehrime? 
Bulutlandığında Gözlerim, İçimde Umutlar Besleyip Seni Rüzgarlara Sorar mıydım?
Kırılır mıydı Kolum Kanadım Sen Giderken? 
Göz Göz Olur muydu Yüreğim Seni Beklerken! 
Sana Gönül Verir miydim? 
Sevgilim Der miydim? 
Üşür müydüm Sensiz Geceler de?
Nemli Kirpiklerle Sarılıp Yastığa Her Gece "Ahhh" Çeker miydim? 
Her Yandığında Yüreğim Şiirlere Sığınır mıydım? 
Dolanır mıydım Kelimelerin Kördüğümlerine? 
Kahrolur muydum Aşk İçin? 
Seviyorum Der miydim? 
Eğer Seni Sevmeseydim; 
Gelmeyeceğini Bilsem de Bir Ömür Seni Bekler miydim? 
Üşüyen Yaralarımla Hep Seni Özler miydim?  
Yollarını Gözler miydim? 
Uğruna Gözyaşı Döker miydim?
Öksüz Çocuklar Gibi Mahzun ve Biçare Oturup Bir Köşede Gizli Gizli Ağlar mıydım?
Ben Sadece Seni İstemiştim...
Ben Bir Sevgili Değil Kocaman Yüreğiyle Bir Sevda Dilemiştim...
Her Gece Yastığıma Sen Damlamıştın...
Düşerin İmkansızlığını Seninle Yaşamıştım...
Adın Değildi Sevdiğim Ben Seni, Sen Diye Sevmiştim...
Karanlık Gecelere Değil Aydınlık Sabahlara Seninle Uyanmak İstemiştim...
Seni Sevmek Günahsa Eğer Ben Büyük Bir Günah İşlemiştim...
Yakıcı Kokunu Düşlemek Değil, Ömrümce Hissetmek, Solumak İstemiştim...
Kimliğin Değildi Önemli Olan...
Ben Sadece Seni Sevmiştim...!
Seni Sevmiştim… 
Şimdi Bitmelerin Sürgünlüğünü ve Yalnızların Vurgunluğunu Yaşıyorum Son Dakikalarımda...
Seni Seviyorum ve Severek Ayrılmanın Hüznüyle Canımın Acısını Tadıyorum, Gözümden Akan Yaşlarımla...!
Gece Değildi Senin Yokluğun... 
Her An Her Dakika Yaşadığım Bir Kördüğüm... 
Sen, Hep Bir Yerlere Geç Kalışlarımdın Benim, Hep Geç Kalışım... 
Olmadık Yerlerde Uyuyup Kalışım Gibiydin, Uykuya Bile Geç Kalışım... 
Hiçbir Şey Ya da Her Şey İki Kelimenin Odaklandığı Yer Değildi... 
Yaşanması Gereken Bunlar Değildi... 
Ne Bu Hayatıma Ne de Sana Hiçbir Zaman Veda Edemedim... 
Sen, Hiçbir Zaman Gitmek İstemediğim Yerlere Geç Kalışım... 
Gördüğüm Her Rüyadan Telaşla Uyanışım... 
Yataktan Hiçbir Kalkışım Seni Düşünmeden Olmadı... 
Hiçbir Gidişim Telaşsız, Hiçbir Cümlem Adın Olmadan Kurulmadı... 
Bundan Sonrası Yok!
Bundan Sonrası Bitiş! 
Bir Bitiş Daha Nasıl Anlatılabilir ki? 
Gözle Görülmeyeni Benimkisi, Dokunup Hissedilmeyeni... 
Ağlamaktan Titreyen Ellerimin Kaleme Bastırarak Bütün Nefretini Kağıttan Çıkarırcasına, Yazılanların İntihar Mektubuna Dönüşmesi....
Suçla Ceza Arası...
Nefretle Arzunun Tam Ortası... 
İçime İçime Yağan Yağmurun Sızlattığı Biri Çift Gözüm Var...
Ve Nedenini Bilmediğim Çokça Sancılar...
Esmeyen Rüzgar, Kıpırdamayan Dallar..
Suskunluğumdan Geliyor Bu İçimdeki Fırtınalar...
Kendimden Başlasamda Yola, Neden Sana Çıkıyor Hep Bu Başlangıçlar?
Sanki Hep Sendeyim..
Sanki Bir Adım Bile Gidememişim...
Bir Hayatım Bile Yok... 
Bir Canım Bile Yok...
Sen Gittin Gideli Bir Güzel Cümlem Yok! 
Artık Şiirler Yazamıyorum Sessiz, Umutlu...
Parmaklarım Sarılsada Klavyeye...
Gözlerim Ağlamaklı, Yüreğim Sızlamaklı...
Bir Kaç Kelime Dökülse de Dilimden Biçare...
Birbirine Uyumsuz Anlamsız Sözcükler Çıksada...
Yüreğimden Çıkmadığı Belli Oluyor...
Anlamsız...
Yitik...
Ve Bitik...
Gözyaşlarımı Tutmayı Öğrendim Sayende Bir Nebzede Olsa...
Yüreğime Her Ne Kadar Söz Geçiremesem de Senden Yana...
Gözlerim, Yüreğim, Kalbim, Ruhum ve Benliğim Dolsada Yasla...
Unutmadım, Unutamam, Unutmayacağım İçtiğim Aşk Şarabını Asla...
Benzemeyecek Hiç Bir Bahar Bundan Sonraki Baharlara... 
Sonbaharlara Gebe Artık Aklım... 
Ya da Aklım Yok Demiştim Değil mi ?? 
Geç Kaldık Saatlere...
Geç Kaldık Yaşamlara...
Çıkıp Bir Yerlerden Karşı Koyamadın Zamana!
Korktun!
Belki de Haklıydın Bu Aşk Yaşanmazdı Dar Zamanlarda...
Yetişecek Kadar Yakın Olmalıydın Avuçlarıma...
Yanağımdan Öpüp Kaçacak Kadar Korkak Değil...
Yüreğimde Duracak Kadar Mert Olmalıydı Yüreğin...
Ben  Sadece Sevmiştim...
Bu Dünyada Tek Bildiğim Sendin...
Ben Sadece Sende Bulmuştum Kendimi, Sadece Sende Kaybolmuştum...
Şimdi Sen Yoksun, Her Şey Kayboldu, Ben Kayboldum... 
Ne Görüyor, Ne Duyuyor, Ne Konuşuyor, Nede Seviyorum... 
Yokluğun Bir Karabasan Gibi, Her Akşam Titretiyor, Uyuyamıyorum... 
Sen Yoksun ve Gelmeyeceksin, Buna Dayanamıyorum... 
Sen Yaklaştırmıştın Sevgiyi Bana, Sen Sevdirmiştin Kendimi...
Ben Sensiz Sadece Bir Hiç Oldum, Sevgisiz ve Duygusuz...
Artık Sadece Bir Yığınım, Sadece Bir Enkazım Yokluğunda... 
Ve Hiç Umudum Yok Sevmeye...
Sevgi Benden Uzaklarda.... 
Artık Her Şey İçin Çok Geç Demek İçin Belki de Çok Geç...
Şimdi Ellerim Bomboş, Sözlerim Sarhoş, Gönlüm Olmuş Bin Parça...
Kalbim Şimdi Sessiz ve Uzaklarda Bir Sahil...
Nefes Çekemiyorum Şöyle Doya Doya Bu Hayattan...
Ben Bunu Hak Edecek Ne Yaptım? 
Ne İstedin Sana Çıkan Yollarımdan?
Ben Bunları Hak Etmedim...
Bu Satırları Yazmayı Hak Etmedim... 
Ben Seni Gerçekten Sevdim...
Bitmedi İşte Bitemedi, Bitiremedin...!

Sevda Mutlu...
Vakt-i Hüzün...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.