1 Ocak 2014 Çarşamba

Çok mu Zordu Beni Sevmek?

Özlemin Var Ya Şu Kahrolası Özlemin!
İnsan İçine Çıkacak Mecal Bırakmadı Yüreğimde... 
Anla N'olur!
En Ağır İşkenceyi Takas Etmeye Razıyım İnan Sensizliğe!
Ölesim Var Desem Hafif Gelir Aşk'a...! 
Seni Çok Özlüyorum...
Öyle Bir Nakarat ki Senin Yokluğun... 
Dönüp Dönüp Acını Haykırıyor Benliğime... 
Hiç Bir Bahane Acını Unutturmaya Yetmiyor İşte!
Ve Geceler... 
Şu Geceler Diyorum... 
Sensiz Çekilmiyor!
Bana Şimdi Sus Deme! 
Kaç Zaman İçime Attım Seni... 
Yalandan Gülerken Yüzüm, Gizliden Gözyaşıma Kattım Seni... 
Bana Şimdi Sus Deme! 
Görmek İstemiyorsan Kapat Gözlerini!
Kanıyorum; Çare Olmadığın Gibi, Vurma Bir de Acı Sözlerini... 
Bana Şimdi Sus Deme! 
Sustukça Çığlıklarım Çığ Olacak...
Gökyüzü Dar Gelecek Sesime!

Çok mu Zordu Beni Sevmek?
Gözlerime Bakıp İçimdeki Tutkuyu Görmek?
Duymak, Sadece Senin Sesini İşitmek Söyle Çok mu Zordu? 
Dayanılmaz Bir Duygu Bu Bendeki Yalnızca Seninle Yaşayabilen... 
Bu Dünyada Bende Varım Dedirten... 
Ne Gariptir ki Uçurumlar Yüksek Gelmiyor Artık Bana... 
Denizlerde Bir O Kadar Ürkütücü.. 
Çünkü Sen Yoksun Yanımda... 
Sensizlikten Büyük Korku Yok ki İçimde...

Korkularda Düğümlenir Bazen Kalbin Köşesinde... 
Onunla Yaşarsın, Ama Kabullenemezsin... 
Ne Korkusuz Olabilirsin, Ne de Korkusuz Yaşayabilirsin... 
Ondan Asla Vazgeçemezsin... 
Çünkü Gerçek Aşk Yalnızca Bir Kez Yaşanır... 
Eğer Bir Gün Kaybedersen O Şansı, Her Baktığın Gözde Onu Ararsın... 
Her Dokunduğun Bedeni O Zannedersin... 
Sadece Bir Soru Acımasızca Vurur Gerçeği Yüzüne... 
Beni Seviyor musun? 
Düşünmene Bile Gerek Kalmaz Cevabını...
İşte O Zaman Anlarsın Sözlerimi... 
Gerçek Aşk Yalnızca Bir Kere Yaşanır...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.