17 Ocak 2014 Cuma

Adını Aşk Koyduğum Sevgili...


Karanlıktan Korkmuş Bir Çocuk Misali Yüreğim... 
Uzatsan Ellerini... 
Dokunsa Parmakların Dudaklarıma... 
Yüzümde Hissetsem Nefesini Geçecek Gibi Her Şey... 
Son Bulacakmış Gibi Sonsuz Çığlıklar... 
Sen Yokken Hasretinle Tutunuyorum Hayata... 
Bakma Böyle Sessiz Durduğuma, İçimde Fırtınalar Kopuyor... 
Asılı Kaldım Bir İpin Ucunda... 
Yenildim Durdum Ben Yokluğunda... 
Yüreğim Daldan Düşen Bir Yaprak... 
Gözlerim Gökten Kopan Bir Yıldız... 
Yine Sessiz Bir Gürültüyle İndi Gece... 
Yitik Ruhumun Duvarına Çarpıyor İşte... 
Engel Olamıyorum... 
Ellerim Benden Hükümsüz... 
Yine Sana Yazıyorum, Yine Sana Sürükleniyorum İşte... 
Ah İmkansızım! 
Neden Seni Unutamıyorum? 
Neden Vazgeçemiyorum Bu Duygulardan? 
Neden Vazgeçemiyorum Senden? 
Neden Herkes Sessiz? 
Peki Cevap Ne ve Kim de? 
Yoruldum Artık Yüreğimden... 
Sevdam Kanıyor... 
Yüzün Geziniyor Gözlerimde... 
Şiirlerim Susuyor Sen Konuşurken... 
Gözyaşlarını Sayıyorum Anlaşılamamışlıkların Arasında... 
Derinlerimde Hala Sana Ait Olan Bir Şeyler Var... 
Kalmadı Mecalim Seni Unutmaya da, Sana Kavuşmaya da... 
Sen Benden Gideli Çok Zaman Geçti... 
Benim Zamanlarım Olmadı Seni Unutmaya... 
Unutmaya Katlanamadı Yüreğim, Hasretini Sardı Yaralarıma... 
Durdur Dedi Kanayan Yanlarını Ama Durmadı... 
Yüreğimde Çare Olamadı Kanayan Yanlarıma... 
Ve Ben Çaresizce Seyrediyorum Aynada ki Acizliğimi... 
Bana Verdiğin Acı Seni Unutturmuyor... 
İçimdeki Ateşi Daha da Alevlendiriyor... 
Ben Şimdi Karanlık Gecelerdeyim... 
Sensiz Yanlız Yinede Seninleyim... 
Yokluğun Var Ellerimde Temize Çekemediğim Anılarım Gibi... 
Söyleyemediğim Sırlarım Gibi... 
Parmaklıkların Arkasında Bekleyen Mahkumlar Gibi Seni Beklemekte Bu Aciz Yüreğim... 
Bana Dönsen Diyorum... 
Dönmezsin...!
Bir Göster Suretini Sonra Yine Git Bilmediğim Diyarlara... 
Ben Tekrar Çizerim Hayallerimde Yüzünü, Gözlerini... 
Yine Senle Zamanlarım Olur... 
Hayalin Olur... 
Hayalini Öptüğüm Günlerim Olur... 
Adını Aşk Koyduğum Sevgili... 
Çoğalarak Seviyorum Seni... 
Giderek Daha Çok... 
Her Şeyi Yeniden Öğrenir Gibi... 
Öğrendiklerimi Biriktirir Gibi... 
Çoğala Çoğala... 
Uzaklığında da, Yakınlığında da, Her Zamanda ve Her Mekanda... 
Daha Çok Seviyorum Seni, Yaramın Kanamasını Kesen Bir İlaç Gibi... 
Bir Kıvılcımdan Bir Yangına Dönüşür Gibi Büyüyerek ve Daha Çok, Her An Daha Çok... 
Seni Sevmenin Nöbetini Tutuyorum Yüreğim Ellerinde... 
Sevdikçe Çoğalıyorsun, Sevdikçe Çoğaltıyorum Seni...
Çoğaldıkça Daha Çok Seviyorum... 
Yüzünü Taşıyorum Rüyalarıma... 
Sevdam Hep Bir An Öncesinden Daha Büyük...
Yalnızken de Öğreniyorum Seni Sevmeyi... 
Öğrendikçe Daha da Çoğaltıyorum Seni Sevmeyi... 
Özlemle Birlikte Aşk'ın da Çoğalıyor... 
Korkma! 
Ne Kadar Çoğalırsan Çoğal, Yüreğim Aşk'ını Taşırmayacak Kadar Büyük... 
Sana Dair Ne Varsa Hepsini Taşıyacak Kadar Güçlü... 
Senden Gelecek Her Şeyi Kucaklamaya Hazır... 
Seni Çoğalttıkça Atacak... 
Geleceğini Bilirse, Sensizliğe de Dayanacak... 
Ve Sevgilim Bu Aşk Seni de Çoğaltacak.... 
Sevgili...! 
Sana Susmayı Hiç İstemedim... 
Susmak Beni de Mahvediyor İnan... 
Sustuğun Anlarda Nefesini Hissetmeyi Bile Seviyorum Ben... 
Gitmek İstiyordun, Çıkmamı İstiyordun Hayatından... 
Söz Ver Diyordun... 
Her Gece Seninle Yatarken... 
Nefes Aldığım Havada Bile Sen Varken Yapamazdım! 
Seni Yok Sayıp Hayatıma Devam Edemezdim! 
Beni Unut Diyordun Ama Bilmiyordun, Ben Sensiz Yaşayamazdım... 
Yok Olurdum! 
Ben Seninle Bir Şiiri Yaşadım... 
Senin Adını Bir Şiirle Yazdım Yüreğime... 
Suskun Çığlıklara Sakladım Seni... 
Bir Bilinmeze Kilitledim Duygularımı... 
Saklı Diyarlara Gönderdim Umutlarımı... 
Yoruldum Tadında Olmaya Sevdalarla Uğraşmaktan... 
Sıkıldım, Hep Aynı Senaryoda Oynamaktan...
Tükendim Gözlerine Baka Baka Seni Sensiz Yaşamaktan! 
Ben O Güçlü, Akıllı, Güzel Kadın... 
Değiştiriyorum Yakıştırdığın Tabularımı... 
Burdayım Bak Görebildiğin, Okuyabildiğin, Hissettiğin Yerdeyim... 
Zavallıyım... 
Acizim... 
Acılarımdan ve Geçmişimden Çirkinim Şimdi... 
Ne Sensiz Geçen Geceleri, Ne Seni Umut Diye Ektiğim Yarınları, Düşleri, Sensiz Kaldığım da Çektiğim Çileyi, Ne de Sana Verdiğim Sevgiyi, Karşılığında Gördüğüm Kederi Unutmayacağım...!!! 
Unutmak Yok Sevgili! 
Sevgimi Susturdun, Aşk'ımı Soldurdun... 
Bir Tek Kalemim Kaldı Elimde, Susturamadığın, Solduramadığın, Sona Vardıramadığın... 
Seni Ben Affettim Ama Kalemim ve Benden Aldıkların Asla Affetmeyecek...! 
Yazdığım Yazıların Her Kelimesini Okudukça, Bu Aşk'ın Değeriyle Sevmeyi Sana Öğretecek..!!! 
Son Sözlerim; Aramızdaki Engeller Seni Sevmeme Asla Engel Değil... 
Bu Aşk'ta Hiçbir Umut Olmasa Bile Seni Sevmekten Asla Vazgeçmeyeceğim... 
Seni Sadece Dünyalık Değil Ahiretlikte Sevdim... 
Sen Olsanda Olmasanda... 
Son Sözlerimi Duymasanda Son Arzumdun Öyle de Kalacaksın... 
Ahirete de Tek Dileğim Olacaksın... 
Keşke Demeyip de İyiki Dediğim Tek Şey Sana Olan Sevgim... 
Unuttuğum Her Şeyi Sen Verdin Bana... 
Sensiz Bir Ben Düşünmek Bile İstemiyorum... 
Bana Hayat Verdiğin İçin... 
Beni Aşk'ın Varlığına İnandırdığın İçin... 
Ben Seni Benim Olduğun İçin Seviyorum... 
Aklımdasın Yine... 
Ve Hala Seviyorum Seni Delice... 
Sonunda Ölüm Var Biliyorum... 
Ben Ölüme Koşuyorum... 
Ama Ölümde Bile Seni Çok Seviyorum...! 
İçimde Bir Yerler Hep Seni Özleyecek... 
İçinde Bir Yerler Hep Bana Ağlayacak... 
Hep Geç Kalacağız Bir Şeylere... 
Kabuk Bağlamış Yaramız Canımızı Hep Acıtacak...! 
Söküp Atmak İsteyeceğiz Kabuğu Ama Yapamayacağız...! 
Seni Bilmem Ama Bundan Sonra ki Yaşamımda Ben Artık Hiç İyi Olamayacağım...! 

Hiç Bitmez Sanırız Bu Hayat... 
Sonsuz Gibi Gelir...
Ne Zaman ki Aynadaki Yüz Yorulur ve Biz Olmayız O Yüz, O Zaman Anlarız ki Bu Son Demdir...  
Bir Yudum Daha Almak İsteriz Hayattan, Ama Beceremeyiz...
Bir Acı Sarar Bedeni...  
Dayanılmaz Olur Sancılarımız...
Anlarız ki, Ömür Çizgisinin Sonundayız...
Ve Bir Film Şeridi Olur Yaşanmışlar...
İşte O Gün Çok Geçtir Pişman Olmak İçin...
O Gün Çok Geçtir Sevmek İçin...   

Sen Ruhumun Tek İklimi...

Aşkımın Gerçek Mevsimi...
Seni İnan Çok Sevdim ve Bundan da Pişman Değilim...
Geceler Boyu Seninleydi Ruhum...  
Uykular Haram Oldu Gecelerime...
Ve Şiirlerimle Hep Seni Yaşadım...  
Unutamadım...  
Şiirlerimden Çıkaramadım Seni...
Benimleydin Her Zaman...
Sendin Şiirlerimde Yazan Sevgili!   
Kana Kana Hasretini İçirdin Bana...
Haketmedim...   
Bütün Bu Yaşananlara Rağmen Direndim, Ölmedim.   
Seni Bekledi Gözyaşlarım... 
Boşaydı Yakarışlarım...
Gözlerim Yoruldu Yollarına Bakmaktan...
Yoruldum Seni Aramaktan...  
Çok Zaman Oldu Yalnızım!   
Ve Artık Gelmeni de Beklemiyorum...  
Gelmeyeceksin, Sevmeyeceksin Biliyorum...
Belki Uzaksın Bedenimden, Ama Ruhumdan Asla Değil...  
Pişman Değilim Sensizliğimden...
Hiç Pişman Olmadım ki Zaten...

Bu Sabah Aynadaki Yüz Ben Değildim...

Ve İnan Bana Seni Sevdiğim İçin Hala Pişman Değilim... 
Günün Birinde Vereceğim Son Nefesimi... 
Son Nefesimi Verirken Diyeceğim ki;
"Acıda Olsa Sevdim Seni, 
Hiç Pişman Olmadım... 
Sana Demiştim Ya  Ölüm de Olsa Hep Seveceğim Diye? 
İşte Ben Ölüyorum Ama Aldığım En Son Nefes Kadar Seni Seviyorum"...

Kalemden Düşen Damlaları Toplayamıyorum Artık...
Bilmiyordun İçimden Sana Akan Sevdayı...
Göremiyordun Gözlerimden Dökülen Volkanı...
İçimde Fırtınalar Koparken Alevlerim Seni Yakmasın Diye Tutamıyordum Ellerini...
Omzundayken Başım Anlayamazdın Yüreğimi Nasıl Dağladığımı...
Göremezdin Nasıl Ağladığımı....
Bilemezdin Yanında Heyecandan Bedenimin Tutulduğunu...
Anlayamazdın Yağmurla Yarışan Yaşların Bedenimden Yüreğime Süzüldüğünü...
Bu Canın Seni Ne Çok Sevdiğini...
Ve Senin Bu Sevdaya Yetişemeyeceğini Anlayamazdın...
Kendime... 
Sensizliğime...
Kaderime Son Kez Ağlıyorum...
Ve Bir Gözyaşı Doğuyor Gözlerimde...
Yanaklarımdan Süzülüp Kalbime Değiyor...
Artık Zamanın Önemi Yok...
Günler, Saatler Sen Varsın Diye Anlamlıydı...
Hepsi Sıradan Oldu Şimdi...
Pişman Değilim... 
Sevdim Seni, Hem de Delice Sevdim... 
Hayat Seni Yaşamamı İstedi Ben de Yaşadım...
Bir Türlü Dindiremedim Acılarımı Affet...
Baş Edemedim Kendimle...
Alevler İçindeyim!
Acılar İçindeki Sukütuma Kızma!
Yaralanmış Tutkular Var Yüreğimde... 
Tükenmişim... 
Kaybolmuşum... 
Hıçkırıklar Dinmiyor Sessizliğinde... 
Ölüm Gibi Yeşeriyor Her Gece Bedenimde...
Uzunca Bir Yolculuk Vakti Şimdi...
Değiştiremedim Bu Yazgıyı Ne Yaptıysam... 
Öyle Bir Sancı ki Anlatamadım Kimseye... 
Artık Kalbimin Atışını Hissedemiyorum...
Özlemlerimden...
Sevgilerimden...
Sevdiklerimden...
Senden...
Benden...
Bizden...
Gözyaşına Dair Ne Varsa...
Her Şeyden Vazgeçiyorum...
Tek Bildiğim Mutluluğun Artık Dudaklarımda Acı ve Sahte Bir Tebessüm Olduğu...
Artık Her Şey Son Bulacak... 
Çektiğim Acılar...
Yazdığım Şiirler...
En Önemlisi Aylardır Ardın Sıra Döktüğüm Gözyaşları Artık Son Kez Akacak Gözlerimden...
Ve Yanaklarım Son Kez Islanacak...

Vakt-i Hüzün

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.