11 Kasım 2020 Çarşamba

Haylaz Düşlerim...

Gözümün İçine Baka Baka, 
Bugünde Akşam Oldu... 
Elime Aldığım Kalem, 
Bugünde Seni Yazdıkça Titredi... 
Hayallerimi Hiç Sorma...! 
Onlar da Arkalarına Bile Bakmadan, 
Sana Doğru Geldi... 
Hasretin Şehrimin Islak Kaldırımlarında Gezindi... 
Sensizliğin Gününde, 
Yokluğunun Acısı Vururken Hasretime, 
Hiçbir Duygu Tamamlayamadı Eksikliğini, 
Hiçbir Şey Avutmadı Düşlerimin Düş Kırıklığını... 
Suretim Özlemlerimin Yasını Tututarken, 
Bugün de Darağacına Astım, 
Bir Bakışına Titreyen Yüreğimi... 
Bugün de Gölgemi Emanet Ederken Derin Boşluklara, 
Keşke Diyorum, 
Keşke Keşkelerim Başka Keşkeleri  Çağırmasaydı... 
Her Keşkem Bir Başka Keşkemi Doğurmasaydı... 
Keşkelerime Yeni Keşkeler Karışmasaydı... 
Keşke Diyorum, 
Keşke Bugün de Çırpınan Hayallerim, 
Keşmekeşler İçinde Demir Atmasaydı Sensizliğe... 
Keşke Ömrünün Sonbaharında, 
Keşkelerle Ölüp, 
Keşkelerle Dirilmeseydim... 
Keşke Ufak Bir Kıvılcım Büyük Bir Yangına Dönüşürken, 
Hayalin Kilit Vurmasaydı Düşüncelerime... 
Keşke Diyorum, 
Keşke Sorgusuz Sualsiz Hiç Edilen, 
Hevesi Kursağımda Bırakılan Uslanmaz, 
Haylaz Düşlerim, 
Çaresizce, 
Fersizce, 
Sessizce Üşümeseydi...! 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.