1 Eylül 2020 Salı

Bugün Vurgunluğum Bambaşka Sana...

Bugün Vurgunluğum Bambaşka Sana...
Ve Bugün Daha Çok Seviyorum,
Dudaklarına Üflediğim Ruhumun Nefesini...
Bazen İç Ağrısı,
Bazen Can,
Bazen Aşk,
Bazen Sırat Olsan da;
Olmayan Gecelerimin,
Olmayan Sabahlarında,
Gölgeme Düşen Hep Sen Olduğun İçin,
Gönlümün Alfabesinde Hep Güzel Kalıyorsun...
Biliyorum, 
Sende Bilirsin Bakışların Anlattıklarını...
Bilirsin İşte Aşkın En Güzel Gözlerde Durduğunu...
Bakma Öyle...!
Sen Bana Bakınca Kendimi Kaybediyor,
Sevdanın Özlemini Sende Buluyorum...
Gözlerin Değince Gözlerime,
Aklım Karışıyor,
Zihnim İle Kalbim Arasında Bir Savaş Başlıyor...
Benliğimi Sarınca Bakışların,
Aşk Kırıntıları Dökülüyor Her Yere...
Bakma Öyle...!
Sen Bakınca İçimi Isıtıyor,
Saçlarımın Her Teline Kadar Terletiyorsun...!
Bak,
İçimde Bir Ses Yankılanıyor,
Canım...!
Canım...!
Canım...!
Hadi,
Yumdum Gözlerimi; 
Bekletmeden,
Hayalin Öpsün Beni...!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.