25 Eylül 2020 Cuma

Eğer Aşkına Muhtaç Olduğumu Bilseydin...

Duygularım Nasıl da Karmakarışık...
Suskunluğum Artmış,
Dalıp Gitmelerim Çoğalmış...
Kaybedenler Şehrinde Sararmaya Dönüşmüş Artık Yapraklarım,
Kurumaya Yüz Tutmuş Tüm Çiçeklerim...
Hayallerime Yeniden Sarılabilmem İçin,
Ne Çok İhtiyacım Var Sana,
Sesine,
Nefesine,
Kokuna,
En Çok Omzuna Başımı Yaslamaya,
Göğsünde Kaybolmaya...
Bugün de Seni Her Şeyden Daha Çok İstiyorum...
Düşüncelerimde, 
Aklımda,
Kalbimde,
Yani İçimde,
Tüm Hücrelerimde Hissettiğim Hasretin, 
Sana Olan Sevgimi, 
Aşkımı,
Sevdamı,
Kısacası Sana Dair Tüm Duygularımı Zirveye Taşıyor...
Gözüm Gözlerini,
Kulaklarım Sesini,
Ellerim Ellerini Arıyor...
Nasıl Bir Savruluştur ki Bu; 
Hiçbir Şeyi Sorgulamıyor,
Umursamıyor, 
Senin Peşinden Geliyorum...
Ruhumda Hissettiğim Anlatılmaz Bir Şey,
O Kadar Derin,
O Kadar Yoğun ki,
Anlatamıyorum...

Penceremden Sızan Gün Işığım,
Kapı Aralığından Odama Süzülen Kokum,
Sürekli Duyduğum Melodim,
Elinin Tuttuğumda Tenimi Yakanım,
Nefesine Karıştığımda Ateşinde Kavuranım,
Kaderime Giren,
Hep Sevilip Özlenen,
Yıllar Boyu Gelir Diye Beklenen;
Hayalinle Nasıl Avunduğumu,
Bitmeyen Gecelerin,
Gelmeyen Sabahlarına Nasıl Takılı Kaldığımı,
Kor Ateşinde Asırlarca Eriyip,
Mısralara Düşlerimi Katık Ettiğimi,
Dudaklarımın Kuruyan Yapraklar, 
Çatlayan Topraklar Gibi,
Sağanak Gibi Aşkına Muhtaç Olduğunu Bilseydin...
Seni Düşününce Neler Hisseder,
Neler Hayal Ederim,
Nasıl Isınır Ruhum,
Nasıl Ateşler Basar Dudaklarımı Bilseydin,
Bastırdın Bütün Heyecanlarımı...
Islatırdın Dudaklarında Kuruyup Çatlayan Dudaklarımı...
Hasret Kaldığın Aşkı,
Sevgiyi Tat Derdin Kollarımda...
Ama Biliyorum Sevsen de Söylemez,
Ölsen de Sevdiğini Bana Hissettirmezsin...

Hücre Hücre Hissettiğim,
An An Yaşadığım,
Unutamadığım, 
Unutmak İstemediğim,
Olmazsa Olmazım,
Olmadan Yapamadığım,
İçim,
Dışım,
Her Şeyim,
Tamam,
Kabulüm,
Sevme Beni,
Seviyorum Deme,
Ama İzin Ver Ben Seveyim Seni...
Tamam,
Kabulüm,
Öpmek İstemiyorsan Öpme,
Yeter ki Dudaklarına Bana Yasak Etme,
Ben Öpeyim Seni,
Ama Öpersem Dudaklarını Alevler Gibi,
Yakıcı, 
Sıcak, 
İhtiraslı,
Sakın Bana Sitem Etme...!

Yüreğim,
Bakışım,
Sesim,
Gülüşüm,
İçimdeki Heyecanım,
Arzularıma,
Tutkularıma, 
Duygularıma Güneş Gibi Doğanım,
Aşk Bir Ateştir Ya?
Her Gün Yeni Bir Gündür Ya?
Ben Her Yeni Güne,
Gökkuşağının Işıkları İçinde,
Aşkla, 
Sevgiyle Uyanacağım...
Çünkü Sen Hep Aynısın Bende, 
Değişmiyor Ruhumdaki Varlığın,
Her Geçen Gün Sevgin Büyüyor,
Çektiğim En Derin Nefes Haline Geliyor...
İçime Sığmıyor,
Dolup Taşıyor...

Öpüp Koklayamadığım, 
Özlediğim;
İçimde Binlerce Korku Var... 
En Büyüğü Seni Kaybetme Korkusu... 
Anlamıyor musun,
Senin İçin Yeniden Doğdum Ben, 
Yeniden Gönlümün Kapılarını Araladım Sevgiye... 
Sakın Gitme Benden,
Eğer Gidersen Her Şey Yarım Kalır... 
İçimdeki Heyecan, 
Yüzümdeki Gülümseyiş, 
Gözlerimdeki Işık,
Hepsi Gidişinle Son Bulur....
Gözlerim Kapattım,
Ben Yine,
Yeni,
Yeniden Seni Bekliyorum...
Ben Diyorum ,
Ben, 
Ben Seni Hücrelerime Kadar Hissederek Yaşıyorum...

Konuşamadığım, 
Göremediğim,
Sen Çok Beklettin Bu Sevdayı...!
Ben mi?
Çok Bekledim...!
Bedenim Ruh Gibi Sokaklarda Dolaşmadan,
Sensizlikle Savaşan Bedenim Çökmeden,
Yüreğim Sensizliğin Esaretinde Ölmeden,
Gök Yüzü Niyetine Gözlerimin İçine Bak...!
Nefes Niyetine Nefesimi İçine Çek...
Ellerini Ellerime Ver,
Sımsıcak Duygularım Yüreğine Aksın...
İçimi Dolduran Deli Sevdan, 
Bedenini Cayır Cayır Yaksın...
Bak Bana, 
Gözlerime,
İçindeki Duyguların,
Özlemlerin,
Aşkın,
Sevgin Canlansın... 
Bak Bana, 
Bu Kez Gözlerime Değil,
Gözbebeklerime Bak... 
Ben Hiç Saklamadım ki, 
Gördüğün Sen Olacaksın...

Bugünde Sensiz Olacağım...
Ama Seninle Birlikte Kaldırımlarda Yürüyeceğim...
Her Seni Seviyorum Dediğimde,
Binlerce Kelebek İçimde Uçmak İçin Çırpınacak...
Ben Yine Kalbimde ki Sevginle Seni Düşüneceğim...
Senin Hayalinle Bir Gün Daha Geçireceğim...
Ben Bu Dünya da Senin Sevginle Varoldum,
Sevginle Yaşıyorum...
Ve İnanıyorum ki,
Ahirette de Senin Sevginle Dirileceğim...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.