22 Eylül 2020 Salı

Keşke Aşkı Sende Yaşamaya Hakkım Olsaydı...

Sana Yazmaktan,
Seni Düşünüp,
Düşlemekten,
Beklemekten,
Umutsuzluktan,
Yüreğimde Oluşturduğun Hüzünden Hiç Yorgun Değilim,
Sana,
Sensiz Geçen Günlerime Sitemim de Yok,
Çünkü Sen,
Her Gece Bir Başka Geliyor,
Bambaşka Düşüyorsun Yüreğime...
Umutsuz Özleminle Gönlüme Çökerken,
Duman Duman Her Yanımdan Hasret Tüterken,
Aşk Getiriyorsun Ruhuma,
Sevda Giydiriyorsun Bedenime...
Benliğin Ömrümün Yanaştığı Liman Oluyor,
Ruhunun Kıyısında Yürüdükçe Senli Duygularım,
Mutluluğa Kök Salıyor Benliğim...
Sendin Ya Benim Değişim Sebebim,
Sendin Ya Yeryüzündeki Mutluluğumun Anahtarı,
Sendin Ya Yıllar Sonra Ruhumu Heyecan Dalgalarıyla Döven,
Fırtınalar Savurduğu Yüreğime Baharlar Getiren,
Umarsız Gözlerime Anlamlar Yükleyen,
Çocuksu Umutlar Yaşatıp,
Kanımı Kaynatıp,
Kalbimi Çarptıran...
Sendin Ya Hasretlerimin,
Özlemlerimin Kavuşma Zamanı,
Hayallerin Mevsimi,
Kısaca Yaşama Sebebim,
Yarınlara Olan Ümidim,
Özlüyorum Seni...
Elimi Her Göğsüme Koyduğumda,
Kalp Atışlarımı Dinliyorum...
Ve Ben O Atışların Her Birinde,
Aynı Adı Duyuyorum...
Özlüyorum Seni...
Her Gece Yatmadan Önce Hayalinle Konuşup,
Duygularını Sana Anlatamayan Yüreğimi,
Kerelerce İdam Ediyorum...
Sana Ait Her Ne Varsa Yüreğimde,
Şuramda İşte,
Hissediyorum...
Keşke Sana Dokunmaya,
Seni Sevmeye,
Aşkı Sende Yaşamaya,
Teninin Sıcaklığında Yanıp,
Gözlerinde Sönmeye Hakkım Olsaydı...
Keşke Acılarımı Koynuma Alıp,
Üşüye Üşüye,
Gözyaşlarımı Yüreğime Akıta Akıta,
Senle Başlayan Gecelerin Sabahında,
Sensiz Uyanmaya Alışmasaydım...
Keşke,
Özlediğim,
Kıskandığım,
Gözümden Sakındığım,
Umarsızca Beklediğim Keşkem Sen Olmasaydın...
Keşke Benim Gönlüm Gibi Olsaydı Senin de Gönlün,
Dayanamasaydı Sensizliğime,
Hiç Gitmeyip,
Kalsaydı Gönül Şehrimde,
İçimin Sokakları,
Caddeleri Ayak İzlerinle Dolsaydı,
Ve Ben Bir Ömür Seni Solusaydım İçime...
Keşke Sevgi Duraklarını Kaçırmış Yolcular Olmasaydık Seninle...
Bir Yudum Sevgi İçin Ruhlarımızı Eskitmeseydik Keşke...
Bakışlarımızda Yanan Ateşi Saklamadan,
Ellerimizi  Uzatabilseydik Birbirimize...
Keşke İçinde Rengarenk Umutların Olduğu
Bir Dünya Kurabilseydik Seninle...
Aynı Anda Ağlayıp,
Üzüntülerimizi Birbirine Kenetleyip,
Sen Beni, 
Ben Seni Doya Doya Yaşayabilseydik...
Üzülüyorum...!
Seni Beklemekten Değil, 
Gelmeyeceğini Bile Bile Beklemekten...
Üzülüyorum...!
Bahanelere Sarılıp,
Beni Yalnız Gecelere Terkedişlerinden...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.