16 Eylül 2020 Çarşamba

Bu Sevda Belki Uzaktı Ama.........

Aşkı Yaşayacaksan Büyük Yaşayacaksın...!
Ama Bil ki;
Aşk Biraz Kırık,
Biraz Buruktur...
Çıkmaz Sokak,
Bitmeyen Gece,
Sönmeyen Ateş,
Gidilmeyen Yer,
Görülmeyen Rüya,
En Çokta İpi Kopmuş Uçurtma Gibidir...
Sevdiğini Anlatabilmektir Gözlerinle,
Hissettirebilmektir Yüreğinle...
Hiç Düşünmeden Verebilmektir,
Ruhunu Ellerine...
Aşkı Yaşayacaksan Büyük Yaşayacaksın...!
Yokluğunda Cümlelerin Dillenmese de,
Her Şey Yitik,
Her Şey Kırık,
Yarım, 
Eksik Olsa da,
Aşkına Sahip Çıkacaksın...!
İyisiyle,
Kötüsüyle,
Doğrusuyla,
Yanlışıyla Yaşayacaksın Aşkını...!
Bazen Sevindirecek Seni,
Bazen Üzecek,
Bazen Gülümsetecek,
Bazen Ağlatacak,
Sen mi?
Hepsini Kabul Ederek,
Göğüs Gerecek,
Başım Üstüne Diyeceksin...!
Bir Irmak Çağlasa da İçinde,
Taşsa da Umuda Doğru,
Geceleri Yalnız Karşılamayı da Öğreneceksin,
Ses Çıkarmadan Hüzünlenmeyi de...!
Eğer Aşkı Yaşamak İstiyorsan,
Büyük Yaşayacaksın...!
Mesafe Neymiş,
Özlemek Neymiş Bilecek,
Ruhunun Her Zerresinde Varlığını Hissedeceksin...!
Yalnızlığa,
Umutsuzluğa,
Mutsuzluğa Aşkını Yenik Düşürmeyeceksin...!
Çünkü,
Hayatta Bir Kez Yaşanacak Olan Aşkı,
Bir Kadına/Bir Adama Adamak,
Ne Zaman Bulutlansa Gözlerin,
Yağmur Olup Sağanak Sağanak Ona Yağmak,
Cesarettir...

Belki Uzaktı,
Belki İmkansızdı,
Ama,
Ne Kadar Geç Kalınmış Olsa da,
Bu Sevda,
Gözlerinden Yüreğine Bakış,
Yüreğindeki Yaralarını Sıcacık Nefesimle Usulca Öpüştü...
Hayallerim Ruhunun Rengini Alınca,
Ruhunda Takılı Kalıştı...
Bu Amansız Bekleyişte Can Çekişse de Umudum,
Karanlık Saçlarıma Düşüp,
Günler Geçip,
İklimler Değişse de,
Bütün Kıyılarım Sesiz,
Bütün Koylarım Aşksız Kalsa da,
Ruhum İşkalin,
Bedenim,
Düşüncelerim Himayen Altındayken,
Hak Ettiğin Değer Kadar,
Yani Yüreğimde Yaşattığım Sevgin Kadar,
Yokluğunla Tattırdığın Acılara Aldırmadan,
Gururumu Hiçe Sayarak,
Yüreğimi Ayaklarının Altına Atarak,
Sana Olan Sevgimi Sayfalarca Yazıştı...
Bu Sevda; 
Ufuklar Kadar Uzaktı Belki Ama,
Düşlerin Kadar Senindi...
Keşke,
Keşke İçimdeki Duyguları,
Besteleyebilseydi Yüreğin...!

Biliyorum Küçük Düşmekten Korkmaz Aşk,
Çünkü Aşk Cesarettir...! 
Kim Ne Derse Desin,
Boş Ver! Diyebilmektir...
Ve Aşka Esaret,
En Büyük Cesarettir...
Eğer Duygularından Utanıyorsan,
Sen Acınacak Durumdasın Demektir...
Hani Derler Ya?
Sevmek Yürek İşidir...!
Yüreğinde Uçuşan Kelebeklerle,
Bir Sevdaya Sarılmamışsan,
Yüreğinde Hissedip,
Gözyaşlarını Ruhundan Akıtmamışsan,
İçin İçin Yanıp,
Kızgın Küle Dönüşmemişse Yüreğin,
Yaşanması Mümkün Olduğu Halde,
Yaşanamayan Sevdama Acıma...!
Yasaklara Rağmen Sevebilmişsem Eğer,
Ben Vuslata Çoktan Ermişim Demektir...

Bir İnsan; 
Yüreğinden, 
Kendinden,
En Önemlisi Sevdiğinden,
Nasıl,
Ya da Nereye Kadar Kaçabilir?
Kendi Benliğinden Ne Kadar Uzağa Gidebilir ki?
Bu Aralar Yorgun Ruhumu Dinlendiriyorum...
Aramıyor,
Yazmıyor Olsam da,
Unutmadım...
Tenha, 
Kimsesiz,
Issız Sokaklarda Seni Düşünüp,
Sensiz Yürüyorum....
Ya Sen?
Susarak Yapmak Zorunda mısın Her Şeyi?
Susarak Kırıp,
Susarak İncitip,
Susarak Yaralamak Zorunda mısın...!
Lütfen,
Susarak Beni de Susturup,
İçimdeki Seni Yorma...!
Susarak Yakıp,
Susarak Dağıtma...!
Susarak Gösterme Sendeki Değerimi...!
Ben ki;
Unutmayacağım...
Unutamam...
Unutmam...!
Ben ki;
Yorgunluklarımla,
Hayal Kırıklıklarımla, 
Bekledim...
Bekliyorum...
Bekleyeceğim...!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.