21 Nisan 2023 Cuma

Keşke Her Şey de Biraz Sen Olmasaydı!

 Beynimde Bitiremiyorum Seni! 
Ne Sevgili, 
Ne de Arkadaş Olabiliyoruz! 
Yani Anlayacağın Her Gün Aynı Masal! 
Acılar, 
Dertler, 
Kahırlar, 
Kederler Aynı! 
Bugünde Sana Yazıyor, 
Sana Ağlıyorum! 

Tutkularımın, 
Arzularımın Gölgesi! 
Keşke Nefesinde Hakikati Bularak, 
Hayatımı Canlı Tutmak İçin, 
Karanlığın Sonsuzluğunda, 
Ömrüme Doğmanı Beklemeseydim! 


Keşke Seni Usulca, 
Sessizce, 
Kimsesizce, 
Bıkmadan, 
Usanmadan Özlemeseydim! 
Sen Kalbimin Sahibi, 
Düşüm, 
Düşüncem, 
Hayalim, 
Hayatım Olmasaydın! 

Keşke Seni, 
Seninle Olan Her Şeyi Unutabilseydim! 
Yüzünü, 
Sesini, 
Ellerini, 
Gözlerinin Rengini! 
Seni Dünlere Katarak, 
Söküp Canımdan Atabilseydim! 
Senden Öteye Giderek, 
Aklımdan Çıkarabilseydim! 

Keşke Her Şey de Biraz Sen Olmasaydı! 
Hayalin Yerleşmeseydin Hayatıma! 
Puslu Gecelerde, 
Uzaklardan, 
Ta Uzaklardan Yüreğimin Tenha Köşesine, 
Gölgen Düşmeseydi de! 
Mecalsiz Kaldığım Gecelerde, 
Yüreğimden Sızını Dindirebilseydim! 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.