27 Nisan 2023 Perşembe

Bu Hasret Baki mi Kalacak Ebedi!

 Ah Benim Eksik Yanım! 
İçim Dışım Yalnızlık Dolu... 
Bu Gün de Bir Başına Kalmış Gibi Hissediyorum Kendimi... 
Nicedir Senden Bir Ses Bir Nefes Bekliyorum... 
Hiç mi Merak Etmiyorsun Beni? 
Hiç mi Düşünmüyorsun, 
Yıkılmış, 
Harabeye Dönmüş Dünyamı... 
Yalnızlığın İçinde Kaybolan Heveslerimi... 
Akşam Karanlığında Kaybolan Ümitlerimi... 

Hiç mi Özlemedin Ayrılığın Çürüttüğü Özlemlerimi? 
Gözlerimin Gözlerine Kenetlenişini... 
İçimde Köz Gibi Tütüşlerini... 
Yüreğini Kucaklayan Kuralsız, 
Katıksız, 
Sınırsız Sevgimi... 
Ruhuma, 
Kalbime Seni Nakış Nakış İşleyişlerimi... 
Sana Söylemek İsteyip de Söyleyemediğim Cümlelerimi...  

Hiç mi Özlemedin Dudaklarımdaki Tutsaklığını? 
Kokumu, 
Nefesimi, 
Gülüşümü, 
Zamanın Perdesine Takılı Kalan Bakışlarımı, 
Gözbebeklerimin İçindeki Aşkını, 
Yüreğinin Tam Ortasına,
Ansızın Şiirler Bırakışlarımı... 

Hiç mi Özlemedin Kimsesizliğimi, 
Sensizliğimi? 
İmkansızlığın Dikenlerine
Takılan Ruhumu, 
Sözde Değil Özde Sevişlerimi
Islak Düşlerimi
Zamanı Sana, 
Seni Zamana Anlattığım Saatlerde, 
Gülüşlerimin Arkasına Binlerce Gözyaşı Saklayışlarımı? 

Ah Benim Eksik Yanım! 
Sana Kalbimle Seslenirken, 
İçimden Binlerce Sen Dökülüyor! 
Hala Sağır, 
Hala Kör müsün Bana? 
Bak Yüreğim Sana Suskun, 
Sana Tutkun
Sana Müebbet!
Öyle Muhtacım ki Elini Tutmaya, 
Sesini Duymaya... 
Bu Hasret, 
Bu Özlem Baki mi Kalacak Ebedi!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.