3 Mayıs 2022 Salı

Sana Sevdalanmak Yoktu Hiç Aklımda...!

 Bana Şiirler Yazdıran Hayaller Kurduran Adam; 
İnan Sevdalanmak Yoktu Hiç Aklımda... 
Yoksa Bir Aptal Gibi, 
Dermansız Hasta Gibi Tutulmaz, 
Bütün Ezberlerimi Bozarcasına Bir Sevda Masalı Yazmazdım... 

Kırık Düşüm, Tutsağında Tutuklu Kaldığım; 
Sen Söyle, 
Ne Demeli Şimdi Günlerin ve Gecelerin Sen Kokan Karanlığına? 
Nefesimi Kesen İçimin Yangınına? 
Kalbimin İçinde Sensizliği Bana Unutturmaya Hangi Şiirin Gücü Yeter? 
Yüreğime Kilit Vurarak, 
Gözlerime Perde Çekerek, 
Dilime Yasak Koyarak, 
Gözbebeklerinin Hapsinde; 
Zamana Dağılmadan Zamanı Dağıtmaya Hangi Hikayenin Gücü Yeter?
Varlığın Soluğumda Dolaşırken, 
Mavi Kokulu Düşleri Koynumda Saklamaya, 
Düşünülen Ama Bir Türlü Yazılamayan, 
Yazılan Ama Bir Türlü Söylenmeyen Cümleleri Hafızamdan Silmeye Hangi Öykü Yeter? 
Ne Yani...! 
Kurduğum Hayaller Coşturmasın mı Gönlümü? 
Nehir Gibi Akmasın mı Kelimeler Kalemimden? 
Hasret ve Özlem Doldurmasın mı Satırlarımı? 
Adını Andığımda Nefesim Kesilmesin,
Yutkunduğumda Boğazım Düğümlenmesin mi?
Başıboş Dolaşırken Ruhum Sokaklarda, 
Kalbimin Sesi Gelmesin Soluğu Hissedilmesin mi? 
Harflerime Yas Tutturarak, 
Gönlüm Kapılarına Zincir Vurarak Bitsin mi Bu Masal? 
Silinip Gitsin mi İçimdeki Bahar? 
Ne Yani...! 
Dalgalar Vurmasın mı Kıyılarıma? 
Fırtınalar Kopmasın mı Koylarımda? 
Lal Olmuş Bir Sevda mı Yanarken Ciğerlerimde,  
Ömrüm Tamamlanmamış Bir Yalnızlık mı Olsun? 
Kalemimden Dökülen Her Cümle,  
Çaresizlik İçinde Gecenin Kalbine mi İşlesin? 
Ne Yani...! 
Kan Ağlayan Şiirlerim Mısra Mısra Yerlere mi Dökülsün?
Kokun, 
Gülüşün, 
Sıcaklığın Silinirse Hatıralarımdan, 
Adını Unutursa Hafızam, 
Düşlerimdeki Gölge, 
Gökkuşağında Sekizinci Renk Olduğunu Unutursam
Yaralı,
Yalnız Bir Kuş Olmam mı?
Bir Daha Gülümser mi Gözlerim? 
Ki; Benim Ruhumun Maviliği Kaybeden... 
Üstüne Güneş Doğmayan... 
Menzili Olmayan...  
Ki; Benim Dilekleri Hasta Misali Olan... 
Tüm Hasretlere Perdelerini Kapalı Tutan... 
Herkesten Kaçıp Sana Sığınarak Yaşama Tutunan... 

Sen Bana Nefes Gibi Lazımken, 
Ben Gülüşlerine Muhtaçken, 
Senden Vazgeçmem Mucize Olmaz mı?
Sen Söyle;
Ne Yapmalıyım Şimdi?
Gitmeli miyim,  
Yoksa Kalmalı mı? 
Sen Söyle;
Ne Yapmalıyım Şimdi?
İmkansız Olsa da Unutmalı mıyım, 
Yoksa Beklemeli miyim Sabırla?
Hadi Unuttum Diyelim; 
İçimin Bir Hasta Gibi Titrediğinde,
Kalbimin Durma Noktasına Geldiğinde Ne Olacak?
Söylesene Acımıyor mu Canın?
Barışık mısın Uykularınla?
Gözyaşı İkliminde Dolaşmıyor musun Yalnızlığınla? 



1 yorum:

  1. Bir Sınır Koymadım Kalbimin Girişine,
    Kalbimin En Derinlerinde Nefes Alıp Yaşamaya Devam Ediyorsun...
    Dinle Bak,
    Duyuyor musun Sesini?
    Derin Nefesini?

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.