7 Mayıs 2022 Cumartesi

Pusulasız Yüreğim Bugünde Saçmaladı...!

 Yüreğim Eksik, 
Yarım, 
Parça Parça, 
Yok Gibi...! 
Öyle Bir Kuyuya Düştüm ki; 
Ne Sonu Var Ne Dibi... 
Dün Gece Aynı Gökyüzünü Kullandığımız, 
Aynı Yıldızları Paylaştığımız, 
Kentin Işıksız Caddesinin Dip Karanlığında, 
Sabaha Yakın, 
Akşama Uzak Gecenin İçinde; 
Durdukça Sevgi, 
Düşündükçe Aşk Olan, 
Yüreğimi Sızlatan, 
Genzimi Yakan, 
Tadı Dudaklarımda, 
Umudu Damarlarımda, 
Utangaç, 
Ama Asi Sevgiyle, 
Bitimsiz Bir Aşkla, 
Sınırını Çizemediğim Yorgunluğum Yalnızlığın Uçurumuna Düşmeden,
Yarım Yamalak, 
Suskun, 
İsimsiz Kalmayayım,
Ellerinde Nefes Alıp, 
Dudaklarında Derman Bulayım,
Tel Örgülerin Arasında Yalnızlaşan Kalabalıklarım Ölüm Kokmasın,
Solan Ömrümün Karları Erisin, 
Gecemin Karanlık Yüzüne Güneş Doğsun, 
Talan Edilmiş Sevinçlerimi, 
Yaralarımı, 
Kalbimi, 
Taşıdığım Ne Varsa Her Şeyi Gözlerimde Üşütmesin, 
Sabaha Çıkmayan Günlerin Kıyısında, 
Hazan Yalnızlığında Aşk Bitmesin,
Umut Tükenmesin, 
Uçurum Dipleri, 
Üşüyen Geceler Bana Yasaklansın, 
Karanlık Sabahlara, 
Dilsiz,
Kör, 
Sağır Özlemler İliştirilmesin, 
Düşümdeki Sensizlik İçimdeki Mevsimleri Tüketmesin,  
Şiirlerimin Suskun Sesi Dinmeyen Fırtınalarda Yok Olmasın, 
Uykuya Dalmadan Kalbim Nefesini Aramasın, 
Her Gece Yakarışlarım Deli Bir Ses Olarak, 
Kimliksizliğime,
Suskunluğuma 
Çaresizliğime,
Yalnızlığıma, 
Çığlık Çığlık İnleyen Ağıtlar Bırakmasın,
Gözlerinin Derininden Aşk İçeyim Diye; 
Hangisi Önce, 
Hangisi Sonra Fark Etmiyor, 
Sıcaklığını Aradı Üşüyen Hayallerim...!

Ya da Boş Ver...
Bende Farkındayım...!
Pusulasız Yüreğim Yine Saçmaladı...!
Boşver Dedim Ya...!
Farkındayım Her Şeyin...!
Karanlık Gecelerime, 
Sönmüş Hayallerime 
Çocuksu Ümitlerime Çare Yok...!
Farkındayım...! 
Yokla Var Arası Var Oluşun Anlamsızlığı İle,
Gecikmiş Bir Zaman Yoksuluyum... !
Senli Kalabalığımın Yalnızlığa, 
Sevdamın Sevdasızlığa Dönüştüğü,
Geç Kalınmış Yolculuk Bu... 
Hissediyorum Bütün Hücrelerimde, 
Ben Yok Olmuşum Sende...
Haykırırcasına Susturmuşsun Beni Gönlünde... 
Biliyorum, 
Senli Düşlere Vurulmak Anlamsız...! 
Parçalasam da Zamanı,
Yok Etsem de Ayrılıkları
Seni Kalbime Sevda Kalemiyle Yazsam da
Baktığım Her Yan,
Her Yön, 
Her Yer Sen Olsan da; 
Beni Sensizlikteki "Sus!" larda Yaşatır,
Varlığınla Soluk Aldırmaz,
İnim İnim İnletirsin...!
Soğuk Bir Kış Günü
Yaralı Bir Kuş Gibi Kapına Gelsem, 
Beni Yüreğinin İçine Almazsın...!  
Tek Tadımlık Ömrü Hayatta, 
Sen Sessiz,
Suskun, 
Ben Sensizliğin Hasret Zindanlarında Tutuklu, 
Müebbete Mahkum Bir Ömür Tüketiriz...!

Zamanın Durduğu, 
Akıp Geçmediği Zamansız Dakikalarda,
Sanadır Dakikalar,
Saatler, 
Bekleyişler...
Belki Bir Gün Gelirsin... 
Belki Biter Bu Zulüm,
Bu Hasret,
Bu Ölüm...!
Belki Bir Gün Gelirsin...
Yarım Kalan Sevdama Şefkatli Aşk Şiiri Olursun...
Kim Bilir...
Belki Sürpriz Olur Gelişin, 
Bir Daha Benden Hiç Gitmeyişin...
Hayalleri Eksiksizdir,
Unutulmadığını Unutma...
Nefessiz Kalmak İstemiyorum...!



1 yorum:

  1. Ölene Kadar; Ne Avuçlarımda Bir Başka Avuç,
    Ne de Gözlerimde Başka Bir Bakış Olacak...
    Bil ki;
    Dudaklarımda Başka Bir Buse Filizlenip Boy Atmayacak...!

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.