24 Haziran 2020 Çarşamba

Gerçek Aşkı Bulanlar Keşke Hiç Kaybetmese...

Olağanüstü Duygulara Dil Dönmez,
Kelimeler mi?
Yetmez...
Yaşarsın, 
Hissedersin,
Ama Anlatamazsın...
Kaç Kişi Vardır; 
Katıksız, 
Duru, 
Saf, 
Temiz Bir Sevginin Anlamını Kavrayan?
Sevgi; Sabır İsteyen, 
Emek İsteyen,
Güven İsteyen Kutsal Bir Duygudur...
Yürek Sesindir,
Gül Kokulu Nefestir...
Huzurdur,
Mutluluktur, 
Umuttur, 
Yasama Gücüdür...
Kalbine Her Baktığında Kendini Görebilmektir...
Öyle Çok Kayıp Zaman Taşıyordum ki Ömrümde,
Çoktan Ölmüştü İçimde Uçuşan Kelebekler...
Mürekkebim Tükenmiş,
Sözcüklerimden Çoktan Silinmişti Sitemlerim...
Keşke Dediğim O Acı Anlarda,
Dönüşü Olmayan,
Mazi Dediğim Yıllarda,
Sevgimi Kimseye Lüzumsuzca Sunmuyor,
Kimsenin Önünde Gurursuzca Eğilmiyordum...
Başkalarının Kırmasını Beklemeden,
Ümitlerimi Kendim Kırıyor,
Gönlümün Çiçekleri Kendim Solduruyordum...
Kimse Zayıflığım,
Alışkınlığım,
Yürüdüğüm Yolum,
Düşerken Tutunduğum Dalım Değildi...
Düşmüyordum Nisan Yağmurlarının Peşine,
Girmiyordum Olur Olmaz Birilerinin Düşüne...
Yüreğim Bende Ölüyor,
Dört Duvar Arasında Karanlıkta Çürüyordu...
Yüreğim Aşkla Dolup Taştığı,
Sevda Yelleri Başımda Estiği Anlarda,
Yalnız Benim Olan Sevdama,
Yalnız Seni Seven Kalbime,
Yorgun,
Yoksul Gönlüme Sen Geldin...
Mevsimsiz, 
Z/amansız Girdin Yüreğime... 
Elim Ayağım Birbirine Dolandı,
Gülüşlerinde Durup,
Bakışlarında Gözlerimi Söndürdüm...
Ömrüm Sen Koktukça,
Nefes Nefes İçime Seni Çektikçe,
Ayaklarım Yerden Kesildi,
Kuşlar Kanatlandı İçimde...
Aşk Ateş Olurken Dudaklarında,
En Derinlerinde Kayboldum...
Avuçlarında Yanarken Ellerim,
Aşkın,
Sevgin Sığmazken İçime,
Ateşler İçinde Erirken Yüreğim,
Uçsuz Bucaksız Bir Nehir Gibi,
Hep Sana Aktım,
Hep Sana Çağladım...
Mevsimlerim Rengarenk,
Her Nefesin,
Her Gülüşün Bir Ömür Oldu...
Gecenin Uzayan Karanlığına Gömüp Sensiz Zamanları,
Senli Zamanlara Koştum Hep...
Gözlerinin İçine Bakarak,
Ruhunun Derinliklerine İnerek,
Alıp Verdiğin Her Nefesi Duyamsayarak,
Sıcaklığını Hissederek,
Ruhumdan Dudaklarıma Dökülen, 
Duygu Dolu, 
Aşk Dolu,
Hiç Kimseye Söylemediğim,
Belki de Hiç Söylemeyeceğim,
Sadece Benim Olan Tüm Şiirleri Sana Yazdım,
Yüreğimde Yalnızlık Şarkısı Çalınırken,
Hayatımın Her Mevsimi Hazana Dönerken
Gözlerim Sadece Seni Özledi...
Belki Birkaç Saat, 
Belki Biraz Fazla Birlikte Oturduk,
El Ele Dolaştık,
Yürüdük Konuşmadan...
Bozulmasın İstedim O An,
Hiç Bitmesin İstedim Yaşadığımız Dakikalar...
Sonra Seni Sevdiğimi Söyledim Kulağına,
Dudaklarımda Buseni Hissettim,
Sıcaklığını Taa İçimde...
Ayrılmadan Önce,
Son Defa B/Aktın Gözlerimden Ruhuma,
Son Defa Aktın Dudaklarımdan Kalbime...
Son Hatırladıklarım:
Tatlı Bir Buse,
Sıcak Bir Tebessüm,
Titreyen Dudaklar...
Yüreğimi Dağlayan Ateş,
Kuruyan Dudaklarımı Islatan Bir Damla,
Bana En Güzel Aşkı Tattıran Tatlı Bir Rüya Odun...
Bir Sen, 
Bir de Dudakların Özlendi Uzun Geceler Boyu...
Olmadığın Gecelerde,
Cümlelerim Düğümlenip, 
Boğazıma Yapıştı...
Gözyaşlarım Ardı Ardına Süzülüp,
Yağmura Dönüştü...

Ben Hiç Gitmedim Senden...
Gönlüme Sesini İliştirip,
Her Şiirime Bir Tını Giydirip,
Yerlere Saçılan Kelimelerimi Toplayıp,
Kendi Sevda Masalımı Yazdım...
Korkmadan,
Bir Sevda Masalının Sonuna Kadar Yürüdüm...
Geceleri Yapayalnız Kaldığımda,
Titreyerek Her Uyandığımda,
Kimi Zaman Korktuğumda,
Sessizce Ağladığımda,
Kalbim Her Kırıldığında,
Kollarına Sığınacak Birini Aradığımda,
Bir Şeylere Özlem Duyduğumda,
Kalbimde Daima Varolan,
Eksikliği Hep Duyulan,
Her Gün Yeniden Yaşanan,
Sönmeyen, 
Küllenmeyen Ruhuma Ateş,
Hayali Asla Gölgelenmeyen,
Biri Olarak Kaldın...

Ben Hiç Gitmedim Senden,
Gitmek İstemedim...
Dinlediğim Her Şarkının Seni Hatırlatıp,
Okuduğum Her Kitabın Seni Anlatmasına İzin Verdim...
Sırrım,
Derinlere Gömdüğüm Hüznüm;
Olmasan da Yanında,
Gözlerimden Süzülen Her Damlada,
Her Şarkıda,
Duyduğum Her Seste,
Baktığım Her Aynada Seni Yaşadım...
Boğazımda Düğümlenen Her Hıçkırıkta,
Sel Olup Akan Her Gözyaşımda
Ayrı Bir Sen,
Ayrı Bir Acı Olsa da,
Ben Sendeydim,
Seninleydim...
Eğer Sevgimi,
Sabrımı Sınamaksa Derdin,
Ben Bir Yere Gitmedim,
Hala Buradayım...
Hala İçimdesin,
Hala Gözlerimde,
Kalbimi Olmadık Yerlerinde Saklısın...
İster Kabul Et,
İstersen Etme,
Bil ki,
Bu Sevda Bitmez Ben Ölmeden...

O Günü, 
Seni, 
Ve O Son Anı Hiç Unutmayacağım,
Sonsuza Dek İçimde Yaşatacağım...
Yıllar Geçse de Aradan,
Kalbimde Bıraktığın Her İzi,
Özenle Taşıyacağım...

Sende Ben mi?

Belki Bir Hatıra, 
Çok Eskilerden Bir Anı,
Bir Yudum Mutluluk, 
Kalpte Gitgide Azalan Küçücük Bir Tebessüm,
Belki de Islak Gözlerinde Küçük Bir Hüzün Olarak Kalacağım...

Hayret...!

Nasıl da Geçti Gitti Yıllar...
Oysa Her Şey Ne Güzeldi En Son Uyandığımda...
Mutluluk Şarkıları Çalınmıyor Artık,
Kırık Bir Pencereden Düne Baktığımda,
Her Şey Bomboş Gözüküyor,
Her Şey Yalan...!

Gözlerim Dolu Dolu Oldu...

Keşke Yıllar Hüzünler İçinde Akıp Gitmese,
Aşk Kalplerden Hiç Eksilmese...
Ateşlerde Yanarak,
Yağmurlarda Islanarak,
Gecenin Bir Yarısı Sancılarla Uyanarak,
Yalnız Köşelerde Sürekli Ağlayarak,
Yüreğindeki Fırtınalarla,
Şuursuz Duygularla
Tarifsiz Arzularla, 
Gerçek Aşkı Bulanlar,
Keşke Hiç Kaybetmese...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.