1 Haziran 2020 Pazartesi

Dudakların Yasaklı Olmasaydı Bana...

Dünlerim Bu Kadar Ağır Gelirken Sırtıma,
Yarınlarda Kendime Yer Bulamıyorum...
İçim,
Ruhum Aşka Susayan Bir Ülke,
Gözlerine Bakmanın,
Ellerini Tutmanın,
Saçlarını Okşamanın,
Gözlerinde Kaybolmanın,
Kalbinde Kendime Yer Bulmanın Heyecanı İle,
Göğüs Kafesime Sığmayan Kalbimle,
Yokluğun,
Hiçliğin,
Çaresizliğin Çıkmazlarından Çıkıp,
İçime Kök Salmış Sevdamın Ertelenmiş Düşleriyle,
Aşk Dolu,
Tutku Dolu Cümlelerimle Yoluna Doğup,
İkliminde Büyüyüp, 
Sevincimi Kucaklayıp,
Zamanı Unutarak,
Adını Haykırarak,
Tüm Kavşakları Sana Bağlayarak,
Yürüdüğün Sokaklardan Geçip,
Bastığın Kaldırım Taşlarına Basıp,
Ölümüne Yemin Edip,
Canımı Sana Adamak İstiyorum...
Tutunmak İstiyorum Yeniden,
Sahipsiz Bıraktığın Düşlerime...
Gücüm, 
Nefesim Tükenmeden,
Umuda Tutunur Gibi,
Hayatın Her Akışında,
Sana Tutunmak İstiyorum...
Yanaklarımdan Akan Yağmur Taneleriyle,
Alfabemdeki Harfleri İsminle Bitiştirip,
Yüreğimin Orta Yerine,
Resmini,
İsmini Kazıyarak,
Seni Deli Gibi Sevmek İstiyorum, 
Ama Gelemiyorum, 
Tutunamıyorum, 
Sevemiyorum...
Savaşıyorum, 
Çabalıyorum, 
Yaralanıyorum, 
Ama Pes Etmiyorum,
Çünkü Sol Yanımın Sadece Sana Eksik Olduğunu Biliyorum...

Umuda Sığınıp, 
Geceyi Odama Hapsederken,
Yalnızlığın Saçları Tenimi Okşarken,
Kırkikindi Yağmurlarına Gebe Yüreğim,
Hüznüne Hasreti Bağlayıp,
Beşinci Mevsimi Beklerken,
Sol Yanım İçin İçin Seni Ağlarken,
Kendimi Nasıl İyileştireyim?
Yaralarımı Nasıl Tedavi Edeyim? 
Bana Sen İlacı Gerek...
Sarman, 
Öpüp,
Koklaman,
Gözlerimin Derinliklerine Bakman,
Yüreğinin Söylediği Sevda Sözlerini Kulağıma Söylemen,
Elimi Bırakan Değil, 
Elimden Tutan,
Gözlerini Gözlerimden Kaçıran Değil, 
Mutluluk Gözyaşları Bırakan,
Yüreğimi İtenim Değil, 
Yüreğinle Saran Olman Gerek...

Ayaklarım Yasaklı Olmasaydı Sana,
İçimdeki "Dur!" Sesini Duymadan,
Gelirdim Yanına...
Severdim Seni Hiç Sevilmemişçesine...
Yastığında Sıcağın Olur, 
Düşlerine Karışırdım...

Eğer Ellerim Yasaklı Olmasaydı Sana, 
Sıkıca Tutardım Ellerini,
Konuşmadan Haykırırdım Sevgimi,
Sığamazdık Saatlere,
Yan Yana Yürürdük Gökkuşağının Altında...

Kalbinin Atışını Dinlemek Yasaklı Olmasaydı Bana,
Uyandırırdım Seni Öperek Dudaklarından...
Hasret Kokan Kollarımda,
Yalansız Sabahlara Uyandırdım...

Dudakların Yasaklı Olmasaydı Bana,
Bir Ateş Şelalesine,
Bir Yangın Yerine Döndürüp Sinemi,
İsmini Asardım Dudaklarıma...
Göğsüne Yatar,
Gözlerinde Yaşar,
Düşlerine Dolar,
Henüz Söylenememiş Tüm Şarkıları Sana Söyler,
En Güzel Duygularımda Nefesini Hissederdim...

Aşka Tövbekar Olmasaydım,
Var İle Yok Arası Bir Aşkın,
Yorgun Tutsağı Olmazdım...
Yetim Kalmazdı Kalemim...
Sözcüklerime,
Hayallerime,
Gözlerime, 
Koca Bir Sonbahar İlişmezdi...
Umut Olur,
Serpilirdim Rüyalarına,
Rüzgar Olur,
Uçuşurdum Saçlarında...
Yazın Gölgen,
Kışın Yağmurun,
Geceleri Ay Işığın,
Dört Mevsim Çiçeğin, 
Gönlünün Arka Bahçesindeki Tüm Hayallerin Olmaya Yemin Ederdim...

Aşk Önünde Eğilmek,
Utanç Değil,
Onurdur...
Bil ki;
Yakaladığın Bu Duyguyu Tatmak,
Herkese Nasip Değildir...
Benin Elinden Gelen Tek Şey; 
Konuşmayıp Susmak,
Dilimde ki Her Kelimeyi Yutmak,
Olmayacak Dua Olsan Bile, 
Buna Amin Demek...,
Bırak Avuçlarım Islansın,
Zararı Yok,
Bırak Yaralarım Kanasın,
Varsın Canım Biraz Daha Yansın,
Sen Merak Etme 
Ben Her Baktığım Yerde Seni Ararım...
Belki Yüreğim Taşar,
Dayanamaz Ağlarım,
Belki de Tutuşur Yanarım...
Belki Yüreğimde Olduğun Sürece Vuslatım,
Belki de Düşündüğüm Kadar Umutlarım Olursun...
Çünkü Sen Rüyalarımda Buluşup,
Hayallerimde Kavuştuğum,
En Büyük Sırrım, 
Yüreğimdeki Sızım,
Uzağında Kalamadığım, 
Ama Yakınında da Olamadığım,
Hasret Çektiğimde Üstüme Aldığım Yorganım,
Özlediğimde Başımı Koyduğum Yastığım,
Damarlarımda Dolaşan Kanım,
İçimde Hep Koruyacağım Canım,
Özlemlerin En Büyüğü,
Hayatımın Kördüğümümsün...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.