16 Kasım 2016 Çarşamba

Sen Yine de Beni Güzel Hatırla...

Aşk Kıyamet Gününde Bu Gece...
Yüreğim Bir Başka Atıyor…
Ne Bir Sen Var İçinde, Ne Bir Ben…
Kendini Kaybetmiş...
Bomboş…
Son Kez Seni Düşünüyorum Gecenin Mateminin En Zemherisinde...
Gözlerin Geliyor Gözlerimin Önüne…
Oturuyorlar Taa Gözbebeklerimin İçine...
Kenetleniyorlar Birbirlerine Sessizce…
Yanımda Olmasan da Sevmiştim Seni, Sensiz Ayaz Gecelerimde...
Damla Damla Serpilirken Düşlerime, Her Damlada Silinmeyecek Bir İz Bırakırdın Gönlümde...
Eşsiz Bir Bekleyişlerdeyken Yüreğim Hasretini Sığdıramazdım Gecelerime...
Ben Seni  Olduğun Gibi Sevdim...
Ben Seni Yazdığım Her Şiirin Her Kıtasında Seni Düşleyerek Sevdim...
Şu An Yüreğimde İki Ayrı Yol İki Ayrı Şehir Görünüyor...
Ve Hayat Buram Buram Ayrılık Kokuyor...
Çok Şey Düşünmek İstiyorum Ama Hiç Bir Şey Düşünemiyorum...
Anlatmak İstiyorum Ama Anlatamıyorum...
Yine Hasretler Giriyor Penceremden Yine Sen Düşüyorsun Dudaklarımdan...
Yaşam Durdu Artık Bende...
Her Şey Zemheri Bir Karanlık Gözlerimde...
Hayat Bana Zehir, Hayat Bana Cehennem Azabı...!
Yazdım, Hep Seni Yazdım...
Saatler Feryat Edene Kadar Sayfalara Döktüm Yüreğimi...
Seni Gördüğüm İlk An'dan Şu An Yaşadığım Son Ana Kadar Anlatım Kaderimi...
Yazdım...
Yazmalıydım Seni...
Mısra Mısra Döktüm Yüreğimi...
Çünkü Hatırlamak Vardı Seni Hiç Unutulmayacakmış Gibi...
Yaşamak Vardı Kalbimde...
Beni Sana Yazmak Çok Kolaydı
Ama Seni Bana Yazmak Öyle Zordu ki Sevgili...
Neden Niçin Diye Sorma Sakın
Hüznüm Diz Boyu Gözlerimde...
Seni Yağdırıyor Her Dakika Yüreğime...
Biliyor musun Sevgili?
Ben Seni Severken Sevinçten Ağlardım, Yokluğunda Uzun Uzun Hayallere Dalardım...
Biliyor musun Sevgili?
Kalbimdeki Şu Kış Var Ya, Onca Mevsim İçinde Geçen Tüm Soğuklardan Çok Daha Fazla Üşütüyor Beni...
Sen Olmayınca İçinde Isınmıyor Kalbim...
Ama Her Şeye Rağmen Yazdım Seni...
Bir Hatıra Niyetine Değil, Ölümsüz Bir Aşk Niyetine Yazdım Seni...
Seninle Baktığımda
Her Yer Çıkmaz Sokak ve Kör Düğüm Yollar...
Benimle Baktığında İse 
Aşk Var Her Yerde Buram Buram Kokan...
Keşke Görebilseydin Kendini Benim Gözlerimden...
Yüreğimle Hissedebilseydin Kendini...
Sevebilseydin Beni Bir Deli Gibi...
Sığdırabilseydin Göğsüne Sevgimi...
Öyle Zor ki Uzaktan Bakışlarınla Yaşamak...
Öyle Zor ki Seni Sensiz Yaşamak...
Keşke Dediğim Her Gün İçin Defalarca Adını Anmak...
Şimdi Sev Beni Desem Hani Benim Kalbim Gibi...
Gör Desem Yüreğimde ki Yaşlı Matemi...
Hissedip Beni Sevebilir misin Sevgili?
Biliyorum, Görebilseydin Benim Gibi...
Bakabilseydin Gözlerimden Gitmezdin Belki de...
Belkide Kalır Kucaklardın Yüreğimi...
Görebilseydin Eğer Sevgimi Öldürmezdin Kalbimi...
Zor Olan Seni Beklemek Değildi Aslında, Zor Olan İmkansız Duygularımın Gölgesinde Yaşamaktı...
Gölgesinde Düşünüp Gölgesinde Yaşlanmaktı...
Her Dakika Sensizlikten Üşüyüp Seni Düşlemek 
Gelmeyeceğini Bile Bile Hayatımın Her Saatinde Sen Varmışsın Gibi Yaşamaktı Seni Kendi İçimde...
Bazen Diyorum ki; Güzel Hatırlamak İçin Susmak mı Gerekir, Yada Kazanmak İçin Konuşmak Felaket midir?
Şimdi Sen Mutlu Olacaksın Diye Senden Vazgeçiyorum...
Hayallerimi, Umutlarımı Asıyorum Usulca Duvar Köşelerine...
Durduk Yere Üşümek, Sonra Seni Düşünüp Isınmak İstiyor Kalbim...
Öylesi Bir Yaşamda Öylesine Bitkin ki Kalbim...
Yorgun Düşüp Bükülmüş Yüreğim...
Acımasızca Vuran Vedalarında Yok Olmuştu Kaderim...
Sen Git Benden Demiştin Ama Ben Senden Bu Gece Değil, Sen Bana Her Git Dediğinde Ben Zaten Gitmiştim Sevgili...
Gitmek Gerekiyor Bazen Sevgili...
Sığdırmak Gerekir Yolları Yüreğine...
Bazen Bile Bile Atmak Gerekiyor Kendini Ateşe...
Yanmak Gerekiyor Diri Diri İçinde Aldırmadan Ölüme...
Şimdi Gidiyorum...
Veda Ediyorum Ölümsüz Sevdama...
Sana Kahrettiğim Yılları da Yanıma Alıp Çekiliyorum Yavaş Yavaş Bu Hayatın En Acımasız Sokaklarından...
Vazgeçemediğim Ne Varsa Geçmişimde Hepsini Gecenin Karanlığına Bırakıyorum...
Son Sayfayı Çeviriyor Ellerim...
Ağlıyor Kalbim...
Ağlıyor Satır Satır Gözlerim...
Boş Ver...!
Sen Yine de Beni Güzel Hatırla Sevgili...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.